Jean Louis Naudin en de U-generator Richard Vialle

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Géronimodu92
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 37
Inschrijving: 24/10/12, 08:36




par Géronimodu92 » 25/11/12, 18:52

Waarom geef je zoveel belang aan deze 2 pseudo keukentafelhoekonderzoekers?
Het lijkt erop dat ze hun meester hebben gevonden in de persoon van
zgreudz.
Door dit onderwerp te blijven voeden, markeer je ze.
Pfffff, de overtollige adem zal vallen. MDR
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 25/11/12, 19:04

Een beetje boos en jaloers, zo lijkt het? :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 25/11/12, 20:02

Het zijn geen "supereenheid-afwijkingen", zolang je ze theoretisch niet hebt gefundeerd!

En je kunt niet zeggen - gezien alles wat we vandaag weten - "geen probleem .. we zullen later zien ", door in één keer de hele basis van de kwantumfysica tot nu toe te ontwijken. En dit, gewoon gebaseerd op een postulaat!
http://fr.wikipedia.org/wiki/Steorn

Want wat je doet is een beetje zoals een appel willen teleporteren, zonder te weten of het echt mogelijk is of niet. En je laat de vrucht van een boom der tijden los en bidt heel hard dat er op een gegeven moment iets gebeurt - voordat het de grond raakt - zonder dat je precies weet welke of waarom , noch wanneer, noch hoe het zou gebeuren ...

Het enige dat je ziet is dat de appel even naar de grond gaat, en dan niets ... Het kan miljoenen jaren duren zonder ooit iets te bereiken (als er iets is 'anders kan het gebeuren ...) Maar niemand weet er iets van, of beter gezegd wat we al weten, vertelt ons dat het niet mogelijk is. Dus zelfs als men niet beperkt is, probeert men in ieder geval alles weg te spoelen wat mogelijk is (of niet) en / of onwaarschijnlijkheden te zien ... Maar ik merk op dat het niet de bedoeling is van deze zoon ...

Dus je zou perfecte amateurs willen door diagrammen op een empirische manier te hacken, toevallig op de graal te vallen en de goeroe Naudin om zijn kudde aan te moedigen dergelijke hacks in deze richting te maken! En om ze op deze manier te betrekken, terwijl het bij uitstek is dat degenen die het doen slechts geschatte kennis hebben, omdat ze meningen over hen komen ophalen forums (nee maar ik droom ...)

Eerlijk gezegd - van alle onwaarschijnlijkheden van dit bestand - als er inderdaad iets is dat niet ernstig is en niet blijft hangen, dan is het goed dit punt daar! Het lijkt een beetje alsof Einstein, zonder theorieën behalve door intuïtie, nieuwelingen had gevraagd bij het passeren van hun GLB, om ervaringen op te roepen over eenheid die het zelf niet hebben bereikt en heel hard biddend voor dat een van hen door empirie en vooral door kom op elke formule valt ... zonder zelfs redelijk optimistisch te zijn over het feit dat er iets te vinden is (daar ben ik onder de tafel, dus ik lachte)

De incompetentie (of de vaardigheid ??) van de initiatiefnemers is erop te rekenen dat een deel "echt", Waardoor de buzz zich continu voedt ... terwijl de rest is:
- is "faux";
- is "vrai»Maar totaal onstabiel en onbruikbaar;
- is "vraiMaar met zo'n laag potentieel, dat het nooit de moeite waard zal zijn om daar te stoppen, omdat de mogelijke winst ons nooit in staat zal stellen aan een aanhoudende vraag naar energie te voldoen. En in ieder geval niet in verband met het basispostulaat.
- ofwel de klap van de "appel" die je uit de boom laat vallen, zonder te weten wat je niet zult vinden (en het is gewoon een "nooit eindigend verhaal") ...

Maar één ding is zeker, deze onwaarschijnlijkheden zijn zodanig dat we niet zien hoe het nog steeds geloofwaardig kan zijn!

