Brandstofbesparing: turbulentie generator

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 08/07/06, 06:06

Hallo Ncl

Boos worden! duurt een dag en maakt een turbulator zoals die op de foto in geel, de foto is lang geleden gemaakt voor de digitale kodacs. het is degene die in mijn Camaro was en toen in de Buick en actuellent, het is dit model dat het beste werkt van degene die ik heb gemaakt. het duurt een middag om het te doen, en 2 uur om het neer te zetten voor een man die niet zo gewend is aan het gedoe met de monteurs. Dan vergeet je dat het voertuig levenslang wordt geïnstalleerd.

Installeer het zonder je vrouw te vertellen en laat het rollen zonder dat een nier het haar vertelt, je zult deze opmerkingen zien. Je zult zien dat het geen placebo-effect is.



Andre
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

Brandstofbesparing: turbulentie generator




par denis » 23/07/06, 19:26

hallo, goed na 2000 km met mijn nieuwe mount op de focus: 6l / 100, 6.1l / 100 hetzelfde als zonder! :onheil:
op de bm heb ik het goed gemaakt zoals het hoort: geen verandering in uiterlijk! na qlq km zou ik zien, maar ik heb geen illusies, ik begin het niet meer te geloven, maar alles is er; vergelijkbaar model elice / auto, ik begin in gif te geloven !! (de plot weer hem !! :? : Cheesy: )


foto's in galerij
0 x
Avatar de l'utilisateur
de_souza_patrick
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 11/04/05, 15:17




par de_souza_patrick » 24/07/06, 09:05

het is geen bedwelming

Op dit moment zijn mijn voeten een beetje zwaarder en rijd ik 130 op de E9 met de ups en downs, ik deed ongeveer 11,5l 11,8l en daar elke keer 9,6l.
Het enige verschil in autorijden is dat ik geen ronden rijd.
Ik rijd 5e met 40 km / u (licht onder regime), maar zo snel als de anderen omdat ik koppel heb.
A als ik, wanneer ik een grote heuvel zie, tegen het einde van de afdaling naar 150 170 accelereer om vooraan te gaan met de voet omhoog om op 120 130 te eindigen

a+
patrick
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

Brandstofbesparing: turbulentie generator




par denis » 24/07/06, 10:53

hoi patrick, ik beschuldig niet, maar ik ben sceptisch, want als ik het goed begrijp, veranderde je je gedrag, het vertekent de resultaten!
aan mijn kant, voor het extra koppel: niets opgemerkt! :| de keuze is echter gemaakt volgens het advies hier :| je hebt misschien de gadget in mijn privégalerij gezien.
we hebben hetzelfde type auto, er is geen reden !!
het element op dezelfde plaats geplaatst: voor de luchtklep die het rechthoekige spruitstuk voedt, die de lucht in de 6 cilinders stuurt !!!!!
als het werkt, is het volkomen onlogisch, de turbulentie wordt door de luchtklep dood gestopt! vooral als het niet open is om te doen !!!! zie dan je aandrijfkoppel ..... daarna gebeurt dat in een volume, door 6 verschillende slangen te zuigen voordat je bij de injector bij de cilinderkop komt !!! er zou niet veel van de vortex over moeten zijn, ik ben geen ingenieur in vloeistofmechanica, maar het is groot, IS ER EEN EXPERT op dit gebied?
0 x
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 669
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 24/07/06, 11:03

Versnel tot 160/170 onderaan de beoordelingen! :) is er iets beters om op de radar te zijn ... het zou beter zijn om deze snelheid te bereiken tijdens het klimmen ... Heeft iemand al een radar gezien tijdens het klimmen? ;)

Goed mijn laatste record met mijn R21 carb-brandstof 1,7l TL, 6,1l / 100km! :) 1035Km met 64l! zonder enige wijziging behalve NGK-bougies en Beru-kabels voor een paar duizend kilometer. Mijn laatste record was eerder rond de 6,9 ​​l / 100 km.

De geheime, 2x2 rijstroken elke dag met een gestabiliseerde snelheid tussen 110 en 120 km / u meter.
Dit alles om eraan te herinneren dat het moeilijk is om een ​​winst in verbruik te controleren, vooral op een motor met carburateur die bijna 14 l / 100 km in de stad kan blazen en 6 l / 100 km bij een snelheid die is gestabiliseerd op 110 km / u

Herstart op de 5e plaats met 40 km / u in het subregime Ik weet niet zeker of dit het beste is om aan consumptie te winnen. Ik denk dat het efficiënter is om op het paar te rijden, ook al betekent dit terugschakelen.

