HVP Fuel: palmolie voor vergelijkende verbrandingsolie

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
proslash
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 01/09/10, 00:53

Slt




par proslash » 27/07/11, 19:57

Geen probleem want de verwarmingsset is wit 5cm voor de injectiepomp en verwarmt de olie permanent dankzij een 12v bougie! Zodra de monteur opwarmt tot 90 graden! De kitbout wordt hier uitgeschakeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: gewoon de olie verhitten




par gildas » 27/07/11, 20:39

proslash schreef:om het probleem van de viscositeit van de olie op te lossen, installeert u eenvoudig een kleine verwarmde kit met een bougie + een geperforeerde aluminium plaat waar de olie zal circuleren met een pijp met een diameter van 8 mm voor bijvoorbeeld een Peugeot 205td


Nou, het ziet er interessant uit als je warm wordt bij het opstarten.

(Een diagram of een kleine foto om het beter te begrijpen zou welkom zijn 8) )

Kijk naar de effecten van koolzaadolie en SP 95 op mijn clio diesel (15% olie en een beetje SP.)
https://www.econologie.com/forums/voiture-diesel-consommer-moins-avec-un-peu-de-sp95-t5849-870.html
0 x
proslash
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 01/09/10, 00:53

Slt




par proslash » 27/07/11, 20:52

Bedankt voor de informatie, maar ik heb geen zwarte en voddenrook! Mijn injectiepomp is lucas TD Ik had de dekselafdichting en turbodruk vervangen omdat diesellek 100% diesel 350 oookm

Meng 1 liter ethanol en 5 liter koolzaadshakes en wacht een nacht!
'S Ochtends verwarm ik 2 minuten met mijn 8 mm bougieset aangesloten naast de injectiepomp! Ik begin bij de eerste poging nadat ik hem 5 minuten heb laten draaien voordat ik daadwerkelijk ga rijden! Motor op 90 graden, je voelt helemaal niets, het is super! Ik moet bekennen dat ik geen probleem met zwarte rook ben tegengekomen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 134-gasten