radiometer Crooks

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 08/04/06, 12:55

Ja Benoit, maar aan de andere kant + lucht = + molecuul = + stuwkracht... maar je moet wel gelijk hebben...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6989
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913




par gegyx » 08/04/06, 12:59

Econology schreef:Niet iedereen heeft zoveel geluk... Ik denk dat je moet ruilen om de "zegen" van Petit te krijgen... hihihihi!

Ja... ik geef uitleg, en je merkt alleen de laatste zinspeling op...
(Heb je echter gemerkt dat ik het altijd kwaadaardig deed om je te kietelen?)
Petit wil wetenschappelijke onthulling doen. De ingenieur in kwestie, die ongetwijfeld pech had, kwam op het idee om alle objecten ter wereld, gevonden op internet, speelgoed voor vroeg leren, met wetenschappelijke en educatieve connotaties, te verzamelen en stelt voor ze door te verkopen...
Hij vroeg Petit om een ​​helpende hand, (gezien het aantal dagelijkse lezingen van zijn site), en laatstgenoemde deed dat, omdat het in lijn is met zijn doelstelling "Kennis zonder grenzen".
0 x
Avatar de l'utilisateur
Castor
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 127
Inschrijving: 06/04/06, 22:15
Plaats: Frankrijk: IDF




par Castor » 08/04/06, 18:03

Goedemorgen.

Waarom zou u in dit geval de bladen niet een meer aerodynamische vorm geven? een beetje zoals de adenometers (spelling?), in het zwart aan de holle kant
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 08/04/06, 18:15

gegyx schreef:Heb je trouwens gemerkt dat ik het altijd kwaadaardig deed om je te kietelen?


Ahh dan was het met voorbedachten rade? :onheil:
hihihihi
0 x
newton
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 12/06/06, 19:18




par newton » 12/06/06, 20:55

Ik ben de beheerder / webmaster van imaginascience. Ik had niet echt pech, ook al gaf het feit dat ik werkloos was me de tijd om mezelf te trainen en mijn activiteit te ontwikkelen. Het vinden van de producten, dan de juiste leveranciers en dan de uitleg (omdat ik niet "dom" wil verkopen) was geen sinecure.

Ik wilde bevestigen dat ik JP Petit heb ontmoet, die ik heel weinig kende (maar al heel lang met zijn uitstekende strips). Ik bedank hem nogmaals dat hij mij heeft ontvangen en een pagina over mij heeft geschreven. Ik zou hem graag willen helpen bij enkele van zijn projecten (geanimeerde piramides).
Hij nam even de tijd om me op te peppen omdat hij het erg druk heeft met zijn activiteiten (site, vereniging). Hij hield oprecht van mijn demo's en bracht me op ideeën. Hij kende een groot deel van mijn curiositeiten niet en ik stelde hem niet teleur, lijkt me.

Alstublieft ! Aarzel niet om me commentaar op mijn site te sturen (sorry voor sommige spelfouten, ik moet ze allemaal een keer corrigeren). Ik zal er rekening mee houden om te verbeteren wat ik kan.
0 x
Mijn blog over wetenschapspopularisering: www.sp-wiki.com

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 295-gasten