houten huis subsidies? MOB

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Avatar de l'utilisateur
robindesbois
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 20/08/09, 16:53
Plaats: languedoc
x 1

houten huis subsidies? MOB




par robindesbois » 12/06/10, 19:28

Hallo iedereen!
in welke gevallen kan men subsidie ​​krijgen als men in hout bouwt?
1 x
je moet de eenvoudigste en meest economische dingen uit het verleden vinden.
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 13/06/10, 10:32

1) Ik ken geen "specifieke" subsidie...

2) Daarna kan het de huizen in met het BBC-label, als het...

3) U kunt een hotel bouwen in de DOM-TOM's en profiteren van bepaalde mazen in de belastingwetgeving...

4) Ik geloof dat we met wat ons wordt verteld, zullen moeten leren om onze projecten zonder subsidies uit te voeren! Degenen die bestaan ​​zullen smelten als sneeuw voor de zon...

[voor wie het nieuws niet volgt: onze premier kondigde gisteravond 50 miljard aan besparingen en 50 miljard aan extra belastingen aan; volg mijn blik! ; het WK is goed begonnen; verdoofde mensen; laten we gaan; pensioenhervorming; einde van fiscale achterpoortjes; nieuwe belastingen... hoeveel doelpunten, het team van Frankrijk? bedankt Domenech, blijft de andouille maken, die de journalisten bezighoudt, elke Fransman beschouwt zichzelf als de coach, die hem bezighoudt... Om de cijfers te waarderen, de begroting van de verschillende ministeries, inclusief tekorten = ongeveer 400 miljard; dus 1/8ste minder budget en 1/8ste meer belastingen]
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 13/06/10, 13:43

Statistisch gezien zien we dat subsidies en normen leiden tot oplossingen die lobby's tevreden stellen en behouden, met niet-optimale oplossingen, of zelfs oplichting, met veranderingen in complexe regels en wetten sneller dan de praktische implementatietijd!!
0 x
helium
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 16/03/09, 09:50




par helium » 27/06/10, 10:48

bestudeer het goed
bijvoorbeeld de dev duurzame heffingskorting op buitenisolatie
het is de bedoeling dat 40% (of 25% als huis na 1977) van het bedrag poses inbegrepen...
voor mijn houten gevelbekleding
Ik was van plan om € 6000 terug te vorderen
maar ze hielden alleen rekening met de isolatie
geen hout dat niet wordt herkend als isolatie...
ook de montage van de steiger tellen we niet mee
we delen alles door 3 en presto 2000€
Let op: een redelijk eerlijke installateur die de teksten goed kent, maakt de factuur volgens
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 03/07/10, 19:24

Elio schreef:
...een redelijk eerlijke installateur die de teksten goed kent, zal de factuur dienovereenkomstig opstellen


We kunnen een beetje spelen, in de marge, maar houd de fiscus nooit voor idioten!

Op het gebied van pelletketels zijn er aanpassingen geweest omdat de Belastingdienst makkelijk de "catalogus" prijs van die en die apparatuur kan weten!

En daar, recuperatie voor de begunstigde en belastingcontrole voor de vakman!
0 x
razputin
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 26/10/12, 16:24




par razputin » 30/11/12, 12:12

Vorig jaar wilde ik in Toulon een houten huis kopen dat ik op deze site had gevonden http://www.aktifimmo.com/annonces-vente-maison--toulon-tr1-tb3-p0.html . Ik had dus ook gezocht naar subsidies, aangezien het een ecologisch goed is. Ik heb navraag gedaan bij het Nationaal Agentschap voor de Verbetering van Habitat (ANAH), maar er moet aan bepaalde voorwaarden worden voldaan om te profiteren van financiële bonussen, dus het hangt allemaal af van uw situatie.
Dus probeer contact met ze op te nemen en je zult het zien.
0 x

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 123-gasten