Verbeterde auto het brandstofverbruik

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Sepo
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 04/06/12, 14:56

Verbeterde auto het brandstofverbruik




par Sepo » 05/06/12, 08:37

Hallo,

TV had het een tijdje geleden al over een klein apparaat om op motoren te installeren om het brandstofverbruik te verminderen ...

Het was een kleine doos in Normandië die dit op de markt bracht, maar ik herinner me de naam niet ...


Herinnert dit iemand aan iets?

dank u

Hartelijk
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 05/06/12, 09:19

Kijk uit voor 3 Sepo-dingen:

leren zoeken op een zoekmachine

link nadat u hebt gevonden

pas op dat u geen reclame maakt voor oplichters: dat haten we! Als het gaat om brandstofbesparing, is er geen tekort aan fumisten!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 05/06/12, 15:45

Om hen te geloven, zouden ze ook hun machine moeten verkopen, met het middel van het snel meten van de brandstofstroom en ook het vermogen geleverd door de motor (koppel = meting van de torsie van een aandrijfas van de motor) en de rotatiesnelheid van dezelfde as.

Dus we konden precies meten en niet meer dan honderden km in de leegte blijven !!

Ik ben verrast dat op econologie niemand begon met het eenvoudig maken van de eenvoudige flowmeter (echografie bijvoorbeeld) en het meten van koppel en snelheid zonder iets ingewikkelds te demonteren !!

In plaats van constant bij die vage indruk op recente auto's te blijven.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 05/06/12, 17:46

dedeleco schreef:Ik ben verrast dat op econologie niemand begon met het eenvoudig maken van de eenvoudige flowmeter (echografie bijvoorbeeld) en het meten van koppel en snelheid zonder iets ingewikkelds te demonteren !!

In plaats van constant bij die vage indruk op recente auto's te blijven.


Kun je ons laten zien wat je denkt?
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 05/06/12, 18:05

Deledeco zei:

Ik ben verrast dat op econologie niemand begon met het eenvoudig maken van de eenvoudige flowmeter (echografie bijvoorbeeld) en het meten van koppel en snelheid zonder iets ingewikkelds te demonteren !!


Niet zo zeker dat het zo eenvoudig is: er zijn twee tips over een brandstoftoevoer: een toevoer en een overtollig rendement.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 05/06/12, 18:24

De berekening van het verbruik van een auto die ermee is uitgerust, is afhankelijk van de duur van de injectie. Als u de druk wijzigt of als er een probleem optreedt in het circuit dat deze wijzigt, vervormt u de berekening.


Persoonlijk raad ik synthetische olie en anti-wrijving aan die elke keer werkt zonder oplichterij te zijn, het enigszins verhogen van de bandenspanning helpt ook en de toevoeging van een hoogwaardig luchtfilter verhoogt het koppel waardoor de verandering van snelheid op een lagere snelheid.


Dit is waarom mijn grote Amerikaanse tank (lader 2007) 7,5 l / 100 km kan afleggen
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 06/06/12, 21:22

Ik denk dat de titel een fout bevat! : Cheesy:

Het gaat er niet om "Verbetering van het verbruik", maar van "Verbetering van de baisse consumptie », Neem ik aan!

Omdat "Verbetering van het verbruik" zou eerst oliebedrijven ten goede komen ... : Mrgreen:
0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Verbeterd brandstofverbruik van auto's




par moinsdewatt » 07/06/12, 13:24

sepo schreef:Hallo,

TV had het een tijdje geleden al over een klein apparaat om op motoren te installeren om het brandstofverbruik te verminderen ...

Het was een kleine doos in Normandië die dit op de markt bracht, maar ik herinner me de naam niet ...


Herinnert dit iemand aan iets?

dank u

Hartelijk


Ik begrijp waarom er veel mensen zijn die duiven krijgen.
: Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 222-gasten