Nieuwe batterijen zijn er in 2014: 800 Wh / kg

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 30/06/14, 12:08

Remundo schreef:Ik denk dat sommige goede ingenieurs schizofreen moeten worden...


of walgen ... aan het begin van mijn carrière probeerde ik een plek voor mezelf te vinden in een grote doos ... toen walgde ik uiteindelijk van de onzin die we moesten doen ... de marketingafdeling tussen de klant en het ontwerpbureau is een ramp die ons verhindert te doen wat nuttig zou zijn voor de klant

laten we hieraan toevoegen dat de grote bedrijven gecontroleerd worden door aandeelhouders wiens doel het is om de klanten te belazeren ... zonder dat deze aandeelhouders denken dat ze ook belazerd worden door klanten te zijn van andere dozen die op dezelfde manier werken

conclusie: om goede apparatuur te maken hoef je niet veel uit te vinden: alles is voorhanden! wat dringend nodig is, is een nieuwe vorm van zakendoen, met een nieuwe financieringsmethode waardoor toekomstige klanten kunnen bestellen

als de aandeelhouders de klanten zijn, zal het doel niet zijn om de klanten te plunderen met onzin die te duur is en te snel verouderd, maar om ingenieurs in te huren om de best mogelijke apparatuur te maken

een ander probleem: de normen, die voornamelijk door de grote bedrijven worden gemaakt, om te voorkomen dat innovatie plaatsvindt... en de incompetentie van de staat laat het gaan

dit toekomstige bedrijf zal ook een machine moeten zijn om voldoende klanten te verzamelen om het nodige gewicht te hebben om naar de normen te handelen, en om niets opgelegd te krijgen
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 218-gasten