Facebook-pagina forums en econologie

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Facebook-pagina forums en econologie




par Christophe » 17/09/13, 17:31

Hier is de Facebook-pagina voor forums: https://www.facebook.com/pages/econologie

Ik zal proberen (volgens planning) om de meest interessante onderwerpen van het moment te plaatsen, de historisch interessante onderwerpen selecteren die we hadden ontwikkeld (zoals die van de auto van de toekomst!), Put ander nieuws ... dat we zullen ons hier ontwikkelen of niet ...

In het kort zal ik proberen een "synthese" te maken van de forums... maar de concurrentie is zwaar voor FB en plaatsen zijn al een tijdje bezet ... maar hey, het is nooit te laat ...

ps: als een moderator van forum wil medebeheerder van deze pagina worden (Remudo?), het is mogelijk om contact met mij op te nemen in MP (hier of op FB)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 17/09/13, 18:17

De pagina is eigenlijk community en open (zoals ik begrijp, ik ben een beginner op FB eh ...): elk lid van FB dat de pagina leuk vindt, kan erover publiceren ...

Maar verre van mij het idee om je te dwingen je te registreren op FB eh!
0 x
dimi010
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 01/02/10, 23:14

Facebook essentieel?




par dimi010 » 18/09/13, 13:04

Hallo,
Le Forum econologie zit vol met informatie en interessante discussies. Wie via een zoekmachine naar informatie zoekt, komt daar automatisch bij.
Wat is het nut van een sociaal netwerk waarvan, laten we niet vergeten, het enige doel is de winst verbonden aan het verzamelen van informatie over mensen.
Ze ontsnappen ook buiten de gegevensbeschermings- en privacywetgeving sinds buiten Europa.
Goed bedacht ....
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 18/09/13, 14:14

Je start hier het Facebook-gevarendebat dat we hier in 2008 hebben gestart: https://www.econologie.com/forums/envoye-spe ... t6650.html

Om jezelf ertegen te beschermen, moet je gewoon nadenken over wat je erin kunt stoppen ...

Het voordeel van het gebruik van Facebook is dat het de tijd van internetgebruikers "vampiriseert"! De overgrote meerderheid van een bepaalde categorie internetgebruikers brengt nu bijna uitsluitend hun internettijd door op Facebook of YouTube!

Ik ben het ermee eens dat het niet noodzakelijkerwijs internetgebruikers zijn die geïnteresseerd zijn in econologie, maar ik denk dat het in 2013 dom is om zonder deze hulpmiddelen te doen.

Vooral sinds de econologie is gedaald sinds 1 en zie: https://www.econologie.com/forums/re-booston ... 12505.html er is niets dat bevestigt dat FB er niet een beetje verantwoordelijk voor is!

Bovendien bestaan ​​er veel "groene" groepen op Facebook en sommige hebben meer dan 50 likes ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
lelyon
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 21/01/10, 18:57
Plaats: Poitiers (86)
x 1




par lelyon » 18/09/13, 21:53

Ik voeg duidelijk een like toe :!: : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 18/09/13, 23:51

Dankjewel! Bijna 100 houdt van deze 1ere lanceringsdag! Ja klasse! ;)

Doelstelling: 1000 houdt van voor het einde van het jaar? :)

We kunnen het!

: Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 19/09/13, 08:49

104 vanmorgen!

Het verhoogt : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 248-gasten