Bulk ideeën

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Dearcham
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 105
Inschrijving: 29/10/03, 23:55




par Dearcham » 10/11/03, 11:10

Gebaseerd op de waarneming dat
-Er is geen (of zo goed verborgen dat een diepgaande zoekactie op internet het niet mogelijk maakt om ze weg te spoelen) van een middel voor een individu om een ​​duidelijke en globale visie te hebben op de producten die worden aangeboden op het gebied van duurzame energie.
-De gemiddelde persoon die geïnteresseerd is in een aanvullende of totale uitrusting is zich niet bewust van de verschillende mogelijke opties.


Het lijkt mij dat een lijst van bestaande producten per type product / kosten / bedrijf
(vermogen van bedrijven om montage uit te leggen en te vergemakkelijken?) zou meer dan welkom zijn.


- Anderzijds is het, gezien de massa sites over ecologie, interessant om op relevantie te sorteren.
Eén bestand per week en per lid (actief, een nieuwe status die moet worden gedefinieerd op de forum ?) lijkt niet onoverkomelijk en kan veel doorgang naar de site brengen.


- Ten slotte zou het interessant zijn om een ​​gedeelte te openen waar mensen kunnen uitleggen hoe ze hun installatie hebben opgezet, de besparingen; enz ... (ik veronderstel dat het al uitvoerbaar is via de verschillende secties, maar misschien moeten we de zaken een beetje duwen. Eerst een aparte sectie, als de getuigenissen worden niet meer meegeleverd, vervang ze in de overeenkomstige secties.


Tot zover de ochtendideeën, excuseer het kleine detail maar ik heb een beetje haast.
Als sommigen je interesseren, zou ik me wat meer ontwikkelen.
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 184-gasten