Meer samenvatting van recente berichten bovenaan de pagina?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
jam
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 395
Inschrijving: 17/12/07, 21:53
x 27

Meer samenvatting van recente berichten bovenaan de pagina?




par jam » 11/08/13, 00:00

Hallo,
Ik weet niet of mijn systeem dit gewoon doet, maar ik zie geen recent berichtoverzicht meer bovenaan de pagina. Ik moet naar de laatste 150 berichten gaan om te zien wat er nieuw is en het is niet erg gebruiksvriendelijk.

Door dit bericht te plaatsen, zie ik de samenvatting, moet ik nu blijven om ze te kunnen zien? Het stoort me een beetje als het waar is.


Dus het is waar.
Ik voorspel het verdwijnen van deze site over hooguit een paar maanden. Teleurgesteld.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5

Re: Geen recentere berichtsamenvatting bovenaan de pagina?




par Hic » 11/08/13, 06:24

jam schreef:Hallo,
Ik weet niet of mijn systeem dit gewoon doet, maar ik zie geen recent berichtoverzicht meer bovenaan de pagina. Ik moet naar de laatste 150 berichten gaan om te zien wat er nieuw is en het is niet erg gebruiksvriendelijk.

Door dit bericht te plaatsen, zie ik de samenvatting, moet ik nu blijven om ze te kunnen zien? Het stoort me een beetje als het waar is.


Dus het is waar.
Ik voorspel het verdwijnen van deze site over hooguit een paar maanden. Teleurgesteld.

Hallo jam
Alternatief
je verbindt in RSS
*** https://www.econologie.com/forums/rss.xml ***
het is voor iedereen sneller en lichter
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Geen recentere berichtsamenvatting bovenaan de pagina?




par Christophe » 11/08/13, 10:18

jam schreef:Ik voorspel het verdwijnen van deze site over hooguit een paar maanden. Teleurgesteld.


Juist om dit te voorkomen heb ik (onder andere) deze wijziging aangebracht. Waarom? Omdat deze vermelding veel meer betrekking heeft op de leden die deelnemen aan de debatten dan op de bezoekers en a priori dit de google-verwijzing bestraft ... Als je verbonden blijft verandert er niets (geldt ook voor diegenen wiens opmerking ik daarom niet helemaal begrijp. )
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 11/08/13, 10:35

Er ligt ook het bericht in zijn mailbox, polur de draden waarop we ingrijpen ...

Ik denk dat de meeste nieuwkomers via een zoekmachine komen, dus het maakt niet uit ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 233 gasten