Producten delen: je gevoelens?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Emy95
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 16/05/14, 12:07

Producten delen: je gevoelens?




par Emy95 » 16/05/14, 12:10

Bonjour à toutes et à tous,

Ik ben geïnteresseerd in het delen van producten (bijvoorbeeld: vuurzak, waarvan een percentage van de prijs aan een vereniging wordt geschonken) en zou uw gevoelens hierover moeten kennen. Ik doe inderdaad een onderzoek om te weten of het merk, het type product, de associatie en de verdedigde oorzaak het oordeel van de consument en in zijn perceptie van het delen van producten beïnvloeden.

Ik nodig u uit om deel te nemen aan mijn online vragenlijst (anonieme informatie):
https://docs.google.com/forms/d/1ItofIEcOiZ-Gfvsg912u9xim8mzRTHf0f__cD6P-xPI/viewform?usp=send_form

Ik dank u bij voorbaat voor de tijd die u eraan zult besteden en de kostbare hulp die daaruit zal voortvloeien.

Met vriendelijke groet,

Emy
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963




par Ahmed » 17/05/14, 20:01

In een context van relatieve overproductie is compassionate marketing nog een andere variant van een arsenaal dat erop gericht is om zoveel mogelijk alle niches van potentiële klanten te 'schrapen' en ervoor te zorgen dat door de aankoop een waarde die is uitgeput om deze cruciale fase van de uitwisseling op de markt te doorkruisen (marketing en reclame worden afgetrokken van de oorspronkelijke waarde).
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Emy95
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 16/05/14, 12:07




par Emy95 » 18/05/14, 15:20

Ahmed schreef:In een context van relatieve overproductie is compassionate marketing nog een andere variant van een arsenaal dat erop gericht is om zoveel mogelijk alle niches van potentiële klanten te 'schrapen' en ervoor te zorgen dat door de aankoop een waarde die is uitgeput om deze cruciale fase van de uitwisseling op de markt te doorkruisen (marketing en reclame worden afgetrokken van de oorspronkelijke waarde).


Bedankt voor je reflectie, elke mening is goed om te nemen!
Als je een paar minuten hebt, aarzel dan niet om de vragen in mijn enquête te beantwoorden.

Bedankt, een fijn weekend!
Met vriendelijke groet,
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 227-gasten