ministerie van duurzame vervuiling

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
laurent_caen
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 113
Inschrijving: 07/05/06, 12:41

ministerie van duurzame vervuiling




par laurent_caen » 25/07/06, 18:30

Ik heb zojuist iets op internet gelezen dat mij kwaad of zeer boos maakte: de CO2-uitstootdrempel om te profiteren van een belastingvermindering voor voertuigen die als schoon worden beschouwd (en daar ligt het probleem) werd verhoogd van 140 g/km naar 200 g/km!!! veegt bijna 50% meer “schone” vervuiling weg!!!
dit geldt alleen voor LPG, CNG, elektrische voertuigen (nou ja, die zijn er toch niet) en hybrides
Laten we dus een voorbeeld nemen dat ons de totale absurditeit van deze wet zal laten zien:
de kleine aygo benzine 1l --> 109g/km --> geen belastingvermindering
de Lexus RX 400h hybride --> 192 g/km --> € 2000 belastingvoordeel!!
wat een logica!!! proficiat aan de regering!!!
Ik weet het, ik zie er al een paar die het me zullen vertellen: de aygo is erg klein en niet te vergelijken met de grote lexus dus ik neem nu het voorbeeld van een gezinsauto
renault scénic 1.6l benzine --> ongeveer 170g/km en geen heffingskorting, zoek de fout!!
waarom de heffingskorting niet gewoon geldt op basis van CO2-uitstoot!!!??? een LPG-voertuig dat 195 g CO2 weigert, zal kunnen profiteren van een belastingvermindering, terwijl een benzine- of dieselvoertuig, zelfs als het 100 g/km weigert, geen recht heeft!! Ik walg van zoveel imbeciliteit!!!
vooral omdat deze wet zal leiden tot totaal ongerijmde situaties met het uiterlijk van het energielabel (wat een goede zaak is), zie in plaats daarvan:
een koper gaat naar een dealer en wil de beroemde zogenaamde schone lexus kopen; hij heeft dan recht op de heffingskorting van de overheid terwijl op het energielabel op de auto de klasse staat aangegeven... E!!!!!!!!!!!!!! wat een logica!!! opnieuw gefeliciteerd!!!
het is triest...
0 x
Neant
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 298
Inschrijving: 12/02/06, 12:47




par Neant » 26/07/06, 03:23

“Technocraatmodus AAN” : Mrgreen:

Welnu, ik heb een envelop van $n om te herverdelen, laten we eens kijken, deze voertuigen vervuilen niet te veel, er zijn er niet veel; Kom op, ik subsidieer ze. Veel plezier.

Laten we daar eens naar kijken, oulaaaa!!! er zijn er genoeg!!! arf, ze vervuilen niet veel!!! Nou, dat gaat niet goed, ik kan ze niet allemaal subsidiëren, anders heb ik geen cent meer om het zomerverblijf in Nice te kopen dat ik mijn vrouw beloofd heb. Ugh!!
Ha, shit, ik heb hem ook een reis van een jaar naar de Jsuispenaricijeferien-eilanden beloofd.
Oké, kom op, daar zijn geen subsidies voor.
Dus hoeveel heb ik nog?
Hmmmm, kom op, in deze categorie voertuigen zijn er niet veel, alleen een snelle rekenmachine....

Wauw, geweldig, de uitverkoop is in volle gang! Alsjeblieft, perfect, ik kan die restjes aan ze geven.

En voor de anderen, tja jammer hè!, die moeten gewoon auto's kopen die iets vervuilender zijn, nee maar...
Ik ga nog steeds niet de zaak verpesten van mijn vriend die bij het olieministerie werkt!!! Ga ook niet rommelen!
Hoe dan ook, ze zullen niets zien, ecologie interesseert ons niets, het heeft niet de prioriteit. En zolang ze kunnen betalen, hebben ze geen subsidies nodig.
Het is beter dat ik mijn vrouw een plezier doe, het is tenminste nuttig.

“Technocraatmodus UIT”


“Als je de juiste antwoorden wilt, stel jezelf dan de juiste vragen”
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 210-gasten