Betaalde enquêtes online

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
zandinou65
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 11/04/15, 11:09

Betaalde enquêtes online




par zandinou65 » 11/04/15, 11:10

Dag iedereen ;-)

Het heeft niet echt iets met loodgieterswerk te maken, lol, maar ik wilde toch een tip met jullie delen voor degenen die moeite hebben om rond te komen. dus alsjeblieft, ik heb een site gevonden waarmee je toegang krijgt tot de officiële online betaalde enquêtebedrijven!

het voordeel is dat alles via internet gebeurt en dat de winsten behoorlijk interessant zijn! als je dagelijks meerdere enquêtes invult, verdien je gemiddeld 350 euro per maand, dat is niet veel maar het helpt je toch om wat geld in je spinazie te steken!

Kortom, voor degenen die mogelijk geïnteresseerd zijn, hier is het adres van de site: www.sondage-france.com

geniet er ook van ;-)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 11/04/15, 16:04

Een beetje spam als het eerste bericht...een teruglink misschien? Nee duidelijk...
0 x

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 107-gasten