invoegen verwarming probleem

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
kevlekvdu02
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 17/02/14, 01:07

invoegen verwarming probleem




par kevlekvdu02 » 17/02/14, 14:58

hallo allemaal Ik ben nieuw op de site, ik vraag jullie om wat advies over mijn insert om het systeem te verbeteren.
mijn probleem is dat ik mezelf een 14 kw godin-merkinzetstuk met de naam le thiolet heb geïnstalleerd

mijn probleem is dat ik moeite heb met het verwarmen van mijn woonkamer van 38m² (zo'n 20 graden
Ik denk dat mijn installatie niet correct is:
Ik heb mijn inzet geplaatst in een oude open haard van gehouwen steen, ik heb mijn decompressieplafond gemaakt volgens de normen, ik heb de bodem van mijn haard bekleed met vuurvaste baksteen, mijn inzethaard ''zwemt'' in mijn schoorsteen aan elke kant Ik heb ongeveer 15cm hij is op een sokkel gemonteerd, daaronder heb ik luchtvallen van buiten die gebruikt werden voor de open haard die altijd gesloten zijn, mijn trek is correct mijn hout is droog (haagbeuk essen beuken en berken)
Ik laad het vaak en het rijst niet ondanks een goed bed van sintels
hier is een foto https://www.econologie.info/share/partag ... GAdv46.JPG
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 05/04/14, 19:50

hello,

onmiddellijk zie ik 2 punten om te controleren

1. Waar gaat de warmte die in de kap zichtbaar is naar toe? ze moet de kamer in
2. Sluit de luchtinlaat van de kachel rechtstreeks aan op de buitenluchtinlaat
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 169-gasten