SAMENVATTING> "Vuile" energieën: hoe kom je eruit?

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 23/07/11, 07:51

Over de reacties op radioactiviteit is er geen idee dat de experts hiervan zouden opkomen forum??

Dat het leven geen boek is, er is geen 1.0 gebruikershandleiding, we hebben nog niet alles begrepen... we zijn allemaal hetzelfde als we verschillend zijn...

Kortom, de kans is groot dat afhankelijk van het ras, de etnische groepen en zelfs zijn familie (= zijn genetica en zijn genetisch verleden), zijn vroegere en huidige levensstijl, zijn vroegere ziektes... etc etc... een of de ander reageert heel anders op "lage" dosis straling!

Dit rapport over Tsjernobyl (denk ik): https://www.econologie.com/energie-nucle ... -4352.html spreekt van een bevolking die 200 tot 300 mSV ontvangt...

Volledig buiten gebruik...ga hier verder https://www.econologie.com/forums/morts-des- ... 10669.html

Ik sluit hier even af ​​omdat je het niet wilt begrijpen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 16/10/11, 15:04

Hallo, ik ontgrendel. De geest heeft genoeg tijd gehad om af te koelen en andere bijdragen kunnen interessant zijn om te lezen.
Vergeet niet, heren ecologen, respect en hoffelijkheid blijven aan de orde van de dag forum.
Je toetsenborden : Mrgreen:
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 16/10/11, 15:28

Herlees wat ik schreef aan het einde van pagina 3, want het is een deel van de oplossing die werkt www.dlsc.ca implementeren !!!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 192-gasten