Beperking 70 km / h op het apparaat

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 19/01/15, 19:30

Het is een jaar geleden dat deze snelheidslimietmaat op 70kmh op zijn plaats is.
De resultaten komen overeen met wat ik toen zei:
- Ongevallen met 15%
- Reistijd omlaag met 5% en 15% 's morgens en' s avonds

Er is momenteel geen enkele maatstaf voor vervuilingvermindering beschikbaar.
Ik denk echter dat consumptie en vervuiling van deze maatregel hebben geprofiteerd. In feite illustreren de kortere reistijden dat de gewelddadige versnellingen en de remmen die daarop volgden de verkeersopstoppingen veroorzaakten door een accordeoncirculatie te creëren.
Deze circulatie is uiterst belastend en energie-intensief naast stressvol en accidentogeen zijn.

Er is nog veel pedagogie te over omdat de automobilisten veel moeite hadden om zich aan deze nieuwe beperking te onderwerpen, waardoor 15% de snelheidsboetes toenam. : Mrgreen:
0 x
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 669
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 20/01/15, 00:44

Of, het is alleen dat er minder mensen onderweg zijn ...
Geen jobs meer, geen geld meer, geen auto's meer! :)
En misschien gebruiken meer mensen parallelle wegen.

Hoe zit het met het aantal voertuigen gedurende de periode? (en nogmaals, het zou er waarschijnlijk uur per uur moeten zijn)

Goed zo niet hier weer als bij toeval, het vervuilingsvignet ...
Moet zeggen dat door het plaatsen van vervuilingswaarschuwingen op dagen dat het winderig en regenachtig is, het meer dan 2 maanden is geweest dat ik mezelf voorhield dat ze een nieuwe truc aan het voorbereiden waren om de wereld kwaad te maken! :)

SixK
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 20/01/15, 08:28

Ze noemden geen verkeersmodificatie vanwege de snelheidslimiet.

Persoonlijk geloof ik het niet. Automobilisten zullen niet stoppen met rijden omdat de snelheidslimiet is verlaagd. Beeld
Automobilisten nemen een alternatieve route in het geval van verstopping of excessieve verlenging van reistijd, wat hier niet het geval is.
Integendeel, automobilisten kunnen deze beperkende maatregel die hun reistijd, hun stress en het risico op ongelukken heeft verminderd alleen maar toejuichen.
: Mrgreen:

Wanneer de vervuiling opdagen op dagen van wind en regen, is het waarschijnlijk, voor het transportgedeelte, te wijten aan fietsers, fietsers en voetgangers die tegenwoordig hun auto nemen ... :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 20/01/15, 13:47

Echt waar? In winderig en regenachtig weer ???

Bij ons is het rustig koud weer, met een "pet" van stilstaande vervuiling ... Dit alles wordt weggevaagd (bij de buurman) en verdund (turbulentie van de atmosfeer) als het winderig is of aangepakt. bodem (deeltjes) als het regent ...

Nooit een waarschuwing voor "luchtvervuiling" gezien bij winderig en regenachtig weer ...
0 x
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 669
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272

Re: Beperking tot 70 km / h op het apparaat




par SixK » 23/05/18, 11:36

Uiteindelijk gaf het experiment van periph bij 70 Km / ha Rennes een meer dan gemengd resultaat.

Ter herinnering: de periferie van Rennais was 110Km / h in de oosthelft en 90 Km / h in de andere helft.
Het experiment passeerde de helft van de randapparatuur bij 90Km / h en 70Km / u op de andere helft.

De stad na 2 jaren van experimenteren besloot om helemaal naar 90 Km / h te gaan.

Reeds vermoedelijk zouden vervuilingsregistraties niet hebben gewerkt voor tenminste de eerste 6 maanden van experimenten!
Manoeuvreer om te voorkomen dat de resultaten of amateurisme worden gepubliceerd?

De vrachtwagens begonnen de auto's te verdubbelen.
De auto's waren meer aan elkaar geplakt waardoor het moeilijk was om in de periferie te plaatsen.
Wat de ongevallen betreft, ben ik er niet zeker van dat er sprake is van een achteruitgang. (Ik weet niet of er iets is gepubliceerd op dit punt) Waarschijnlijk meer vrachtwagens betrokken.
Er waren mensen die de nieuwe beperkingen respecteerden en degenen die zich hadden gerold zoals voorheen, dus het was behoorlijk rommelig.

Wat de vervuiling betreft, wel ... we zijn in Bretagne, de stad wordt regelmatig geveegd door de wind en regen in de gril van depressies, dus hoe te vergelijken wanneer de records evenveel afhankelijk zijn van de weersomstandigheden? Kortom, Rennes is vervuild als grote steden als er geen winters zijn. In het beste geval gebeurt dit 10 keer in het jaar.
En als je kijkt naar kaarten vervuiling deze dagen, zien we dat de Channel (zee, niet de afdeling) is net zo vervuild (grote rode wolk op de kaarten, zullen sommigen zeggen dat het de schuld van de boten varen te snel) ...

En nu?

Gehele Device is 90Km / h, vanuit mijn oogpunt, is het niet vervuilen veel rijden heeft 90Km / h in plaats van 70Km / h windsnelheid wrijving daadwerkelijk begint te worden gevoeld rond 90Km / h. (rij op een motorfiets om jezelf te overtuigen) En tenslotte, aan de ring zitten we altijd aan de voorkant van het voertuig.
Als mensen een beetje onder 90Km / h rijden, hebben trucks de neiging om altijd te verdubbelen.
Sommige rollen altijd zoals voorheen (de beperkingen zijn voor anderen).
De files zijn nog steeds op dezelfde plaatsen, aangezien ze meestal in westelijke richting langs de Lorient-weg rijden, beperkt tot 50Km / u in een industriële zone en eindigend met een prachtige vuurradar;)
Minder vervuiling in Rennes? Laten we beginnen met het maken van een echte weg om uit deze stad te ontsnappen door het westen;)

SixK
2 x
Optimisten uitgevonden vliegtuigen, parachutes pessimistisch. George Bernard Shaw.
Dacht persoonlijk, ik beter begrijpen waarom de grote bazen uitvinder van de gouden handdruk.

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 198-gasten