Afronding van de motor testbank directe reactie test!

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 15/10/09, 23:13

Beeld

De afbeelding is in die zin "gemakkelijker". : Mrgreen:
De motor is niet op een auto gemonteerd?
Voor de reactor --> toelatingsroute is inderdaad moeilijk korter te maken! En de rest van de vergadering...??? : Mrgreen:

Trouwens, je zou een apart onderwerp moeten openen voor je bewerking, hier vervuilen we dat van Camel1 : Cry: .
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 18/10/09, 22:41

Hallo Camel1

voorstel:
U moet de temperatuur van het water dat u naar de GVI stuurt, kunnen kiezen en regelen. In een vaste installatie is het niet te moeilijk of te duur om te realiseren en het kan helpen om bijvoorbeeld te begrijpen waarom de reactor niet goed werkt in de winter of tijd nodig heeft om effectief te worden in alle seizoenen, enz.
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 11/12/11, 12:57

Hallo Camel

Heb je iets nieuws, je bench, je testen....? :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 11/12/11, 22:22

Flytox schreef:Hallo Camel

Heb je iets nieuws, je bench, je testen....? :P


Hallo Flytox (en anderen!)

Ik heb de tests iets meer dan een jaar opgeschort, de opstelling die we hadden gemaakt liet ons niet toe om iets te benadrukken - oh ja, dat we van de ene op de andere dag, met identieke motorbelasting, een variatie in verbruik van ongeveer 10% konden waarnemen... : Mrgreen:
Ik heb veel tijd, energie en deeg aan dit onderwerp besteed, om een ​​niveau te bereiken waarop ik, moet ik toegeven, een beetje moe werd, tot het punt dat ik alles op stand-by zette...

Ik besloot een jaar geleden om me weer te concentreren op mijn muzikale projecten, en daar richt ik nu al mijn energie op.

Je kunt mijn band hier in actie zien: http://mc2project.fr
Het verandert van techniek!

Overigens petje af voor je doorzettingsvermogen in je experimenten, ik zag dat je echt heel veel hebt geprobeerd, en ik weet wat dat betekent qua overpeinzingen, verzinsels, aanpassingen en ga zo maar door!

Groeten aan iedereen en fijne eindejaarsfeesten (econologisch)!

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 11/12/11, 23:05

camel1 schreef:Ik heb de tests iets meer dan een jaar opgeschort, de opstelling die we hadden gemaakt stond ons niet toe om iets te markeren - oh ja, dat van de ene op de andere dag, bij identieke motorbelasting kon een variatie in brandstofverbruik van ongeveer 10% worden waargenomen ... : Mrgreen:
Ik heb veel tijd, energie en deeg aan dit onderwerp besteed, om een ​​niveau te bereiken waarop ik, moet ik toegeven, een beetje moe werd, tot het punt dat ik alles op stand-by zette...


Je moet ergens een wolf hebben.....Ik doe al jaren de testbank (gasturbine), van de ene op de andere dag is de fout minder dan 2%. :| (Uiteindelijk was de uitrusting nogal high-end ...)


2 of 3 losse ideeën voor het geval je er nog niet aan hebt gedacht:
In de uitleg over de hydraulische unit die de kracht opneemt, kwam het mij vreemd voor dat de bediening (kraan) zo "rustiek" is. Als ik me niet vergis met een bouwmachine is het een handmatige besturing, die geen grote precisie (reproduceerbaarheid) nodig heeft maar wel een goede reactiviteit. Is dit commando echt in staat om een ​​instelpunt exact te reproduceren, zoals bijvoorbeeld een micrometrische klep?

De olietemperatuur net bij deze klep moet strikt hetzelfde zijn voor elke vergelijking, heb je dit zeker weten? Vooral omdat een dekzeil van 150 liter even nodig heeft om op te warmen....

Oké, uiteindelijk zul je het probleem vinden. :P
Ondertussen ook goede muziek en gelukkig nieuwjaar.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 120-gasten