Zooop van mevrouw Courrèges: de beste elektrische auto?

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 31/10/13, 10:36

Als je mij verwijt dat ik er rekening mee houd dat wat er uit mijn stopcontact komt, doe je niet de moeite om rekening te houden met alles wat is verbruikt voordat je een brandstoftank vult (oliemaatschappijen en autofabrikanten waken erover om niet goed om op dit punt te communiceren).

Van mijn kant wordt meer dan 1/3 van mijn elektriciteitsverbruik door mijzelf geproduceerd, of bijna 50% van mijn totale elektriciteitsverbruik uit hernieuwbare bronnen als ik de EDF-ratio erbij optel. En ik ben niet van plan daar te stoppen, want in tegenstelling tot wat u beweert, financiële afschrijving van staal is niet 20 jaar oud maar vanaf 7 jaar. 20 jaar is de periode waarin EDF Obligation d'Achat zich ertoe verbindt zonne-energie terug te kopen.
Zonnepanelen produceren al meer dan 25 jaar, de energie die aan de productie wordt besteed, wordt gecompenseerd door 3 jaar productie en de energie die wordt besteed om ze te recyclen, vertegenwoordigt 1 jaar productie of meer dan 15 jaar deugdzame productie.
De energie die door mijn panelen wordt geproduceerd, heeft een rendement van bijna 100% omdat het LOKAAL wordt gebruikt.

Uw prestatiewaarden voor biobrandstoffen (ze zijn helemaal niet biologisch met alle inputs die ze verbruiken) worden grotendeels onderschat. Zoals u aangeeft, verbruiken we 1 liter olie om 1 liter ethanol te maken, wat ketterij is en alleen dient om een ​​nutteloze en onrendabele industrie vet te maken die erin is geslaagd GLB-subsidies te vervangen door nieuwe. subsidies. Het zou voor de STAAT minder kosten om deze olie rechtstreeks te gebruiken dan om biobrandstoffen te produceren.

Hoe dan ook, je moet weten wat je wilt. Ik wil voorkomen dat de lucht achter me vervuild wordt ... Je zou niet lang leven als de uitlaat van je auto midden in het stuur zou komen (2000 liter gas per minuut). Maar je vindt het normaal om ze discreet achter je te gooien. De hybride is niet de oplossing, de oplossing is om een ​​einde te maken aan olie en deze niet te vervangen door gasvormige koolwaterstoffen (biogas of methaan).

Omdat ik elektrisch rijd, ruik ik de stank en de uitstraling van de anderen, het is ondraaglijk. :onheil:
Jij, jij bent als de frits in de friteuse, ruikt niet naar olie en als je klaar bent (beroerte, kanker, ...), is het te laat. :|
0 x

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 251-gasten