Over de fotogalerijen ... NIEUW ONDERZOEK

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Moet de toegang tot de fotogalerijen worden beperkt tot leden die zijn geregistreerd in de forum ?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 08/05/06, 17:41

Ik heb de bijgewerkt forum om erachter te komen of we de toegang tot de fotogalerijen moeten beperken tot leden of niet.

Hartelijk dank voor uw deelname.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 09/05/06, 10:24

De testfase is voorbij en na de eerste resultaten van de enquête heb ik de toegang tot de galerijen voor alle bezoekers ontgrendeld...

En goed nieuws komt niet alleen Ik heb ook ontgrendeld forums Pantone! Laten we gek zijn! Laten we verspreiden, laten we verspreiden... en jammer voor de verzamelaars sowieso, ze bestaan ​​in ieder geval...

ps: aan de andere kant merk ik dat ik bijna de enige ben die afbeeldingen toevoegt... met behulp van de zami's!! :)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 09/05/06, 12:13

Ik ben bezig met het verfijnen en toevoegen van categorieën... Ik heb je advies nodig... bedankt
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 09/05/06, 15:13

Hallo,
Ik ben net gaan kijken :schok: , het is niet slecht, maar het zou verstandig zijn om de informatie van de bronnen te geven, bijvoorbeeld voor de kaarten van radioactieve besmetting (er zijn te veel controversiële kaarten afkomstig van allerlei verschillende bronnen), anders lijkt het erg gemakkelijk te gebruiken. : Mrgreen:
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2




par rezut » 23/05/06, 13:59

hallo Christophe

Ik wil de afbeeldingen van mijn montage plaatsen, maar wat is het interessant gezien wat er al op mijn post staat
afgezien van de foto van mijn hond of mijn micro-solex en nogmaals, ik denk niet dat het iemand zou kunnen interesseren : Lol:
vertel me welke afbeelding je zou willen zien verschijnen, want als het is om wat we vinden op internet te zetten, zie ik het nut niet in

als ik kan helpen is dat geen probleem
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/05/06, 15:29

Dag
De notities registreren niet, daarom schrijf ik in de opmerkingen.
Wat voor soort foto's zijn interessant? Ik spreek voor persoonlijk album. Ik zou het album niet willen vullen zonder te weten of het relevant is voor de forum.
Voor de montages heeft dit het voordeel dat ze niet in de paal van de paal graven forum , en het is gemakkelijker in te voegen..
Nu is het nog de vraag welke afbeeldingen interessant zijn om te plaatsen

Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 23/05/06, 15:53

André, de commentaren registreren (althans voor mij) maar verschijnen alleen onderaan de grote afbeelding... Ik was eerst ook verrast...

Voor privéalbums is het aan elke persoon om te kiezen of persoonlijke foto's al dan niet worden verspreid. Ik denk dat degene die je al hebt geplaatst erg goed is! (tabarnak zorgt ervoor dat je zin hebt om je te zien!!)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 236-gasten