Fukushima: informatie en verslag over het kernongeval

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6524
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641




par Macro » 21/03/13, 10:00

Deze beestjes kunnen overal komen...Sinds 2003 (aankoop van mijn hut en vervanging van het elektrische paneel, heb ik 3 ratzouilles (muizen) geplakt op de faseverdeler in het paneel...en toch zijn er de kap en de frontjes. ..
Elke keer is het de hoofdschakelaar (diff 500mA) die afgaat... En ik heb even gekeken... Het gebeurde altijd een paar seconden na het aansteken van het licht in de kamer waar het bord staat...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
culbuto
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 22/02/13, 11:50
x 1




par culbuto » 21/03/13, 10:46

het ultieme wapen dat nodig is om te voorkomen dat onze planten in ons gezicht ontploffen:
Beeld
Beeld
je kunt zelfs sturen:
Beeld
aangezien de kinderen toch al weg zijn. en voor een lange tijd!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Fukushima: nieuws en verslag over het kernongeval




par Christophe » 04/06/23, 22:14

Netflix heeft zojuist een miniserie uitgebracht over de ramp:

1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 271-gasten