Oplossingen voor dure olie

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 02/05/06, 19:14

Alex schreef:Dus herhaal ik mijn vraag:
is dat er iemand in de regio Rhône Alpes is om te helpen:
_ pantone-ontwikkeling
_ de installatie van het proces op personenauto's
_ mensen die geïnteresseerd zijn om de handen ineen te slaan om dit project vooruit te helpen?
Bij voorbaat dank voor uw verhelderende reacties.
Weldra


Als je het goed zet forum misschien krijg je een antwoord: armaturen-injectiewater /

Maar eerst even zoeken voordat je post...

Anders is handen in elkaar slaan tweerichtingsverkeer... afhankelijk van de toon die je gebruikt, ik weet niet waarom, maar ik heb de indruk dat het maar in één richting zal zijn...
Dernière édition par Christophe de 10 / 02 / 11, 12: 03, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2

par zac » 02/05/06, 19:21

Alex schreef:
WAUW!!!!
Ik ben onder de indruk.
Maar vertel me waarom je de vragen die ik je heb gesteld niet beantwoordt? en in plaats daarvan ga je door met je persoonlijke uitwisseling die je lijkt te storen.
Mijn enige fout is dat ik de handtekening "een toyota pantonize" heb genomen als antwoord op de vraag van de post.
Dus herhaal ik mijn vraag:
is dat er iemand in de regio Rhône Alpes is om te helpen:
_ pantone-ontwikkeling
_ de installatie van het proces op personenauto's
_ mensen die geïnteresseerd zijn om de handen ineen te slaan om dit project vooruit te helpen?
Bij voorbaat dank voor uw verhelderende reacties.
Weldra


hallo noorderling
Zie over econologie de sectie geografische groepering.
Als u een omweg naar het zuiden maakt, kan de contactpersoon van de RAP-vereniging:zac.ber@wanadoo.fr u een pantone laten zien : Lol:
Hier slaan we bijna allemaal de handen in elkaar om het project vooruit te helpen.
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Allex
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 13/11/05, 19:08

par Allex » 03/05/06, 06:44

Als je het goed zet forum misschien krijg je antwoord... https://www.econologie.com/forums/entre-aide ... -vf47.html

Maar eerst even zoeken voordat je post...

Anders is handen ineen slaan een 2-WEG...afhankelijk van de toon die je gebruikt, ken ik geen pkoi maar ik heb de indruk dat het maar in één richting zal zijn...



Dank aan Zac voor de info, en aan de webmaster, bedankt voor de leuke manier om door te verwijzen naar de forum adequaat en vooral zijn "misdaad van vuile toon" ben je naast je eerdere dienst ook een waarzegger?
HO power, wat zou ik zonder jou moeten?
welkom
0 x
Laten we niet vergeten dat werk ALLEEN een noodzakelijk kwaad is, als we het zouden kunnen missen, zouden we het allemaal zonder doen.
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse

par lau » 03/05/06, 19:56

Ik zal uiteindelijk zeggen zoals Christine, ik citeer haar:
"Zoek een vriendin en het zal beter zijn!"
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2

par zac » 03/05/06, 20:06

lau schreef:Ik zal uiteindelijk zeggen zoals Christine, ik citeer haar:
"Zoek een vriendin en het zal beter zijn!"


Zelfs de zaak lijkt me niet wanhopiger dan dat : Cry:
Voor iemand die gelooft dat het werk essentieel is en die de trekken van humor niet ziet, denk ik dat er alleen euthanasie is : Idee:
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

Oplossingen voor dure olie

par denis » 03/05/06, 21:35

Ik zit tussen Grenoble/Lyon, het zou interessant zijn om elkaar persoonlijk te zien om vooruit te komen, maar gezien de agressiviteit van sommigen vertraagt ​​het : Cry: vreemd, ik zie het leven niet zo, verrassend om deze "tirades" hierover te zien forum; dit is niet wat de chmichiliblique vooruit zal helpen : Cheesy:
0 x
Allex
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 13/11/05, 19:08

par Allex » 08/05/06, 14:22

zac schreef:Zelfs de zaak lijkt me niet wanhopiger dan dat : Cry:
Voor iemand die gelooft dat het werk essentieel is en die de trekken van humor niet ziet, denk ik dat er alleen euthanasie is : Idee:
@+


:onheil:
Het is waar, het gaat geen centimeter vooruit, vooral omdat er mensen zijn die niet eens de moeite nemen om te lezen wat er correct is geschreven.
Wat mij betreft, ik stap eruit, ik vind je niet grappig en voor zover ik kwam zoeken, nog steeds geen antwoord, dus tot ziens.
0 x
Laten we niet vergeten dat werk ALLEEN een noodzakelijk kwaad is, als we het zouden kunnen missen, zouden we het allemaal zonder doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 08/05/06, 14:33

Alex schreef: over waar ik voor kwam nog steeds geen antwoord tot ziens.


Maar wat wil je precies? Laat ons een gepersonaliseerde studie voor u doen? Wil je mijn vrouw ook? Probeer je ooit dingen voor jezelf te regelen, vertel het me?

Dus mocht je even niet kunnen zoeken op de forum en om de vragen op de juiste plaatsen te stellen, sorry, maar we kunnen niets voor je doen!

Ik zie niet in waarom uw intellectuele luiheid door ons zou moeten worden gecompenseerd...

Hoe dan ook, dit onderwerp is volledig off-topic gegaan...
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1

par voormalig Oceano » 08/05/06, 14:40

Absoluut, dit onderwerp gaat niet langer vooruit en gaat naar de hel, dus ik ga het sluiten.

tot ziens!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 220-gasten