Ecologische anti-clack waterzuiveraar

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Avatar de l'utilisateur
DOMERIC
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 25/09/13, 18:01
Plaats: FRANKRIJK

Ecologische anti-clack waterzuiveraar




par DOMERIC » 25/09/13, 18:21

Met toenemende industrialisatie en vervuiling blijft de kwaliteit van het drinkwater afnemen.

sPAM

Wie te vertrouwen?
Welke oplossingen hebben we?

DE SPAM-oplossing
Of het nu gaat om een ​​nieuwe of bestaande, huurder of eigenaar, een paar minuten zijn voldoende om een ​​compacte module te installeren.

Alleen al het ontwerp van onze producten maakt een vereenvoudigde installatie mogelijk zonder elektrische aansluiting met een zeer langdurige efficiëntie, tenminste 4 zonder spoelen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 25/09/13, 18:47

Nieuwe abonnee

Eerste communicatie

BIJ SPAAAAAAAAM !!!!!!!!!!!!!

:onheil: :onheil: :onheil: :onheil: :onheil: :onheil: :onheil: :onheil: :onheil: :onheil:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 25/09/13, 19:28

ecologische anti kalksteen ???

Ik zie een probleem! kalksteen is een natuurlijk product dat niemand schade berokkent! daarom is het meest ecologisch om hard water te drinken! het is calcium! er zijn zelfs sommigen die het als goed voor de gezondheid in bepaalde voedingsmiddelen noemen!
0 x

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 126-gasten