wat is rod?

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
seb88120
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 31/05/06, 17:09

wat is rod?




par seb88120 » 31/05/06, 17:48

Hallo iedereen,

een staaf die in de staarten van dozen zit, is goed in de reactor? hij is 10 of 12 mm in diameter en 25 cm lang, hij zal zeker moeten worden doorgesneden.
Ik ken het materiaal niet, maar het lijkt niet te roesten.
moet het worden gerepareerd of moet het in de reactor bewegen?
zo niet, hoe zorg je ervoor dat het vasthoudt zodat het goed gecentreerd is?
Ik had aan 2 ringen gedacht maar het water kan er niet meer door.
anders houden 3 schroeven aan elke kant het goed in het midden
merci
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 31/05/06, 18:51

welkom
: Idee: kijk naar alle berichten waar je antwoorden staan.

@+

PS: vermijd voor de staaf de bamboe, deze kan verbranden : Mrgreen:
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 31/05/06, 21:17

zac schreef:welkom
PS: vermijd voor de staaf de bamboe, deze kan verbranden : Mrgreen:


En ook de zachte karamel, het mag lopen : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse

Re: wat voor hengel?




par lau » 31/05/06, 23:46

seb88120 schreef:Hallo iedereen,

een staaf die in de staarten van dozen zit, is goed in de reactor? hij is 10 of 12 mm in diameter en 25 cm lang, hij zal zeker moeten worden doorgesneden.
Ik ken het materiaal niet, maar het lijkt niet te roesten.
moet het worden gerepareerd of moet het in de reactor bewegen?
zo niet, hoe zorg je ervoor dat het vasthoudt zodat het goed gecentreerd is?
Ik had aan 2 ringen gedacht maar het water kan er niet meer door.
anders houden 3 schroeven aan elke kant het goed in het midden
merci


maak 3 punten van lassen in verspringende rijen aan elk uiteinde om het iets krachtiger te krijgen of als je het professioneel wilt spelen, plaats je centralizers die op pil hair passen oilcarburant.free.fr/divers/ch'ti%20pantone/reunion08/PICT3486 .jpg
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 01/06/06, 00:56

Moeilijk om 3 punten te spreiden :schok: :?

(5 objecten gerangschikt in verspringende rijen, het is 4 in een vierkant en 1 in het midden, zoals de 5 zijde van een dobbelsteen)

Waarom niet de hoeken van de ronde staaf afronden, om hoeken te maken?
: Mrgreen:

Terugroepen: over dit onderwerp
https://www.econologie.com/forums/m-bailly-m ... t1808.html

er is een link naar Quant'homme, en we zien de vorm van een wolfraamstaaf, gemaakt op een draaibank, met centreerinrichtingen aan elk uiteinde, in de vorm van een statief.
Dernière édition par gegyx de 01 / 06 / 06, 01: 20, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
geotrouvetout
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 108
Inschrijving: 18/09/05, 21:10
Plaats: 76




par geotrouvetout » 01/06/06, 01:07

hallo lau,

Ik heb er een laag van teruggeplaatst na een paal op de isolatie van de staaf ten opzichte van de buis voor een mogelijke elektrificatie van de vloeistof die door de reactor gaat, het feit om 3 laspunten (metaal) op de staaf te plaatsen en deze erin te duwen in de buis (contact met de lasnaden) kan zich tijdens gebruik een aanslag vormen zoals Andre zegt, dit heft de kortsluiting tussen de staaf en de buis niet op, dus zou het niet verstandig zijn om de steel van de buis te isoleren, evenals de buis van de rest van het voertuig (uitlaat en chassis).

GEO : Idee: .
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 01/06/06, 02:15

gegyx: ja inderdaad, ik had eerder moeten zeggen gerangschikt in een driehoek.
Op de link waar je naar verwijst: http://perso.orange.fr/quanthommesuite/bat2chalut.htm
het afgeschuinde deel van de steel zou de stoominlaat moeten zijn en gezien de lay-out is dit het einde van de reactor..vreemd? :schok:
Wat zijn deze propellers ook? een pseudo-turbulator?

Geo: ja je hebt gelijk maar hoe te doen? bakelieten of keramische staafsteunen plaatsen?
Als je een oplossing hebt, ben ik een nemer.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
geotrouvetout
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 108
Inschrijving: 18/09/05, 21:10
Plaats: 76




par geotrouvetout » 01/06/06, 02:34

lau, ik zie alleen porselein, keramiek of andere hittebestendige niet-geleidende materialen evenals de verschillende verbindingen met slangen (ook niet-geleidend), in de reactor zijn er 2 stromen in tegengestelde richtingen, de uitlaatgassen (buis elektrificatie) en de vloeistof in de buis (elektrificatie van de staaf of staaf), dus in dit geval is een totale isolatie van de verschillende elementen waaruit de reactor bestaat nodig om te hopen op enige "ionisatie", de sleutel is misschien daar, en het zou de ontbrekende schakel zijn in de Pantone-operatie (naast de verschillende diameters en lengtes van de "reactor").

