Moe van elektronen volt!

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 17/12/11, 22:26

het is nog iets anders

bovenal lopen we het risico eraan te sterven, in de chemie en erger nog in de kernenergie, zelfs meer dan met 220V in onze handen. !!!
Een kerncentrale zonder de gevaarlijke straling zou net zo eenvoudig zijn als een stoommachine.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 17/12/11, 23:44

Nou ja, sinds de leeftijd van 4 of 5 jaar moet ik zeker twintig keer mijn vingers hebben gestoken "waar ze niet zouden moeten", en dit was ruim vóór de generalisatie van het verschil!

En nog steeds “gezond en vrolijk” om erover te vertellen. !
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 106-gasten