Kunnen we een master control quad afstandsbediening 12v

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
liloute93
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 02/11/14, 23:23

Kunnen we een master control quad afstandsbediening 12v




par liloute93 » 02/11/14, 23:30

Hallo,

Mijn vraag leek misschien vreemd, maar ik wilde weten of het mogelijk was om een ​​ouderlijk toezicht te maken voor een elektrische quad met een 12V-batterij.

Ik weet dat er al quads zijn die deze optie hebben, maar als die er niet was, is het dan mogelijk om er een te maken of bestaat deze op de markt?

Ik vraag dit om de snelheid van mijn zoon te controleren als hij erop zit of om de quad te stoppen als er gevaar is en dit vanaf een afstand.

Merci pour vos réponses.

Cdt
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 03/11/14, 11:43

Het is zeker heel goed mogelijk, maar zeker niet tegen de "speelgoed"-prijs. Als je aan de snelheid wilt werken, kun je beter "beperken" door op de regelpotentiometer te drukken.

Aan de andere kant, tenzij je een raceauto hebt (waarvan je je afvraagt ​​waarom je hem in de handen van je zoon laat), is het dan niet beter om les te geven?

1) verkoop deze machine en koop een fiets voor hem

ou

2) er is een hele reeks bescherming

of

3) je moet weten hoe je risico's moet nemen om je grenzen te kennen: ik ging minstens drie keer over mijn stuur toen ik een kind was (en merkwaardig genoeg, niet toen ik dwaas was)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 03/11/14, 12:19

liloute93 schreef:...Mijn vraag lijkt misschien vreemd, maar ik wilde weten of het mogelijk was om een ​​ouderlijk toezicht te maken voor een elektrische quad met een 12V-batterij...


Zie bij Velleman:

http://www.velleman.eu

Er is wat nodig is in kits/modules, van de infraroodafstandsbediening, die een bereik van enkele meters heeft, tot de GSM-afstandsbediening via de mobiel, waarvan het bereik onbeperkt is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 03/11/14, 13:56

Elektrische speelgoedquad met een batterij van 12 V... Tegen de tijd dat u een afstandsbediening vindt en installeert, zal uw kind de machine onder de knie hebben... De sleutel is om hem te leren hoe hij deze moet gebruiken in een veilige omgeving (buiten het verkeer, niet op straat). de rand van een ravijn, een vijver, zwembad, rivier)

Het duurde 15 minuten voordat de mijne (die toen 2 jaar oud was) erin slaagde om zonder wielen op de elektrische booster te passen... 1 weken later zat hij op een 2PW Yamaha (ok, ik moest de achterkant verwijderen schokken om de machine met 3 cm te laten zakken)... Het moeilijkste was het vinden van een helm en echte schoenen die bij jouw maat passen...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 03/11/14, 22:32

Om het te knippen zou dit moeten werken: https://www.econologie.com/shop/interrup ... p-240.html

Het is een op afstand bestuurbaar radiorelais.

U kunt zich een montage voorstellen met het tweede relais om het te vertragen... door de voedingsspanning van de motor te verlagen.

Het is precies een Velleman-product dat Leo noemde
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 123-gasten