Pilelu

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Grald
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 06/06/06, 16:59
x 8

Pilelu




par Grald » 06/06/06, 17:03

Hallo,

Wat vindt u van de Pileleu-aanpak (stroomsterkte)
http://home.nordnet.fr/~pileleu/index.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
pollux
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 07/05/06, 23:08
Plaats: Parijs
x 1




par pollux » 02/07/06, 21:49

hello,

Ik vind het artikel onduidelijk en er wordt niet geëxperimenteerd met metingen, enz ...
dit is wat ik denk.
Ik ben net als Saint Thomas ... wanneer ik duidelijke curven, foto's en video's van prototypes zie die worden gebruikt om deze curven vast te stellen (of tabellen met resultaten en berekeningen waarmee waarden kunnen worden verkregen), zal ik de ervaring, zelfs als ik daar maanden moet doorbrengen.
voor nu plaats ik deze site gewoon in mijn favorieten in de sectie "om te bekijken".

Pollux
0 x
kritiek is nodig, maar de uitvinding is van vitaal belang, omdat in een uitvinding is er kritiek op het verdrag ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 03/07/06, 09:33

Pollux schreef:Ik vind het artikel onduidelijk, en er wordt niet geëxperimenteerd met metingen enz ... dit is wat ik denk.


Het was mijn mening na de eerste 30 (en laatste) seconden lezen ... : Mrgreen:
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 165 gasten