Hoe maak je een nog te maken? Plannen en advies

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
ramirez
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 31/05/14, 13:57

Fus van 56 liter (negen) te bespreken




par ramirez » 31/05/14, 14:07

hello klaagzang te storen u verkoop ik een klein vat 56 60 liter liter zie nieuw waterdicht eiken, maak ik een hand Ik verkoop 140 euro debat
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5




par Hic » 31/05/14, 15:11

chatelot16 schreef:maak een hydrometer is niet eenvoudig: als het niet een stuk glas is gelast het volume of het gewicht verandert, ongeacht hoe

hi chatelot16
Met een gewicht zou genoeg moeten zijn voor onze specifieke geval te zijn
1L pure alcohol 789g = 100 °
1L gedestilleerd water 1000g = 0 °




Enkele methanol uit het hout fermentatie
- Filter, passeren de kever in de centrifuge
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 02/07/15, 10:47

weegt een nauwkeurig volume wordt een oplossing: weeg een fles gevuld met een rand ... maar het is niet juist voor een groot volume ... als we wegen te weinig fles, zelfs met een vrij nauwkeurige balans, het is stoort druppels op de buitenzijde van de fles die gewicht toe: we moeten afvegen allemaal wogen

archimede meet de sterkte van een vlotter stromende wordt veel handiger

Het is alleen wanneer we het gewicht van de vlotter van de vloeistof nodig is om het goed drogen meten, maar we doen het een keer, dan is de trmpe in de vloeistof te meten zonder verzuim
0 x
ARMAND
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 92
Inschrijving: 18/09/12, 21:14
x 2




par ARMAND » 02/07/15, 12:56

Ik heb niet elke record in dit bestand te lezen, zou ik willen dat ik raba- vreugde zijn, maar het is verboden in Frankrijk om zijn alcohol te maken en houdt u een stille, ik zeggen dat ik niets betekenen, maar sancties zijn onthutsend, mogelijke inbeslagname van persoonlijke eigendommen, astronomische boetes etc ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 02/07/15, 15:01

Ik zag een oude laboratoriumapparatuur catalogus die het bezit van een nog niet in die verboden was boven een bepaalde capaciteit van balon: Dus nog een klein voor de analyse van de verschillende product is niet verboden!

Het is niet alleen drinkbaar alcohol: een stilstaand utilile is het bos pyrolyse te zuiveren methanol en aceton brandstof ... gezien dat als hout pyrolyse product vrijwel onmogelijk is volledig verwijderd is er geen hoop van het maken van drinkbare alcohol in dezelfde nog zo kunnen we niet worden beschuldigd van het maken van drinkbare alcohol
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 02/07/15, 18:47

Ik raad u sterk aan de vraag te bestuderen door surfen op het net.
Een alcoholische vloeistof in een snelkookpan doen zonder de mogelijkheid van aanpassing te overwegen, lijkt me de beste manier om op tv of op youtube te gaan in de Regis-serie "s improvises distilateur".
Een beetje zoals Martine maar grappiger.

Ik wil niet dat t aanmoedigen in deze business, als je heb je knijpen het zal uw feest.
0 x
ARMAND
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 92
Inschrijving: 18/09/12, 21:14
x 2




par ARMAND » 02/07/15, 19:32

C is de algemene code van belastingen die van toepassing is, denk ik niet dat zij doet in het detail! lol, als zeggen dat de ander niet dat je niet weet))
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 02/07/15, 22:19

te weten dat we nauwkeurige informatie nodig hebben ... geeft dus informatie een beetje nauwkeuriger ... gewoon schrikken niet genoeg
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 03/07/15, 09:53

Om te worden contret, België. Verkoop, aankoop, het bezit en het gebruik van een nog steeds wat er in dat het gebruik is onderworpen aan de verklaring.
Om de rest van de accijns te zien. Er zijn niet in strijd.
J is van plan om een ​​kleine distilleerderij te creëren. Cependent, worden op financiële beperken Ik moet nog een .C kopen van kansen is dat ca verdikt, maar ny niemand in België en Frankrijk om een ​​super kopen onthult mega ingewikkeld. En het was vanwege de Franse wetten. Ik denk dat zij n niet de bedoeling dat een buitenlander een nog kansen kunt kopen in minder dan 2 maanden. Ik zeg 2 maanden, maar in feite is. Dit maakt 2 maanden verwacht ik een papier om een ​​nog steeds te brengen (kansen), die werd verkocht aan een ander, omdat ... 2 maanden .De eenvoudigste zou zijn om te gaan halen een kraag vervolgens naar een nek te maken zwaan hier.
C kort niet winnen.
Anders lijkt het erop dat Zwitserland is c.

Met betrekking tot de af te schrikken. Dit is niet mijn wens. Door nadelen moeten zich bewust zijn van de gevolgen van wat we doen. Maakt niet uit hoe Distiller zonder bijzondere kennis kan leiden tot een ernstige teleurstellingen. Net als alles, is het bedrijf dat we niet zonder enige kennis don improviseren.
Als ik aan de rechterkant gewaarschuwd, is dat hij het goed om de prijs in die weten wanneer we schenden het. Na, het is net als alles, iedereen is vrij om te doen wat hij hoorde .Het moet bereid zijn om aan te nemen als ca geplakt zijn.
0 x
Daniel33
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 30/01/17, 09:52
Plaats: Bordeaux voorstad
x 1

Re: Hoe het bouwen van een nog steeds? Plannen en advies




par Daniel33 » 30/01/17, 12:14

Hallo allemaal. Ik heb me net op dit moment geregistreerd forum die ik net heb ontdekt. Bij het zoeken naar informatie over de constructie van een stilstaand voorwerp werd ik op deze pagina geleid.
Ik ben van plan om een ​​schaalmodel nog te bouwen Scots (full size, ik zou hebben gehad om mijn huis te verkopen aan koper te kopen :D ) Ik heb PJ in termen van mijn project,Beeld de ribben zijn in millimeters en de tank zal iets meer dan een liter bevatten. U zult het doel van dit te begrijpen nog steeds niet produceren Hooch. Echter, vanuit een puur ontwerper oogpunt zou ik graag het werkt als een echte. Ik heb ook een foto op het net dat staat voor het nog steeds inspireerde mij om mijn plan te doen. BeeldIk kijk naar de GIF-animatie aan het begin van deze draad en het leidt me tot twee vragen te stellen:
- Is de condensor vertegenwoordigd in de GIF zullen in overeenstemming met mijn project
- Is het apparaat op de top van de nog steeds de naam koeling klep is vereist en moet worden toegevoegd aan mijn plan (Ik geef de voorkeur om te voorkomen dat in het belang van respect trouw aan het model).
Dank u vriendelijk mij verlichten.
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 116-gasten