Dingen te verbeteren

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 08/01/13, 22:14

In plaats van "samengevouwen" te zijn, ziet de lijst er als volgt uit:

Beeld

Bizarre.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 09/01/13, 08:34

plasmanu schreef:Een virus op mac. Het is een primeur. : Mrgreen:

: Mrgreen:



In verhouding staan ​​er nu evenveel virussen op de Mac!


Er is echt geen voordeel aan het hebben van een Mac, omdat je alles kunt doen wat een Mac doet onder Windows.


Als je graag meer betaalt en je hebt een EGO boven de anderen, dan is dit de machine die je moet hebben!!!
: Mrgreen:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 09/01/13, 11:05

Dit is niet de mening van gebruikers: het blijft onovertroffen in grafische, muziek- en videotoepassingen.

Mijn zoon is pro, hij komt van de pc, maar hij wil niets liever dan een Mac

Maar het toegangsbewijs is 3 X de prijs voor een laptop (in Europa)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 09/01/13, 13:15

Oh oh de boot....

Macs zijn al eeuwen pc's...

Trouwens, op een Mac draai je wat je wilt, met Parallels®.

Hoe dan ook, gisteren heb ik een nieuwe versie van Firefox geïnstalleerd (oude nieuwe opgeknapte lol ...) met een oude voorkeurenmap uit een back-up, en het werkte prima, daarna heb ik de oude voorkeurenmap teruggezet en wham ...

Dus ik heb een service die beschadigd is in de voorkeurenmap!

dat had ik nog nooit gezien! : Mrgreen: normaal voor een blauwe plek : Cheesy: : Mrgreen:

Ja de dikhuid, ik heb geen keus, al mijn klanten zijn op Mac...

En zelfs als ze zoveel erger zijn geworden dan windaube (eindelijk is de Intel-machine hetzelfde, alleen het besturingssysteem verandert) in principe gebruik ik OSX en niet Microfrost : Mrgreen: Ik weet niet waarom...

Alain G, ik betaal niet meer voor mijn machines, want ik loop een generatie of twee achter... dus koop ik ze tweedehands. Laatst zag ik een Intel voor de prijs van 280 US$
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 09/01/13, 13:24

Obamot: zou het geen caching-bug zijn (veel voorkomend op een oudere versie van Chrome) of een blokkering van javascript?

Beide zijn ingesteld in de voorkeuren...

Worden de "laatste onderwerpen en berichten" op alle pagina's weergegeven?

Over verbetering gesproken, toeval?, ik heb de pagina's lichter gemaakt voor ingelogde leden, de weergave van de pagina's en je navigatie zou sneller moeten zijn!
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 09/01/13, 14:18

Ik heb zojuist de test gedaan.
Als we javascript: (op Android) uitvinken, krijgen we het Obamot-symptoom.
Lege index en laatste 150 in subformulierforums.
We checken nog een keer en alles is weer normaal.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 09/01/13, 16:10

elephant schreef:Dit is niet de mening van gebruikers: het blijft onovertroffen in grafische, muziek- en videotoepassingen.

Mijn zoon is pro, hij komt van de pc, maar hij wil niets liever dan een Mac

Maar het toegangsbewijs is 3 X de prijs voor een laptop (in Europa)


Als je het advies opvolgt van een Mac-professional die de appel al lang gewend is aan zijn software, zal hij natuurlijk zweren bij de Mac, maar aangezien Mac's onder Windows kunnen draaien, is er geen merkbaar verschil in prestaties van de ene ten opzichte van de andere.

Een van mijn vrienden zwoor alleen bij Mac en mijn schoonzoon die in de IT zit, verkocht hem een ​​laptop voor dezelfde prijs als een Mac, maar onder Windows ging hij, zoals elke goede Mac'ist, terug naar de Mac, maar dat gebeurde niet duurde slechts 6 maanden omdat hij al snel besefte dat hij voor dezelfde prijs een veel superieure machine onder Window had en hij draait nu met een i8, een superieure videokaart en een snellere machine.

Hij is nu een Windows-bekeerling!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 09/01/13, 17:34

Ok, gezien, grote DANK aan iedereen, ik ben niet thuis, maar op pad met de iPad åß∂∆º ∆º√~§≠ø{€Ωƒ'}€ºƒ waar ik zo van hou, dus dat ga ik proberen.

Alain G: dat zeg je me altijd, maar op de radio hebben we overal pc's, nu ook Linux... Mébon, je hebt niet alle tools die je wilt op alle platforms, dus het hangt af van... Ik ben wachten op een laptop met touchscreen, Mac of pc maakt me niet uit. Want met die verdomde iPad kan ik niets.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 23/05/13, 17:37

Door hierin de kunst van dubbelzinnigheid te cultiveren forum, oogst hij uiteindelijk niet wat er gezaaid is?

Er verschijnt een zekere verslapping, en dezelfde supereenheid-onzin komt er niet uit, dezelfde waardeloze theorieën over wetenschap en haar evolutie, waartegen de tegenstanders de facto blijven spuwen, en ZOALS GEBRUIKELIJK wordt alles gedaan in groepsvuur (zoals bij toeval).

EN HET IS EEN PAGINA, WANT IN DE TUSSENTIJD BELET DIT VOLLEDIG OM ERNSTIG TE PRATEN OVER DIT ONDERWERP.

Omdat het dankzij de stigmatisering van de confrontatie tussen twee blokken is dat desinformatie kan bevorderen....

Verschijnselen die hier vele malen zijn waargenomen en waarvan velen de dupe zijn geworden.

Kortom, zodra de draaimolen glashelder wordt (met geweld) is de enige manier om niet meer op deze maskerade te reageren, want wie zo fanatiek is, kan uit zichzelf niet kalmeren.

Hier is het enige voorstel dat van toepassing is in de staat amha, als men dat niet wil forum beschuldigd worden van censuur.

En het heeft tot nu toe (sinds 3 maart) heel goed gewerkt sinds de forum goed begonnen, met allerlei onderwerpen. De nieuwe mods behouden vrij goed directe aanvallen van onruststokers (ik noem ze niet, we kennen ze) en alles is eigenlijk het beste.

Ik begrijp daarom niet waarom het nodig was om de buzz opnieuw te doen met een "boost van forum", wat een extra onduidelijkheid creëert waar die er niet meer was.

Le forum heeft bereikt (en blijft bij) bijna 90 nieuwe berichten per dag.
Dat wil zeggen als het slecht is... : Cheesy:

Beeld

(Wie zei dat een of andere gemonopoliseerde ruimte: pure uitvinding, de cijfers bewijzen het: maar als je afstand wilt doen van je hond, het is algemeen bekend, ze zeggen dat hij hondsdolheid heeft...)

Hoe dan ook, hoewel alle onderwerpen hier zijn toegestaan, moeten we ons niet opnieuw laten overweldigen, daar ligt naar mijn bescheiden mening de balans.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 23/05/13, 17:45

Ben je zenuwachtig aan het poepen omdat er een lid is die net informatie heeft gepost over een mechanisme voor het opwekken van zwaartekrachtenergie waarvan we binnenkort zullen laten zien dat het nooit zal werken?

Het is nog steeds interessant omdat er geld werd geïnjecteerd om hun "proto" te bouwen...

Hij zal vanzelf leeglopen...

Er zijn andere problemen dan dat hier beneden!! Meer gedrag dan inhoud...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 222-gasten