Ik zie niets anders ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 25/11/12, 21:41

Eerlijk gezegd heb je het over wie, wat, een beetje van alles en nog wat ...
Hier is het Naudin-Vialle.

Vialle maakte zijn theorie, zijn berekeningen en vervolgens modellen die daarop betrekking hadden.
terwijl het bij uitstek is dat degenen die dat doen slechts geschatte kennis hebben, aangezien ze meningen over hen komen uitzoeken forums (nee maar ik droom ...)

Eerlijk gezegd - van alle onwaarschijnlijkheden van dit bestand - als er inderdaad iets is dat niet ernstig is en niet blijft hangen, dan is het goed dit punt daar!

In deze opmerkingen is er niet veel waarheid, en dat houdt natuurlijk alleen maar in dat u de gebeurtenissen begrijpt.

**
Toegegeven, we bevinden ons aan het "einde van een wereld", en er is rukken, instabiliteiten, onbehagen maar vermijd het toevoegen van bitterheid, zelfs als we erg ziek kunnen zijn.
0 x
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2




par BobFuck » 25/11/12, 21:46

Obamot schreef:Dus je wilt perfecte amateurs door empirisch schema's te hacken, om toevallig de graal tegen te komen


Het is eerder gebeurd en het zal opnieuw gebeuren.

Probleem, JLN weet niet hoe hij een meetinstrument moet gebruiken, dus zelfs als hij de graal toevallig zou ontdekken, zou hij het niet beseffen : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 26/11/12, 14:36

Het is zeker niet onwaar.

Gegyx: geen vijandigheid, maar onwaarschijnlijkheden, ja.

[Bewerken]: rest van de door mij bewerkte tekst. Niet meer erg handig, omdat degenen voor wie het bedoeld was, tijd hebben gehad om het te lezen ... : Cheesy:
0 x
Géronimodu92
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 37
Inschrijving: 24/10/12, 08:36




par Géronimodu92 » 02/12/12, 10:29

Ik had zo'n idee:
Als we de U met zijn wikkeling doorsnijden, nou de koperen buis
is een krans in lengte !!
er is dus een elektromagnetische koppeling tussen de twee als in een transformator. : Mrgreen:

Ik denk dat ik er een ga maken, maar op de fundamentele frequentie geloof ik rond 19 MHz.
Gewoon om de tijd te doden, niet om anderen voor de gek te houden. :P
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 02/12/12, 11:26

Hallo Geronimo

Bravo voor het experiment.

Merk op dat met het "U-koper" in een cirkel (genomen uit een gloeiring), uw "koppeling" minder zou zijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Opnieuw:




par Peter » 25/10/23, 15:32

gegyx schreef:een antenne die een 5W lamp verlicht ...


Goedemorgen.
Een golf is inderdaad gemakkelijk meetbaar in volt en ampère.
In open circuit.
Een Back-EMF EM-puls is een perfect voorbeeld.
Kan zelfs boven de 10 kW uitkomen met een gewone 9V batterij. gebruikt,
op een spoel met zachte ijzeren kern.
Ruimte-Tijd is meetbaar, vouw het gewoon op en laat het dan los, als een elastische band waaraan het meetapparaat is bevestigd.

Wat Watts betreft... een vage definitie van wat er werkelijk gebeurt tussen een elektron en het bijbehorende proton.
Versterkers?
Geloof je echt dat het de elektronen zijn die door een stuk geleidende draad gaan terwijl ze op hun plaats oscilleren?
Lol ...

Ik begrijp niet waarom dit onderwerp al zo lang niet meer gepost is...
En alle vliegen die lawaai maken... de winter is nog begonnen,
Er zou minder moeten zijn...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Opnieuw:




par Peter » 25/10/23, 15:35

gegyx schreef:Hallo Geronimo

Bravo voor het experiment.

Merk op dat met het "U-koper" in een cirkel (genomen uit een gloeiring), uw "koppeling" minder zou zijn.


Koper is een lichte halfgeleider.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 159-gasten