Panton-tractor volgde van A tot Z

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
phil 14
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 93
Inschrijving: 27/06/05, 12:28
Plaats: Calvados




par phil 14 » 09/03/06, 21:21

Goedenavond Pit en Lau
Als ik je goed begrijp, zou ik een stuk ijzer in mijn bubbler moeten laten !!! Ik had dat nog niet in een bericht gelezen.

voor Lau
De tractor staat in 14, maar ik heb hem net een paar minuten door een neef gezien omdat de eigenaar geen mensen in zijn tuin wil zien paraderen.

Pit, ik stuur je een e-mail

a + phil 14
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 10/03/06, 01:20

Dag
Er is een fabriek die tonnen ijzerpoeder op 3 km van mijn huis maakt, kan ik een handvol in de bubbler doen?
Het beste stof is dat wat gevangen zit in zeer fijne filtratiekamers, zelfs explosief, alleen om je lichaamskleding te benaderen wordt roestig!
Toch dacht ik dat wat uit de bubbler kwam gedistilleerd water was, omdat het uit verdamping kwam? er is niets om te proberen, er kan iets anders gebeuren, duidelijk op een werkend systeem.

Andre
0 x
toftof
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 45
Inschrijving: 21/05/05, 17:41




par toftof » 16/04/06, 10:36

hallo allemaal

hallo om te zeggen dat de pantome nog steeds op mijn tractor zit en omdat de temperaturen stijgen, heb ik het gevoel dat het werkt. Ik maakte vergruizer door 7 liter per uur te consumeren in plaats van 13 liter. Rij-indruk: het regime verandert soms enkele seconden + 200 tpm.

Het lijkt erop dat de brandstofbesparing des te belangrijker is wanneer de snelheid laag is (1500 tot 1700 tpm komt overeen met het maximale rendement)

Dit alles moet worden bevestigd tijdens groot zomerwerk.

zie je snel
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 16/04/06, 10:41

Bien
En denk je dat het alleen de toename van de buitentemperatuur is die ervoor zorgt of heb je wijzigingen aangebracht in je bewerking?
0 x
toftof
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 45
Inschrijving: 21/05/05, 17:41




par toftof » 16/04/06, 13:41

helaas heb ik veel werk. dus geen tijd voor veranderingen
Ik deed de pantome en ging toen naar iets anders. Ik stond op het punt om deze winter alles te ontmantelen, maar ik nam niet de tijd. Ik raak noch meer aan. Er is zelfs een uitlaatgaslek aan de bovenkant van de bubbler, de staaf en zelfs zwart. Ik zal dit jaar doorbrengen zoals we zullen zien.
0 x
toftof
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 45
Inschrijving: 21/05/05, 17:41




par toftof » 16/04/06, 16:35

Voor mij is het mogelijk dat tijdens de winter de stoom die uit de reactor komt, dit condenseert vóór de inlaatpijp en dat de motor grotere waterdruppeltjes zuigt, wat niet langer goede resultaten geeft (vooral met mijn koper dat callories zeer goed geleidt).
a +
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 16/04/06, 19:06

Het zou moeten worden geïsoleerd in de winter als het goed werkt in de zomer.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 17/04/06, 18:05

Hallo allemaal en goed gedaan voor uw besparingen.
Ik durf je niet om het recept te vragen dat werkt, tenzij je het doet door MP :D .
Ik ben van plan mijn MF 4235 te pantoniseren
Bij ons op een wijngaardtractor is het een 12/14 uitje met een ijzer van 310 mm tussen de 100 mm en 20 mm lang. De spad is 20 * 30 * XNUMX en natuurlijk ... het water is roestig!
@ weldra !
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
toftof
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 45
Inschrijving: 21/05/05, 17:41




par toftof » 18/04/06, 08:54

Bonjur Lau
Ik heb geen geheimen waar het allemaal om draait forum.
tot uw dienst
a +
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 18/04/06, 09:22

opnieuw!

op de forum er zijn verschillende theorieën die botsen, omdat je weet dat de parameters talrijk zijn en het ontbreekt ons enorm aan ervaring met prototypes die grote besparingen opleveren.
Ik rende door de kolom en jij zegt
Ik dacht aan de diameter van de pijp die het gas naar de inlaat brengt met een diameter van 12, die te klein kan zijn voor de reactordiameter 40 en de staafdiameter 39. Ik wil de oude buis in de bestaande selui-buis plaatsen of als er twee kleine reactoren zijn. Voor de lengte heb ik het verkleind van 22 cm naar 10 cm. Het komt 7 cm diep in de buis. achter de stang blijft 30 cm buis in de uitlaat alvorens gezogen te worden.
De bubbler werkt erg goed en ik verbruik 2.5 tot 3 liter water per uur. Ik duwde de staaf bijna naar de bodem van de buis en er verandert niets

tussen ijzer: 0,5 ????? dat verbaast me een beetje!
lengte 100 mm ok
reactoruitlaat 12/14 ok
aard van de stengel? wat voor water
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 113-gasten