de kern ? magnetisch of niet?????

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Engels
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 13/04/06, 20:55
Plaats: chemire le gaudin

de kern ? magnetisch of niet?????




par Engels » 15/04/06, 17:45

Hallo allemaal, Ik ben dom geboren, dus ik ben op de hoogte : Cheesy:
Ik heb zojuist het Pantone-systeem ontdekt. ​​Op het originele plan is de kern gemaakt van staal; sommige gebruiken andere metalen die niet magnetiseren......(inloopperiode 20 mm noord-zuid oriëntatie)

bedankt allemaal en vergeef mijn onwetendheid. Ik ben een loodgieter, maar ik was niet de uitvinder van warm water
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 15/04/06, 18:33

Hallo, we zijn allemaal dom geboren, onze naam is niet Lipton omdat we niet doordrenkt zijn met kennis... Je moet vragen stellen.

Wat betreft magnetisme blijkt uit de experimenten dat dit een neveneffect is van de werking van de reactor. André bediende een reactor met een aluminium staaf ('kern'), dus geen magnetische werking of magnetische inbranding.

:pijl: De 'magnetische Noord-Zuid' aanloop mag dus vergeten worden (anders zal het ook nodig zijn om rekening te houden met de fasen van de maan, de getijdencoëfficiënten en de leeftijd van de kapitein van de boxferry uit de oude haven van Marseille) : Mrgreen:
0 x
Engels
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 13/04/06, 20:55
Plaats: chemire le gaudin




par Engels » 16/04/06, 10:48

Bedankt voor je antwoord. vriendelijk een+ :P
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12