Suzuki Samurai 1.9 TD

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 23/06/06, 16:07

zac schreef:Bekijk foto's Ik ben er vrij zeker van dat je reactor werkt, wanneer hoe en vooral hoeveel tijd mysterie?


hi Zac
Eigenlijk kreeg ik ooit een economie met gestabiliseerde snelheid van 0,5 L / 100 km, dus ik kan zeggen dat mijn reactor werkte.
Maar tegelijkertijd kreeg ik dit maar één keer omdat ik maar één heel precieze test deed en het resultaat erg zwak was.
Dus onmogelijk om resultaten toe te wijzen aan de reactor of iets anders.
Voor mij moet een brandstofverbruik eerlijk zijn en bij traditioneel gebruik van de auto (gemengd). Behalve bij gemengd gebruik krijg ik niets.
Daarom ga ik niet te ver.

Bovendien heb ik nooit de zogenaamd onverklaarbare fenomenen van de reactor gezien, dus het mysterie blijft.

Ik geloof diep in de Pantone-reactor en meer in het bijzonder in waterdoping in al zijn vormen.

Laurent, ik weet dat je me niet specifiek aanspreekt, maar ik hou er niet van een vraag onbeantwoord te laten. Voor het cavitatieverschijnsel weet ik niet hoe ik het moet noemen. Dat is "Erosie" op de een of andere manier.

Sorry Ricket voor je bericht, we gaan zoals gewoonlijk uit van het onderwerp : Mrgreen:
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/06/06, 16:42

Dag

Ik vermoed dat wat het meest spreekt, we al metingen hebben om te bepalen hoe anders?

Er zullen twee groepen zijn, degenen die het spel spelen en degenen die dat niet kunnen, maar die niet langer geloofwaardig zijn (noodzakelijkerwijs


Er zijn meer dan twee groepen
degenen die montages hebben gemaakt en die naar beste weten hebben geanalyseerd en die veel wijzigingen aanbrengen.

Er zijn mensen die een enkele traditionele assemblage maken en er een bepaalde tijd mee rollen, dan verwijdert hij het.

Er zijn mensen die grote cijfers geven, het verbruik gemeten in jerican ..

Er zijn allemaal mensen die niet op de forum en die armaturen hebben die werken en discreet willen blijven.

Er zijn mensen die speuren naar de forums en krijg een idee van het systeem

Er zijn een groot aantal bezoekers aan de forum , die onze opmerkingen zullen lezen en waarschijnlijk zijn er onder deze mensen sommigen die duidelijk vooruitlopen op het werk dat we moeten doen.
Bij verschillende gelegenheden schreef ik bijtende commentaren op sommige montages en daarna was er rectificatie met name op het verbruik.

Er is een plaats voor iedereen en een gemeenschappelijk belang, waarvan ik hoop dat het het mogelijk zal maken om het systeem te verbeteren.

Het probleem zal altijd heel blijven, omdat we de manier om de panton op lage snelheid van auto's te laten werken niet hebben opgelost. vooral omdat de motoren allemaal overbelast raken in auto's, praten over 150 pk motor en zelfs meer, terwijl voor gebruik 45 pk nodig zou zijn, waardoor motoren die meestal koud draaien, met uitlaatpijpen zeer breed getekend ...

Probeer het verbruik tijdens het hard rijden en u zult een verschil zien.

Om te hopen dat een waterdopingpanton op een auto loopt, is een ondermotorvoertuig nodig of woont aan de voet van een berg,
(een voertuig onder gemotoriseerd is het bijna noodzakelijk om het te monteren, dat niet wordt verkocht, niet iedereen wil een auto die versnelt, dat de band kriss hieronder, dat het snel is, met mooie vormen ect .. de economie is gelegen niet in de topprioriteiten)

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 23/06/06, 17:03

Andre schreef:Om te hopen dat een waterdopingpanton op een auto loopt, is een ondermotorvoertuig nodig of woont aan de voet van een berg,


welkom
: Idee: Waar een handgeschakelde versnellingsbak te hebben en licht te rijden onder snelheid !!!

Voor Laurent.
Wanneer corrosie een stalen onderdeel aantast; het maakt niet het geluid van een zandstraalmachine en stoot het metaal op de randen van de "impacts" niet af : Mrgreen:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
laurent.delaon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 168
Inschrijving: 13/08/05, 17:49




par laurent.delaon » 23/06/06, 22:07

goedenavond
voor Zac:
heb je een foto (close-up ...)
geschiedenis van niet spreken in een vacuüm (van cavitatie; o))))
voor Andre:
Ik zeg: twee groepen die met meetwaarden en dat zonder meetwaarden
(Ik hoor metingen zoals ik ze heb gedefinieerd ...)
zodat u uw categorieën in deze twee groepen gemakkelijk opnieuw kunt indelen.
Het is duidelijk dat met deze methode de resultaten en verschillende conclusies zullen lijden als ze onnauwkeurig zijn, daar ben ik het mee eens ...


Lawrence.
0 x
79 ricket
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 21/05/06, 14:56




par 79 ricket » 27/07/06, 20:14

)Hallo
Ik heb de uitlaat en de isolatie ervan gereduceerd, ik heb de diam teruggebracht tot 50 mm omdat ik in diam 60 mm niet een voldoende hoge temperatuur kreeg
Ik heb een foto geplaatst (Christophe als je die vindt : Oops: )
Ik hou je op de hoogte
A + ricket
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 27/07/06, 21:37

Hallo ricket
Voor uw foto opnieuw downloaden zonder te vergeten een geplakte kopie van de link te maken, het is eenvoudiger. Ik ben vaak vergeten mijn gebruikersnaam in de naam van de foto te zetten.
Je zal de uitlaat dan isoleren !!
0 x
79 ricket
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 21/05/06, 14:56




par 79 ricket » 29/07/06, 16:54

welkom
Pitmix, ik heb de foto teruggezet in de gemeenschappelijke galerij (experiment)
A + ricket
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 121-gasten