Definitie van koude

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
mounir231
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 24/10/14, 23:07

Definitie van koude




par mounir231 » 09/11/14, 23:30

Het is een ruimte die speciaal is ingericht voor conservering, dat wil zeggen het langdurig bewaren van verschillende producten bij lage temperatuur.
De producten die in koelcellen kunnen worden opgeslagen zijn over het algemeen agrifood zoals
Slagerijen, supermarkten, kaaswinkels, dadels, citrusvruchten, vlees, maar we kunnen ook verschillende andere producten zoals dranken opslaan, bijvoorbeeld in Spanje een techniek die wordt gebruikt om hout gedurende 48 uur te behandelen in een luchtdichte koelruimte met een gecontroleerde snelheid vochtigheid zorgt voor uitroeiing van larven, eieren en houtetende insecten in meubels en kunstwerken
gebruiksdoel koude kamer:
voorkomt dat voedsel beschadigt omdat elk product een welbepaalde temperatuur heeft om het onder normale omstandigheden te bewaren zie deze tabel om te begrijpen
Beeld
bron !
0 x
airconditioning is eenvoudig bij mij
koude kamer !
airconditioning aan de muur!

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 147-gasten