Vergelijkende observatie Air X, breeze, Rutland en Aerogen

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 23/04/12, 14:46

Ik begrijp dat de mttp een regelmatige stijging van de spanning vereist, dat hij kan vastlopen. want eenmaal geïnjecteerd daalt de spanning en neemt het geïnjecteerde watt toe.
Als we alles aan het begin blokkeren, is het direct 37v, het weigert.
De 12v wordt verkregen met een kleine boorrotatie.
Het vreemde is het duwende effect op de as, het komt 1 cm terug als je duwt en terugkeert naar zijn plaats als een pneumatische schokdemper :schok:
De weerstand tegen de boor is erg laag zodra deze wordt geproduceerd. is misschien meer dan 150w, maar de 15 € 10-jarige oefening van leclerc die al 50 keer had moeten sterven: ik neem het hem niet kwalijk : Mrgreen:
Aan het eind deed ze pijn.
Ik upload en bewerk de video. heilige telefoon is HD is lang op youtube.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 23/04/12, 15:14

De stijging van het geïnjecteerde watt is erg traag.
Ik hang de GTI, op 11v, het houdt me een beetje vast en nadat ik accelereer (maar niet te veel anders wordt de kritische drempel van 27 overschreden en het is black-out) een beetje sterk niet te veel, ik merk dat ik op 23v 130w ben en ik wacht, bij gelijk vermogen op de boor met instelbare vergrendeling van de inkeping +/-
het eindigt 2 minuten later in 15v 175w, terwijl de spanning daalt, gaat de watt omhoog.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 23/04/12, 15:29

http://youtu.be/8VwKRw9VeWY

Nadat ik de zware artillerie had uitgeschakeld, maar die 10 V geeft, is hij veel te traag, zelfs als hij vol zit met paarden
: Mrgreen:
Beeld
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 23/04/12, 16:05

Morgen de 2 GTI's parallel. Ik kan mijn tijd niet besteden aan plezier maken : Cheesy:
Jammer dat ik een rotte boor heb. Maar goed, we doen wat we hebben :D
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 24/04/12, 08:53

2Gti solar + hybride parallel.
Het werkte de eerste keer
Direct 14v en 100w op de wattmeter.
De 2 knipperen groen.
Een spanningsboost van meer dan 27v

Na systematisch de zonne-energie in eilandmodus (rode led) niets meer eruit te halen weigert.
Alleen de hybride accepteert

Levering van zonne-energie op deze 2 panelen en rolt mijn kip opnieuw op.
Niet rondhangen. Omdat de dag voorbij is en ik de panelen niet had geaard en ook niet met een zeil was afgedekt.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 307-gasten