Moederbord oven, wat de vervuiling?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Polyphemus
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 22/02/15, 23:17




par Polyphemus » 23/02/15, 15:41

Ben eigenlijk houd ik van mijn kok en het zou me storen om te veranderen, maar ik hou ook van mijn vrouw.
Om te kiezen, kies ik voor de kok.
Maar ik zal al deze opmerkingen bij hem indienen zodat het niet alleen mijn beltonen zijn.
Alain
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 23/02/15, 16:23

Natuurlijk, als je vrouw weet hoe ze de kachel moet gebruiken ..... :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 24/02/15, 00:57

180 ° C Het lijkt te zwak voor mij om gebroken lassen te herhalen

om het soldeersel te herbouwen is het noodzakelijk om de fusie van het blik te bereiken, maar zelfs als het het gebroken soldeer opnieuw maakt, riskeert het vooral om veel dingen te verdoezelen die in de slechte zin zijn en onder hun eigen gewicht zullen vallen

180 ° C is gewoon goed voor het drogen van slecht geplaatst vocht of het wakker worden van elektrochemische condensatoren

180 ° C het ontleedt niets zo weinig risico om de oven permanent te vervuilen

als je veilig wilt zijn, maak het dan schoon met een gewoon product

Ik deel wat er in een vorige bericht is gezegd, ik ben ook wantrouwig ten aanzien van decap oven decape maar is niet gegarandeerd niet polutious ... het is een klap om bij het hoofd van Alice sapritch te eindigen
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 24/02/15, 01:48

Probeer dit in de toekomst te vermijden in de aanwezigheid van je vrouw.

Na 22 jaren van huwelijk, kan ik je verzekeren dat er ervaringen zijn
het is beter om het discreet te doen. Nadat het werkt, doe het niet
Om teveel te krijgen van de details van de ontwikkeling.
Over het algemeen is ze niet geïnteresseerd in de middelen, alleen het resultaat
account. Zoveel als ze iets behoudt dat haar interesseert, is het dat wel
kleine details zonder interesse.
Sutout dat je er lang van zult genieten, daar heb ik goede redenen voor
geloof dat ze meer geheugen hebben dan wij.

: Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
sherkanner
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 386
Inschrijving: 18/02/10, 15:47
Plaats: Oostenrijk
x 1




par sherkanner » 24/02/15, 14:54

Ik zou zeggen dat er geen zorgen zijn.

De PCB moet worden opgewarmd tot meer dan 350 ° C voordat u begint te smelten of iets minder ziet om resten af ​​te geven.
Voor lassen is het laagste punt van verwarming 200 ° C in gelokaliseerd.

Behalve dat vocht kan ontsnappen, is er geen sushi ....
Het is duidelijk niet zoals in China waar ze de PCB verbranden en er hun neus op zetten om te weten of het recycleerbaar is of niet.

Als er moleculen verloren gaan in de oven, moeten ze de volgende keer dat de oven in gebruik is hun weg naar het voedsel vinden.
In het slechtste geval een goede oven schoonmaken en mijn kip rollen.

Een verzegeling / hersluiting van tanden brengt veel meer risico met zich mee dan dat.
0 x
Wanneer we werken, moeten we altijd geven 100%: 12% op maandag; 25% dinsdag; 32% woensdag; 23% op donderdag; en 8% op vrijdag
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 24/02/15, 22:20

Chui een beetje verrast door de methode :schok: . Er zijn componenten die niet van warmte houden (condensatoren, transistors, enz ...). Dit lijkt een beetje barbaars, we kunnen een las herstellen om andere componenten te beschadigen? in de industrie stellen golfachtige lassen de componenten slechts gedurende korte tijd bloot aan warmte 8 minuten :schok: .

Voor de kacheloven, veel plezier met het plaatsen van een Thermo-paar erin. Tussen de op de knop aangegeven temperatuur, de realiteit van de gemeten temperatuur, met name volgens de geselecteerde locatie van het thermokoppel ...... het is + of - 50 ° C : Mrgreen:

Kortom, de manipulatie is echt de operatie van de laatste kans, dat of de prullenbak ... Om van daaruit terug te keren naar de vervuiling als men duidelijk de smelttemperatuur van "het tin" heeft overschreden, zou het kunnen zijn stort meer ... overal in de oven ... in zo'n hoeveelheid dat het nodig is om de oven, de kachel, de keuken of zelfs het appartement te isoleren (de fundamentalisten zullen naar de opsluiting van de buurt gaan ...) : Mrgreen: AMHA, als het visuele aspect van de kaart niet is verplaatst, ziet de aanbetaling er elke dag uit als vervuiling als je in de buurt van een ambachtszone leeft, afval, enz. Niets dat niet direct dodelijk is : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 25/02/15, 14:01

Mij ​​is verteld dat deze doorgang van 190 ° is gemaakt om een ​​"droge microlas" te transformeren, waardoor een storing ontstaat.
In feite moest er contact (tin) zijn na productie en tijdens gebruik. Dan met oxidatie als gevolg van een corrosief product (hars of zuur?), Een dunne tinnen brug wordt getransformeerd en geleidt niet langer.
Deze "matige hitte" doet het tin niet smelten maar zet deze "oxidatie" om in een flashback of ander product (?), Dat de stroom weer geleidt.
Dit zet de elektronische kaart een paar maanden of voor goed terug.

Maar op een kaart als er in de loop van de tijd een micro-defect is geweest, zouden er andere tegelijkertijd moeten zijn.
Dus een willekeurige reparatie van weinig duur of effectief op de lange termijn.

Dit kan worden gedaan met een luchthittepistool, door het door te geven op de 2-vlakken van de elektronische kaart

Bewerken / http://forum.hardware.fr/hfr/Hardware/M ... 5216_1.htm
0 x
JLB29P
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 39
Inschrijving: 19/06/09, 15:41
Plaats: Brest

moederbord oven




par JLB29P » 03/10/15, 14:51

bij deze temperatuur zijn er maar heel weinig componenten die schadelijke gassen kunnen afgeven, tenzij ze beschadigd zijn en als de kaart na deze behandeling werkt, is dat omdat ze goed waren.
Tenzij de kaart gedateerd is vóór 2002 (en nogmaals, omdat de Japanner RoHS-richtlijnen vaak toepaste vóór Europeanen bij het rekenen), mag het geen lood bevatten; en bij deze temperatuur smelt de leiding niet.

Bovendien zijn het de strippers die het schadelijkst zijn en na het lassen worden de kaarten gereinigd tijdens de fabricage!

Ik zou veel meer bang zijn voor het eten van goudklompjes die in de magnetron worden verwarmd ...
0 x
Hebben een heel grote ambities om niet uit het oog te verliezen in het nastreven van hen.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 257 gasten