SixK
0 x
ange
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 34
Inschrijving: 12/10/05, 14:55




par ange » 24/07/06, 14:48

Hallo,
Ik geloof in de turbulancegenerator van Andrée over de toepassing van de benzinemotor, de vraag die ik mezelf stel:

1 per cilinder na de injectoren zal het niet beter zijn ??? : Idee:
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 24/07/06, 16:22

Hallo Denis

als ik begrijp dat je de draaikolkgenerator voor de pappillon zet?

Dit is niet waar het zou moeten zijn, het is na de pappillon net voor het betreden van de manufoul (inlaatpijp) Op een V6 komt lucht het filter binnen> massale luchtstroom> gaspedaalversneller> turbulator vortex> dan plenium (luchtverdeelkast) dan komt één injector per cilinder op elke inlaatklep.
de invoer is rechthoekig op de GM smoteur dat het de 2,8 l is
3,1 of 3,8. of 4,4 l het is allemaal hetzelfde, behalve de maten die veranderen

Wat mijn rijstijl betreft, heb ik niets veranderd, ik rijd altijd met 100-110 km / u voor en na de turbulator.
Voor herhalen in de stad is de versterking zeer laag, de versterking wordt alleen gevoeld wanneer de Lambda-sonde operationeel is, zorg ervoor dat de sonde in goede staat verkeert, want als hij niet goed werkt, zal hij nooit in staat zijn om de precieze correcties van het effect van de turbulator, je hoeft het origineel niet te vragen, de goede zijn gemaakt door bosch, het reageert sneller.

Nu is er een bepaalde motor dat het ontwerp van de buis of de cilinderkop turbulentie veroorzaakt, dus het heeft al een draairichting
als we een turbulator toevoegen die in omgekeerde richting draait van wat al is ontworpen, kan dit schadelijk zijn ...
Voor Angel
we installeren er één per cilinder, het is ingewikkelder om te realiseren en meer zijn de ingangen in mijn cilinderkoppen rechthoekig. Er bestaat ook het risico dat de turbulatoren onregelmatig van ontwerp zijn en het is noodzakelijk om verschillen in het vullen van elk te vermijden cilinder (trillingsopwekking) Bekend probleem met meerdere carburateurassemblages, moeilijk in te stellen.
Mijn eerste montage is er één per cilinder, hij werkt nog steeds, maar de winst is niet zo spectaculair als op Buick Park Avenue
3,8 liter is een vrij oude meerpunts auto injectie 1988 met 4-traps automaat met een slotkoppel hij weegt 1470 kg leeg en het lukt mij om 7,8 liter per 100km meerdere malen gemeten op ritten van 400 tot 600km
Sorel -Québec trip en ongeveer met 2 stops, 430 km verbruik 33,2 liter. rijden met 105 km / u cruse control op een vlakke snelweg. Nu vrij om te geloven of niet ...
Gemiddeld rijden in de stad en 14,10 liter per 100 km.
Met dezelfde turbulator die ik op een Camaro had, had ik goede resultaten, maar ik heb nog steeds dezelfde ontwerpen van GM-motoren
Andre
0 x
ange
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 34
Inschrijving: 12/10/05, 14:55




par ange » 24/07/06, 22:09

Bedankt André, je uitleg is heel expliciet!

Anders heb je op Ebay voor 10 euro "een procesoverzicht",

http://stores.ebay.com/Precision-Power-Parts : Mrgreen:

voor degenen die liever alles gedaan kopen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 24/07/06, 22:34

André, wanneer denk je aan deze turbulator? Er zijn twee informatieve foto's wanneer u op een advertentie klikt.

De hoek is niet voldoende geaccentueerd.
Er is teveel vrije doorgang in het midden; de lamellen moeten elkaar overlappen, meer overlappen.
Een las met twee punten lijkt me een beetje licht. Hoewel het lijkt alsof er stroomafwaarts een vasthoudnet is.
Een geleidelijke kromming van de vinnen verdient de voorkeur, onder een droge hoek.

Misschien maakt de doorgang in het midden het mogelijk om de energiereserve te behouden (zonder besparingen), om de motor niet te beperken. En de vinnen aan de periferie maken het mogelijk om een ​​vortexbeweging te initiëren, wanneer de inlaatgassen minder snel circuleren en dus een substantiële besparing mogelijk maken, maar niet maximaal.
0 x
Avatar de l'utilisateur
de_souza_patrick
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 11/04/05, 15:17




par de_souza_patrick » 25/07/06, 18:39

welkom terug
op mijn auto is er geen katalysator
misschien is dat waarom het goed werkt?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 205-gasten