De bedriegers van de economie

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
Avatar de l'utilisateur
johan68
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 08/05/13, 00:23




par johan68 » 20/10/14, 15:02

Hallo Ahmed
Ik denk dat de ‘economische wetenschap’ haar naam wetenschap kan verdienen; het mag niet geïsoleerd blijven, maar worden behandeld met de andere natuurwetten, omdat ik bijvoorbeeld geloof dat entropie volledig van toepassing is in de macro-economie
wat denk je?
jp
0 x
RégsB
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 67
Inschrijving: 26/04/14, 13:33




par RégsB » 21/10/14, 08:37

Hallo,

We staan ​​ongeveer op de asymptoot van de groeicurve.
De ‘wetten’ die economen in elkaar hadden geknutseld om grofweg vast te houden aan de eerder stijgende curve, blijven niet langer bestaan. : Mrgreen:
Voormalige economen moeten woedend zijn, jongeren schamen zich misschien, maar ze hebben niets anders geleerd op school. Ze zijn daarom niet allemaal in staat om een ​​businessplan op te stellen in de huidige situatie ...
de enige die het doen zijn de banksters die de marktschommelingen creëren om winst te maken op deze korte cycli. : Idee:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 179 gasten