Wat vind je van de pantone PMC?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
noelkiller
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 03/12/04, 18:41
Plaats: NANTES




par noelkiller » 06/12/04, 13:14

Commentaar op de pantone PMC.
Je gelooft het: grondig, een beetje, helemaal niet?
0 x
Avatar de l'utilisateur
noelkiller
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 03/12/04, 18:41
Plaats: NANTES




par noelkiller » 06/12/04, 13:30

Hier is mijn antwoord:
(Ik had het misschien moeten toevoegen aan de lijst met mogelijke antwoorden uit de enquête ... :( )

Met alles wat ik op deze site en de andere referentiesites over dit onderwerp heb gelezen, wil ik het echt geloven!



Voor nu laat het me dromen van alle enthousiaste opmerkingen over dit systeem ...

Ik ga beginnen met de basismodelmaaier om een ​​hand te krijgen bij een vriend
(Ik zuig mechanica en motoren in)
probeer vervolgens andere systemen te verbeteren en aan te passen aan andere motoren
(water, waterstofmotor), nul vervuiling bereiken, ...
Oulà zachtjes alles op zijn tijd! : Lol:
Ik ben al bezig met het verkennen van de lijst met materialen die nodig zijn om de machine te maken en voor een
nulos-mecanicos zoals ik, het is niet gemakkelijk ...

@+
veel geluk en felicitaties aan iedereen die de zoektocht naar dit systeem voortzet
en # § £ àç @ # aan alle lobby's die proberen ze te onderdrukken / verbergen / beteugelen / verbergen / kopen
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 07/12/04, 21:10

Ik antwoordde: "JA MAAR het werkt alleen op benzine, water is nutteloos!" behalve dat het onnauwkeurig is omdat het water in hoge mate deelneemt aan de depollutie (in 100% of doping) ... Zie op de pagina https://www.econologie.com/mesures-de-la ... s-321.html open / gesloten waterkleppen ....

Het is zeker dat de depollutie meer dan bevestigd en opnieuw bevestigd wordt door het systeem ... nu ben ik er nooit in geslaagd 20 tot 30% winst te overtreffen met waterdoping (Zx) ... wat al niet zo erg .. maar een doorgang op een tractorbank liet geen duidelijke verschillen zien tussen AAN / UIT .... Dus dit alles blijft mysterieus ... nou niet zo veel: https://www.econologie.com/analyse-des-t ... s-458.html
Dernière édition par Christophe de 03 / 04 / 15, 12: 12, 2 keer bewerkt.
0 x
lucky.luc
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 19/01/05, 21:19




par lucky.luc » 26/01/05, 23:03

GROETEN
Ik zeg dat het werkt, ik heb verschillende prototypes gezien met en zonder het gas op de dieselmotor te naaien.
Dus JA, ik ben overtuigd.
GELUKKIG LUC :D :P
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 245-gasten