Wat moeten we doen dedeleco?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 15/06/12, 15:05

De circulatie is qua energie vergelijkbaar met die van verwarmde vloeren (zelfs minder), of thermische zonnecollectoren, traag, gezien de traagheid van warmte-uitwisselingen met thermische diffusie van 2m over maanden. Met een beetje zorg gaat de levensduur eeuwen mee, zoals de verwarmde vloer van een appartement dat ik bezat en dat al 46 jaar probleemloos verwarmt (overgedragen aan mijn zoon die het later voor groter verkocht met blije nieuwe eigenaren)!! !

Dus weer kritiek zonder beoordeling van de werkelijkheid, gewoon uit gewoonte en weigering van elke verandering, en wetenschappelijk onvermogen om zijn weg te vinden in een totaal nieuwe situatie.





Je bevestigt wat ik zeg...
Het heet geen kritiek maar een globale visie.

Wat er ook gebeurt, je hebt kachels in huis nodig. Omdat we in een lage temperatuur zitten, is een verwarmde vloer welkom. We kunnen ons dus voorstellen dat we bij DLSC vloerverwarming hebben.

Behalve dat je de pompen moet toevoegen om de warmte te verzenden en halen, is dat een extra energieverbruik.
Een verwarmde vloer is ongeveer 0.01 tot 0.02 l/s bij dlsc op de grafiek geeft het 2.61 l/s of tussen de 130 en 260 keer meer.
Ook de strekkende meters zijn niet hetzelfde. Naast de verwarmde vloer moet de lengte van de opslag worden opgeteld, te weten 144*37= 5328m. Ook is er de lengte tussen de woningen en de berging die niet gegeven is.

We kunnen het dus duidelijk verwaarlozen, maar ik noem dat benadering.

Dus nee, het is niet "voor altijd vrij", noch "kritiek zonder evaluatie van de werkelijkheid, gewoon uit gewoonten en weigering van elke verandering, en wetenschappelijk onvermogen om je weg te vinden in een totaal nieuwe situatie."
Gewoon een realistische kijk op de dingen.
En zoals al gezegd, ik ben voor opslag tussen seizoenen, daarom vermijd ik argumenten die ik niet leuk vind.
0 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 15/06/12, 15:08

Ik moedig niemand aan.. Ik nam regelmatig pluizen op de HT van mijn experimentele ballenbranders (15 tot 20)... Het heeft me niet gedood... Maar ik kan je garanderen dat het de herinnering markeert..
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 15/06/12, 15:47

Macro schreef:Ik moedig niemand aan.. Ik nam regelmatig pluizen op de HT van mijn experimentele ballenbranders (15 tot 20)... Het heeft me niet gedood... Maar ik kan je garanderen dat het de herinnering markeert..


Een paar mA!!

Het is noodzakelijk om te weten hoe de piek- en totale stroom moet worden geëvalueerd of gemeten, gegeven door de capaciteit in picoFarads.

Zeer gebruikt dit feit om elektrische hekken te schudden, zonder te doden !!

Hetzelfde een tandje sterker, bij hartdefibrillatoren!!

Als je pech hebt, kan een ontlading (zelfs 220V) fibrillatie veroorzaken, terwijl een soortgelijke ontlading van enkele tientallen joules defibrillatie veroorzaakt, mits goed geplaatst.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 15/06/12, 18:57

En bla-bla-bla. bla-bla-bla, bla-bla-bla:

Beeld

Niemand heeft in deze thread nog gezegd dat Dedelco een mythomane is:

dedeleco schreef: voor een natuurkundige zoals ik.

https://www.econologie.com/forums/posting.ph ... e&p=221585


Dat is hij duidelijk niet: hij kent noch de toepassing van de massawet, noch het verschil tussen akoestische correctie en geluidsisolatie: het ultieme bewijs dat hij het principe van harmonischen niet kent! Hooguit een paar vage begrippen sluw geleerd als autodidact, maar nooit gecertificeerd door een diploma gezien zijn grove fouten herhaaldelijk op de grondbeginselen!

Beeld 8) Beeld

We kunnen er nog meer aan toevoegen: verhalenverteller (gaat samen) Holocaustontkenner van "ontdekkingen" die hier niet komen uitgedrukt door hem (gaat samen) te kwader trouw (gaat samen) manipulator (gaat samen) en vooral dat hij hoger dan haar kont laat scheten bij 80% van de proefpersonen.

Dus ja, als hij dat allemaal niet deed... Maar nee, met het onverbeterlijke heeft niets te maken!
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 15/06/12, 19:09

: Cry: trieste waarheid : Mrgreen:
Hij worstelt in de modder met een drijvend ego, dus het borrelt (PET)

Dédé is de kapitein van de concordia
Niets om over te klagen.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 15/06/12, 21:04

Sommigen blazen stoom af door hun onwetendheid te tonen!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 15/06/12, 21:27

Om eerlijk te zijn: weet je wat?
Aqui of aangeboren

Edit
Als je het wilt weten: eigenlijk weet ik niets. En vraag gewoon om te leren.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 15/06/12, 23:13

dedeleco schreef:Sommigen blazen stoom af door hun onwetendheid te tonen!!!

Is hij een natuurkundige? Op welke universiteit zat hij? Waar oefende hij?

Kortom, altijd en weer alleen maar bla-bla-bla.

En afgezien van wat hij nog steeds doet in dit draadje. Wat doet mooie matiging, hem een ​​mooie trap in de achterhand geven, lekker (dus) sterk genoeg: zodat hij het onthoudt!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 17/06/12, 10:28

Bij verschillende gelegenheden (door verschillende vaste leden) werd mij dat aangeraden blokkeer tijdelijk het account van dedeleco om wat "vakantie" te hebben voor de sfeer van de forum.

Het is een "extreme" maatregel die ik niet echt leuk vind, want afgezien van zijn "zwaarte" en zijn "insinuaties", is er niet echt scheldwoorden en dede brengt veel precieze wetenschappelijke informatie naar de forum.

Dus hier is het, is dit de juiste methode of niet?
Ik laat het aan uw mening over... en we zullen later beslissen...

Ik heb de betrokkene uiteraard meermaals privé gewaarschuwd!

ps: nee, nee, obamot je hebt geen recht om te antwoorden :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 17/06/12, 11:19

Het is een paradox.
Een vorm van geavanceerde intelligentie. Maar wat een spek.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 267-gasten