verzoek om informatie (op het water motor)

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
geo-neo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 17/08/04, 17:37

verzoek om informatie (op het water motor)




par geo-neo » 29/05/06, 20:14

hallo allemaal
Ik heb een vraag die mij zorgen baart. Ik moet zoeken op Gogol
info over de watermotor in het buitenland mijn zoekopdracht was "watermotor" kan zijn c is niet goed Ik weet niets in langlais maar ik heb niets gevonden door op alle links te klikken + een klik en ik heb niets gevonden Alsof dit verboden is, heb ik misschien ideeën

en ik vraag me af of iemand al een andere pentone heeft gemaakt dan degene die we zien als het shema met buis een 3e, niemand bukt zich op een digitale draaibank om iets professioneel te doen? (dat is mijn doel) en al mijn entourage gelooft noch is het echt niet geïnteresseerd, naar de pomp gaan is voor hen gemakkelijker
we zijn maar een handjevol om in de pentonne te geloven

er is teveel ellende in de wereld of mensen hebben ogen in hun ogen

wees aardig voor mijn onwetendheid, alsjeblieft, hij lijkt op mijn post, maar goed


Ik vind het moeilijk om mensen te begrijpen
alleen een gek zal de enegie gratos (bijna) weigeren
dankzij jou
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2

Re: verzoek om info over (watermotor)




par zac » 29/05/06, 23:37

geo-neo schreef:en ik vraag me af of iemand al een andere pentone heeft gemaakt dan degene die we zien als het shema met buizen op de 3e plaats, niemand bukt zich op een digitale draaibank om iets professioneel te doen? (dat is mijn doel)


welkom

Zoveel mensen, maar het kost 100 keer duurder en het werkt niet beter

@+

PS: de pantone is GEEN watermotor :onheil:
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 30/05/06, 00:06

Dag
De waterdopingpanton helpt de motor met water dat is alles, het is geen watermotor.
Het op zijn best doen is geen kwestie van machinale precisie en milliseconde dimensie, of van zeldzaam materiaal, het is een kwestie van warmte, circulatie in de reactor en motorbelasting, dit wat moeilijk is, is om de reactor gevuld te houden.
Waarom de bouwers niet beginnen, waarschijnlijk gebeurt of zal het op een andere manier gebeuren met dezelfde besparingen en dezelfde depolution.

De Romeinen in de oudheid wisten heel mooie tanks te bouwen
met hun vaardigheden had hij gemakkelijk een goed zweefvliegtuig kunnen bouwen dat goed zou zijn gevlogen, maar hij wist het niet of hij geloofde het niet. dat is wat er aan de hand is met de panton.
Naast alle charlatents die iets zeggen en enorme cijfers aankondigen, is het niet om het proces te helpen.

Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79324
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 30/05/06, 15:05

Andre schreef:maar hij wist het niet of hij geloofde het niet. dat is wat er aan de hand is met de panton.
Naast alle charlatents die iets zeggen en enorme cijfers aankondigen, is het niet om het proces te helpen.


Bedankt André voor deze gedachte! Je hebt de situatie goed samengevat ... en we zitten gewoon vast tussen deze 2 soorten mensen ... (we regelen eigenlijk geen van deze mensen ...)

Voor onze nieuwe vriend Neo Geo raad ik hem aan om eerst deze pagina te lezen: https://www.econologie.com/articles.php?lng=fr&pg=1313
0 x
geo-neo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 17/08/04, 17:37




par geo-neo » 30/05/06, 19:18

bedankt voor deze reacties

maar ik deel je mening niet
Ik ben koppig het is normaal, de pagina waarop je me econologie liet lezen die je kruist, moet ik geloven dat het blinddoek ogen en volledig vertrouwen zoals op de eerste dag toen ik de pentone ontdekte en alles zei en tegenstrijdig dat ik kon lees, ik heb mijn idee hierboven

