de kern ? magnetisch of niet?????

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Engels
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 13/04/06, 20:55
Plaats: chemire le gaudin

de kern ? magnetisch of niet?????




par Engels » 15/04/06, 17:45

Hallo allemaal, Ik ben dom geboren, dus ik ben op de hoogte : Cheesy:
Ik heb zojuist het Pantone-systeem ontdekt. ​​Op het originele plan is de kern gemaakt van staal; sommige gebruiken andere metalen die niet magnetiseren......(inloopperiode 20 mm noord-zuid oriëntatie)

bedankt allemaal en vergeef mijn onwetendheid. Ik ben een loodgieter, maar ik was niet de uitvinder van warm water
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 15/04/06, 18:33

Hallo, we zijn allemaal dom geboren, onze naam is niet Lipton omdat we niet doordrenkt zijn met kennis... Je moet vragen stellen.

Wat betreft magnetisme blijkt uit de experimenten dat dit een neveneffect is van de werking van de reactor. André bediende een reactor met een aluminium staaf ('kern'), dus geen magnetische werking of magnetische inbranding.

:pijl: De 'magnetische Noord-Zuid' aanloop mag dus vergeten worden (anders zal het ook nodig zijn om rekening te houden met de fasen van de maan, de getijdencoëfficiënten en de leeftijd van de kapitein van de boxferry uit de oude haven van Marseille) : Mrgreen:
0 x
Engels
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 13/04/06, 20:55
Plaats: chemire le gaudin




par Engels » 16/04/06, 10:48

Bedankt voor je antwoord. vriendelijk een+ :P
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 16/04/06, 22:53

Hallo Langlais
Er wordt veel gezegd over Panton-assemblages, maar volgt het basisprincipe: een roestvrijstalen staaf in een roestvrijstalen buis met een speling van 1 mm + of - het is niet tot op de dichtstbijzijnde tiende, de lengte ligt tussen 100 mm en 200 mm na de hitte in spellen.
Wij geven de voorkeur aan roestvrij staal boven staal omdat het niet roest, sommige fabrikanten praten over nikkel, puur nikkel heb ik niet geprobeerd, dus ik zal geen commentaar geven. afhankelijk van het soort materiaal van de staaf.
Voor de oriëntatie van de reactor bij de eerste opstart
Omdat veel montages verticaal zijn, vind ik het moeilijk om het voertuig te oriënteren. het zijn een beetje folklore- of grootmoedersverhalen
Ik heb hier nog nooit mee te maken gehad, de inloop klopt dat het systeem verbetert in de eerste bedrijfsuren, nadat de verbetering eerder voortkomt uit de kleine wijzigingen die we aanbrengen in de temperatuur van de waterstroom in de reactor enz.
De inbraak bestaat uit een bepaald dun laagje oxide of beter gezegd een soort vernis op de steel.

Het is een schande dat sommige mensen zo'n eenvoudig systeem volhouden, er zit zo'n ceremonieel van mysteries omheen. het klinkt een beetje als een charlatan en het brengt degenen die serieus aan verbetering werken in diskrediet.
Als je in de loodgieterij werkt, is het gemakkelijk om het lichaam van de reactor te maken. Neem over het algemeen een buis met een halve schroefdraad aan elk uiteinde en afhankelijk van de dikte passen we de staaf aan voor een goede speling.
1 mm aan elke kant van de steel.

Andre
0 x
Engels
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 13/04/06, 20:55
Plaats: chemire le gaudin




par Engels » 16/04/06, 23:44

Als de inhoud van een pan heet is, is dat inderdaad het effect van energie en geen goocheltruc : Mrgreen:

dank je andré
Ik wilde mijn olieketel uitrusten met een Pantone-systeem, maar het lijkt erop dat dit niet geldig is. Ik ben teleurgesteld : Cry:
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 148-gasten