GEO : Idee: .
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 01/06/06, 05:19

Hallo,
Of je bent bewusteloos of je bent erg roekeloos
Gebruik porseleinen isolatoren in een reactor!
gebruik kleine schroeven, of wat anders ingelegde ballen!
Je weet niet dat de koude staaf strak in de reactor komt
heet neemt ze een spelletje, na 3000km valt ze flauw
het is op dit moment dat het porselein zal breken of de kleine schroeven
zal worden opgeslokt door de diesel. Degenen die cilinderkoppen hebben gedemonteerd, weten dat de zuiger de koolstof bijna verplettert in het bovenste dode punt.
Het risico is zo groot dat dit deel van het samenstel netjes en zorgvuldig moet worden gelast (niet gelijmd)

De meeste staven gaan na een tijdje los,
Ik heb het probleem opgelost door ze te lassen met een kleiner centreerapparaat en drie goed doorboorde laspunten, vooral op speciale roestvrijstalen bizard- of inconel-materialen.
De veilige manier waarop ik een geïsoleerde staaf heb gemaakt, is een roestvrijstalen buis
duw op een ijzeren staaf die is bedekt met teflon.
het verschil rechtvaardigt dit werk niet.
Op de kleine 125 cc montage heb ik gerectificeerde stalen stangen gezet
(boor rood) direct in de reactor zonder centralisator zonder iets
en het is met deze staven dat ik de haarveer zag, soms immobiliseer ik de staaf met een veer aan elk uiteinde, de laatste aan het uiteinde wordt erg heet en breekbaar met het risico te worden ingeslikt.
Wanneer je de staaf vervangt door kogels, worden ze eenvoudig in de reactor geschroefd met aan elk uiteinde een afstandsstuk.

Als de steel is (ingelopen) bedekt met vernis of wat dan ook
het is isolerend. De wrijving zit niet meer op metaal, maar op deze isolatielaag, en het is alleen maar beter, de reactor werkt niet alleen beter bij gebruik, maar ook na verloop van tijd.
Hoe meer ik probeer te roddelen, hoe meer ik denk dat het niet de aard van het materiaal is dat het verschil maakt, maar de aard van het oxide.
aluminiumoxide heeft de bijzonderheid dat het snel wordt gedaan en het isoleert en goed aangekoekt is, op inconel duurt het erg lang om te oxideren, en ik vraag me af of het me zal lukken om het aangekoekt te oxideren.
of als hij zijn oren moet verwarmen met een steekvlam.


voor Pitmix

Het is gemakkelijker om depressie te verminderen als je te veel hebt dan om het te verhogen als je niet genoeg hebt.
De manier om een ​​reactor te primen is door een grote depressie te hebben = een grote stroming in de reactor, maar vanwege het ontwerp als we deze grote stroming behouden, koelen we hem te veel af en hij trekt aan, dus een scheut grote depressie dan rijden we met voldoende stroming in de reactor om niet al zijn warmte op te eten, het is een beetje wat Zac doet en ik op mijn manier dwingen we de hele motor om alleen door de reactor te ademen
Bij een benzinemotor gaat dit vanzelf, na een goede verhitting van de reactor laat ik hem stationair draaien of laat ik het gaspedaal los dus pomp door de reactor, dan voelen we het panton effect. Het duurde even voordat ik begreep waarom de motor na het stoppen voor een stoplicht heftig begon te worden, en op een snelwegrit met constante snelheid was het effect na 15 km voorbij.

voor Lau
De helixplaten zijn turbulatoren voor de reactor
Als je naar de ander gaat forum in de turbulator zijn er foto's en uitleg, ik heb dit afgelopen zomer geprobeerd op de chevrolet een kleine turbulator heeft 6 bladen van 12,7 mm in diameter moeilijk te lassen, vooral het is roestvrij staal, ik heb ervoor gezorgd dat ik de niet eens de bochten plaats die we zien op de stang en in dezelfde draairichting is de spoed in hun geval veel te groot, het is tegen de klok in en de spoed is de straal van de stang.
dit voorjaar heb ik het geëlimineerd, wat me niet veel meer een andere test in de boter bracht.
In het plan dat ik op de fotogalerij heb gezet, is niet de stuurpen het meest interessant, het is de uitlaatpijp en de kamer aan het uiteinde van de stuurpen. Ik heb het gemaakt met een toegevoegde buis, de stuurpen is in werkelijkheid gewoon aan het einde heb ik niets om een ​​balvorm in deze kamer te maken. Je begrijpt beter waarom de staaf aan het uiteinde eerder vierkant moet zijn dan aerodynamisch, ook waarom het uiteinde van de reactor zo mogelijk in het hete gedeelte van de uitlaat moet zitten, zoals in jouw geval een elleboog.
Uw concentrische uitlaatbuis heeft het voordeel dat het de maximale warmte in de reactor houdt, het is niet nodig om te isoleren, het uitvoergedeelte van de reactor dat het heetste deel wordt, hoeft niet langer uit de tweede doorgang van de uitlaat te komen, normaal is er op deze plek een temperatuurstijging heeft, waardoor het risico bestaat dat warmte in de uitlaatgassen wordt overgedragen, zou isolatie in dit kleine hoekje de voorkeur hebben gehad. maar ik denk niet dat je hier veel winst zult maken.
Je kunt iets krijgen met een goede venturi, is meer depressie.
De hoeveelheid water die de motor verbruikt is één ding, de depressie is een ander ding, de twee worden gecontroleerd wanneer er een teveel is..

Andre
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 137-gasten