Ik weet heel goed dat het geen watermotor is. Het kan een schets zijn als veel mensen de plannen stom naar de brief kopiëren. Dit is hun probleem. Ik denk dat iedereen het idee heeft om te vertrekken. van zijn

"" Zoveel mensen, maar het kost 100 keer duurder en het werkt niet beter "" Kun je het Zac bewijzen?

dank je andre ik heb veel van je bericht gelezen en je laat me een van de meest ernstige dan het gemiddelde zijn, maar mijn twijfel blijft bestaan

"" Waarom de bouwers niet beginnen, waarschijnlijk gebeurt het of zal het op een andere manier gebeuren met dezelfde besparingen en dezelfde vervuiling. "
ok maar het zal met de bijbehorende belastingen zijn.

de presentatie moet sowieso een voordeel hebben zonder tegenstrijdig te zijn, maar niet door een buis met een numerieke draai dom te kopiëren, is het noodzakelijk om alles toe te voegen en te wijzigen met behoud van het idee van vertraging

anders ben ik echt dom

Ik herinner me een oefening die in mijn bedrijf was afgebrand, het gas had een vuur in de bodem van een blik (200 liter gesneden aan de basis) en had er water op gegooid en de vlammen vermenigvuldigd met 5
voor mij concludeerde ik dat het water brandt.

econologie waarom op mijn post het staat "bewegen". Ik denk dat het goed is om razend te zijn en ik ben in opstand in vergelijking met mensen die niet verder kijken dan het puntje van hun neus.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 31/05/06, 16:59

Hallo Geo Neo

De enige manier om het proces te verbeteren, is door te experimenteren
afhankelijk van wat we weten, en in het begin moet je een basisbewerking uitvoeren, dan moet je het oog hebben om alle verschillen te onderzoeken, de analytische geest om de veranderingen aan te brengen, de tijd hebben en middelen om wijzigingen aan te brengen, hebben voldoende tijd om te testen.
Mijn vrouw belde me een tijdje (kleine motor) gezien het aantal uren dat ik heb besteed aan het draaien van mijn 125cc-assemblage en alle verschillende varianten, ik heb ook geleerd dat je niet alles als vanzelfsprekend moet beschouwen die we op internet vinden,
wanneer je veel tijd aan montages hebt besteed, herken je snel degenen die de juiste tijd geven.
Als ik zoveel tijd aan dit proces besteed omdat ik weet dat het werkt, maar het werkt niet altijd en daar werk ik voor.
Ik ben een eeuwig ontevreden, een demonstrant, non-conformistisch, dus wijzigingen in het basisontwerp dat ik heb gemaakt.
en ik doe. en hoe meer ik vooruit ga, ik denk dat de montage van Chambrin slechts een bundel van kleine buis is, zonder staaf in de uitlaat
met al de volledige zuigkracht van de motor, zou beter zijn dan de buisstang, bypass op de motor.
Wat me veel tijd laat verspillen zijn de jongens die op internet adverteren zonder metingen te hebben verricht,
Komt voort uit zeldzame en dure materialen, 50% besparing ect .. (ik weet niet wat dat hen oplevert)
Maar doe niet iedereen in dezelfde tas
Ik heb er veel over geleerd forum en ik heb contacten gelegd met andere fabrikanten met wie ik ideeën uitwissel,
De kwestie van de tests alleen staat niet toe dat een enkele fabrikant erdoorheen gaat, vooral als de assemblage zich op een auto bevindt.
Le forum het is om diegenen te begeleiden die starten, zonder welke ze snel worden ontmoedigd, diegenen die een assemblage op een auto maken en die 50% met doping al verwacht te besparen, water hebben het mis, op een stedelijk gebruik
is in de 10% en minder, voor stabiel snelweggebruik is dit in de beste staat met 28% en minder, afhankelijk van de temperatuur, dus je kunt zien dat er een lange weg te gaan is voor het systeem efficace ..

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 199-gasten