de forums URL-adres wijzigen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

de forums URL-adres wijzigen




par Christophe » 27/01/15, 14:02

de forums wijzig URL van /forums/ richting https://www.econologie.com/forums

Er is een automatische omleiding.

Voor leden geldt dat u alleen opnieuw hoeft in te loggen, omdat het wachtwoord niet naar uw browser wordt verzonden. Als u het vergeten bent, kunt u het terugvinden in de opgeslagen wachtwoorden van uw browser.

In Firefox: extra --> opties --> beveiliging --> opgeslagen wachtwoorden

Ik ga een dag de adreswijziging testen, als je iets opmerkt dat niet meer werkt, laat het me dan hier weten.

Als u vragen heeft, kunt u deze hier stellen.

dank u
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 27/01/15, 14:36

Ik zie dat verschillende leden al berichten hebben geplaatst sinds de wijziging... dus het lijkt op dit moment geen probleem te zijn?
0 x
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7




par highfly-addict » 27/01/15, 14:50

Hi Christopher!

Zolang u uw handen vuil maakt, zou het in het vak "Laatste onderwerpen en berichten" mogelijk zijn om de huidige datum van het bericht te vervangen door de tijd voor de berichten van dezelfde dag?

Voor de rest geen technische problemen voor mij!
0 x
"God lacht om degenen die de gevolgen betreuren waarvan zij de oorzaken koesteren" BOSSUET
"Op zien wat gelooft"Dennis WEIDEN
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 27/01/15, 14:54

Als ik de tijd toevoeg, geldt dit voor alle berichten, ik kan de weergave niet beperken tot die van de dag en het weergeven van de tijd impliceert ook het weergeven van de datum...

Het is een tijdje geleden gepost en het was een beetje te zwaar denk ik...
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 27/01/15, 15:01

Ik vond het ook leuk om de tijd te hebben in de samenvatting van de laatste berichten
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 27/01/15, 15:03

Oké, laten we misschien wachten op andere meningen... voordat ik de wijziging doorvoer
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 210-gasten