Teleurstelling "spade"

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2




par rezut » 16/05/06, 12:37

hallo asgard os tyr

Trouwens, ik wacht nog steeds op een op de powerbank!!!nieuws natuurlijk!!!


Ik ben klaar voor een test, maar waar?? (want locatie is overal wat vaag) en onder welke voorwaarden?

a+


ps: naar aanleiding van jouw verzoek had ik al op de ijzeren of RVS paal gepost maar geen reactie gehad

rezut schreef:
het ergste is dat een poging om de prototypes van anderen te testen mislukte


hallo asgard os tyr

Ik ben in voor een testbank, maar waar sta je op de kaart, want overal is het een beetje vaag en je moet onthouden dat mijn titine 260000 terminals heeft en ik probeer het te sparen vanwege het risico op pech (hydraulisch of koppeling (origineel))
vooral omdat ik net een venturi heb geplaatst en nu een waterverbruik heb van meer dan een liter per 100 (te weinig om te zijn)


Ik wacht op je antwoord en als je niet te ver van mij verwijderd bent (rond Chalon sur Saone), ben ik er klaar voor (tenzij de omstandigheden beledigend of te hoog voor mij zijn)

a+
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 16/05/06, 15:46

Hallo Rezut
Voordat u op de bank gaat zitten, moet u er zeker van zijn dat u door een eenvoudige maatregel op de hoofdweg aanzienlijke besparingen kunt realiseren.
Op de bank kun je weten met welke snelheid en in welke toestand de reactor werkt en in welke toestand hij niet blijft hangen.
Als u alleen maar naar de bank gaat om dit te bevestigen, of als u twijfelt of uw spaargeld ergens anders vandaan komt, verspilt u uw tijd.
Tenzij je de bank bij de hand hebt en deze regelmatig gebruikt voor elke aanpassing, is dat interessant...Want als je een uur op de bank zit, zonder goed voorbereid te zijn, heb je geen tijd om veel te leren.
In dit geval hebben alleen degenen die generatoren pantoniseren dat ook
het ideale hulpmiddel om te testen. (spanning en stroomsterkte zijn een goede indicatie)

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2




par rezut » 17/05/06, 13:42

hello andre

Ik ben het met je eens maar gezien de korte ritten die ik maak is het niet makkelijk om goede cijfers te krijgen en gezien de brandstofprijs ga ik niet 200 of 500 km op de snelweg rijden om zeker te zijn van mijn verbruik
als ik de test zou proberen, zou het meer zijn om te zien of ik een echte vermogenswinst heb, want zoals Zac zegt, komt de vermogenswinst met de gebruikstijd en is het moeilijk om de winst te realiseren
en bekijk indien mogelijk tegelijkertijd de vervuilingstest (met en zonder pantone)

a+
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 151-gasten