10% korting voor het leven voor vaste klanten forum

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

10% korting voor het leven voor vaste klanten forum




par Christophe » 04/01/08, 18:15

Hier is de 1e belangrijke beslissing van het jaar 2008 voor de Econological winkel.

We hebben besloten voorstellen Levenslang 10% korting aan alle vaste leden van de forum, d.w.z. de leden die hebben gepost meer dan 300 berichten.

Hoe krijg ik deze korting?

Opgelet, de registratieprocedure is niet geautomatiseerd (en ik heb voorlopig nog geen vaste klanten in de groep gezet), alles moet met de hand gevalideerd worden: je dient dus de volgende punten te volgen:

a) Het systeem is een systeem van "groep" klanten van de winkel, het is dus noodzakelijk dat u in een eerste keer registreren als winkelklant.

b) Neem dan contact met ons op via een privébericht met vermelding van uw klantnummer of uw adres of uw echte naam... Kortom, privégegevens die u hebt verstrekt toen u zich in de winkel registreerde.

c) Ik zet je klantaccount dan in de groep vaste klanten en je facturen worden automatisch voor 10% afgeschreven.

Als je al geregistreerd bent in de winkel, ga dan natuurlijk direct naar punt b).

"Ik heb geen 300 berichten, maar ik heb veel bijgedragen aan de site"

Dit "aanbod" kan ook betrekking hebben op leden die kennis hebben genomen van een "uitzonderlijke" deelname aan de site zonder de lat van 300 berichten te hebben bereikt.

Ik denk bijvoorbeeld aan de moderators, Bob_Isat of Camel1 voor zijn werk aan de stoomgenerator... maar er zijn zeker nog anderen (André natuurlijk, maar hij wil niet dat er pakketten naar hem worden gestuurd in Quebec...)

Laatste kleine opmerking voor de eersten die hiervan profiteren: de korting wordt vermeld exclusief btw, maar het bedrag inclusief btw zal correct zijn (het is gewoon om een ​​boekhoudkundige reden van btw-berekening)
Dernière édition par Christophe de 03 / 12 / 14, 16: 01, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 04/01/08, 18:36

Voor meer informatie over hoe kortingen werken, klik op:

a) Koop kortingsgroepen
b) Waardebon
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 04/01/08, 19:05

Ik specificeer goed (ik was misschien niet erg duidelijk op dit punt) dat ikIk heb nog geen vaste klanten toegevoegd aan de groep met 10% korting, behalve degenen die het mij al privé hebben gevraagd!
Dernière édition par Christophe de 04 / 01 / 08, 20: 30, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 04/01/08, 19:57

Dat is een goed voornemen voor 2008!

:D
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Mettero
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 25/01/07, 09:37




par Mettero » 05/01/08, 13:57

Hopelijk leidt dit niet tot onnodige topics.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 05/01/08, 14:03

We hebben er even over nagedacht maar de lat van 300 berichten is toch vrij hoog... dus uiteindelijk niet al te veel risico...

Het idee was eigenlijk om de stamgasten van de forum, niet om deelname aan de forum...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 16/08/13, 15:17

Zelfde regel voor oude leden maar die minder hebben deelgenomen: 5% levenslange korting vanaf 150 berichten.

Neem contact met me op in PM op forum na het aanmaken van uw account in de winkel (hier daar: https://www.econologie.com/shop/login.html ) en ik zal de korting toepassen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 105-gasten