Pantone en Meyer-patenten in Frankrijk ???

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
MobyleX
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 51
Inschrijving: 03/12/04, 18:37
Plaats: Meudon - Frankrijk




par MobyleX » 27/01/05, 23:31

Hallo,
Ik had graag willen weten of de Pantone-reactor en de elektrolyseoctrooien van Stanley Meyer werden ingediend in Europa, en meer in het bijzonder in Frankrijk (het is met name voor de elektrolyse van Meyer dat het me interesseert). Weet je ook wat de prijs is van zo'n patent (in volgorde van grootte, liever 10 000, 50 000 of 150 000 Euro)? : Onzeker:
0 x
Dream is echte vrijheid, het is de hoop, niemand kan je stoppen.
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 28/01/05, 13:34

Hallo,
Ik geloof dat voor Meyer de geldigheid is overschreden, het is in het publieke domein, maar controleert hetzelfde.
A+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
MobyleX
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 51
Inschrijving: 03/12/04, 18:37
Plaats: Meudon - Frankrijk




par MobyleX » 28/01/05, 19:53

Bedankt voor het beantwoorden van mij. Het probleem is dat ik niet kan controleren of het werk van Meyer gepatenteerd is. Een adres? : Huh:
0 x
Dream is echte vrijheid, het is de hoop, niemand kan je stoppen.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 140-gasten