Klimaatverandering waargenomen in Quebec (video + debat)

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Klimaatverandering waargenomen in Quebec (video + debat)




par Christophe » 12/12/11, 13:09

Observatie van de klimaatopwarming in Quebec: http://www.dailymotion.com/video/xmshcu ... rails_tech post speciaal gemaakt voor Quebecers in de forum.

De gevolgen zijn goed, maar de oorzaken niet (chemtrails), lees mijn 2 opmerkingen:

Niets te maken met contrails: de afwezigheid van contrails zal de temperatuur VERHOGEN (zie het voorbeeld van de dagen na 11 september in de VS).
Met andere woorden: een contrail zal de temperatuur op grondniveau VERLAGEN, waardoor er minder zonnestraling zal ontvangen. Wat je in Quebec waarneemt is het begin van de gevolgen van de klimaatverandering... Zonder contrail zou het... nog ERGER zijn!

ps: andere hypothesen zeggen dat de zwavel in de uitlaatgassen van kerosine het broeikaseffect vermindert (straling die op grote hoogte wordt afgestoten door zwavel). Dat komt op hetzelfde neer: met contrail = kouder omdat straling wordt afgestoten. Zonder contrail = warmer. Het heet mondiale geo-engineering: https://www.econologie.com/forums/geoingenie ... t2770.html Mediteren ...
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 12/12/11, 15:12

Al duidelijk in 1989 zag deze opwarming van de aarde in Japan een Japanner uit Hokkaido, die mij had verrast door mij te vertellen dat Hokkaido net zo warm werd als rond Parijs (mijn frambozen waren al 2 weken vooruit, momenteel 3 tot 4 weken) .

Ook Quebec is sinds 1989 aan het opwarmen, maar nog sterker, gezien de nabijheid van Groenland, en ernstiger rond nul.

Maar deze video is geobsedeerd door chimtrails, met trucjes.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 12/12/11, 16:48

Boef!

Met mate te nemen, want hier in Quebec (stad) was er lang vóór vliegtuigen en auto's een sneeuwloze winter met temperaturen dichter bij de lente dan bij de winter, als we bedenken dat onze regio een van de regio's is die de meeste sneeuw krijgt en trek je eigen conclusie!


Wat betreft de video waarin je kunt zien dat er op regenachtige dagen geen chemtrails zijn..., ik moet erom lachen! : Cheesy:

Maak je geen zorgen, de winter is hier zeker terug, met sneeuw en vaak onder de normale temperaturen! 8)
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 143-gasten