Nieuwe 4 takt motor (in het Engels)

Onderwerpen hierover forum en de econologie in het Engels voor mensen die geen begrijpelijke Franse taal spreken.
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82

Nieuwe 4 takt motor (in het Engels)




par uitvinder » 07/04/06, 23:24

Bonjour!

Ga naar http://www.new4stroke.com
:D
temperatur in motor is erg laag - mogelijk NO NOx


Beeld

Zijn helaas tekening - moet 3D Drawig eerste motor is onmogelijk drawig in 2D recht.

Andre :D :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 08/04/06, 12:10

Dag
Als ik het goed begrijp, worden de kleppen vervangen en niet de zuigers.
Het is meer een nokkenas in het hoofd, het is een omgekeerde motor.
Ik zou nieuwsgierig zijn om een ​​motor zo te zien draaien
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 08/04/06, 12:48

OMG! ... Die motor lijkt erg moeilijk te bouwen ... :|

U moet een zeer hoog rendement behalen als u een kans wilt krijgen om uw motor te industrialiseren .... Kortom, wat zijn de voordelen van een dergelijke motor?
0 x
paotop
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 139
Inschrijving: 15/11/05, 11:35
Plaats: zuidwesten




par paotop » 08/04/06, 14:26

Ik begrijp niet echt de interesse van dit systeem in vergelijking met een 4T heeft kleppen.
het is grappig, maar er zijn meer bewegende delen, en niveau ludrificatie van de inlaat en uitlaat zuigers moet het een speciaal blikje zijn ....
0 x
Avatar de l'utilisateur
uitvinder
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 570
Inschrijving: 02/03/05, 11:51
Plaats: Krakau, Polen
x 82




par uitvinder » 08/04/06, 14:32

= "Econology"] OMG! ... Een dergelijke motor lijkt erg moeilijk te bouwen ... :|

Ja, de eerste productie en het prototype zijn moeilijk te bouwen. Nu hebben we een complexe formule bij deze motor. Alleen ontwerp is moeilijk. In de fabriek heeft deze motor seriële elementen -piston-stangen-krukascombinatie in een nieuwe blokmotor nodig.
Voordelen-1. Geen botsingselementen (vraag piloten, maar op de weg geblokkeerd met pistons te gevaarlijk gemaakt)

Zoals je kunt zien, is de constructie heel eenvoudig en is het een "oceaan van nieuwe ideeën", zoals een recensent zei.
Ik heb twee prototypes gemaakt en heb een beetje verloop gehad

Na het analyseren van de resultaten, was ik verrast dat het volume de hoek tussen de krukas veranderingen (!!) verandert. Deze verandering, omdat de parameters en afmetingen van de diameters en slagen van alle drie de zuigers constant zijn, is klein - maar binnen een bereik van mogelijk werk van de motor - kan enkele procenten bereiken.
Het minimale kamervolume kan worden vergeleken met 400%, wat een grote verrassing was. Deze berekeningen onthullen de mogelijkheid dat de compressieverhouding van 7 naar 24 (!) Verandert. Minimale ruimte is geen 360. Het minimale kamervolume in de krukasrotatie - niet traditioneel in 360 deg, maar in 375 deg, 15 deg na het BDP (UDC) waar het koppel van de armkruk veel groter is. Dit is een van de belangrijkste stappen in de evolutie van de markt.
Ik kan niet precies zeggen wat het zou zijn in het verbrandingsproces, omdat het een nieuw, dynamisch en variabel "verbrandingsgebied" is. "???
Temperatuur in verbrandingsgebied niet hoog, want zuigers zijn gemaakt van aluminium -temperatuurwerk rond 350 deg Celsius. Deze voordelen van 800 traditionele knalventilator. - Mogelijke compressieverhouding in de hoogte en moeilijk gemaakte NOx - waarvan ze tot 600 deg Celsius uitkomen.
Op dit moment zijn er veel voordelen van dit idee te zien - variabele compressieverhouding, terwijl de hoek tussen krukassen voor alle cilinders in de motor wordt gewijzigd door slechts één mechanisme aan te passen.
Ik schat dat het brandstofverbruik wordt beïnvloed door:
- Grotere volumecapaciteit - betere efficiëntie (- 20%)
- variabele compressieverhouding (- 10%)
- ontbreken van de klepveren - minder kracht nodig om het distributietandwiel te laten werken (- 10% bij volledig inschakelen
- mogelijke veranderingen van inlaat- en uitlaathoeken (- 10%)
- mechanisch geforceerd verbrandingsproces (- 5%)
De geometrische en thermodynamisch problemen zijn niet zo voor de hand liggend, gezien deze oude constructie. Een van de belangrijkste is dat er GEEN elementen percussief werken. De goed gesmeerde zuigers werken stil en soepel. Elke krukas of distributietandwiel veroorzaakt geen extra motorstoring. Dit is een grote verbetering in betrouwbaarheid. Daarnaast is het bijna geen beperking van het toerental, terwijl de timingversnelling in beschouwing wordt genomen. Er is geen ventiel en geen service, hier niet zoiets. Het uithoudingsvermogen van de set zuigers is het enige dat het toerental beperkt. Het vermogen kan worden gebruikt voor timing-motoren, wat belangrijk is, bijvoorbeeld voor vliegtuigmotoren, waarbij het toerental vanwege de schroef relatief laag moet zijn. In andere constructie is deze "lage toeren" ?? vermogen is in staat bijvoorbeeld in agrimotor.

Het ontwerp van de motor kan heel eenvoudig zijn, omdat het de overhead en daarmee gepaard gaande complicaties (pakking, bijv.) Elimineert. De dynamische en verbrandingskrachten zijn relatief verschillend van een klepventielmotor. Vermeldenswaard is dat het minimumvolume ongeveer de zuigeromwenteling is, wat het koppel beïnvloedt, omdat de armkruk veel groter is dan. De armkruk van de zuiger is 15-70 deg na het BDP, terwijl de grootste verbrandingskrachten plaatsvinden - het kan een vreemd effect veroorzaken - het maximale koppel kan worden afgenomen van de kleinste zuiger (!!). Het concept van het ontvangen van stroom van het distributietandwiel kan heel interessant en verbeterend zijn.
Hoewel we de mogelijke combinaties van deze elementen overwegen, kunnen we de mogelijkheid overwegen om een ​​zeer krachtige computer te gebruiken. , om het gedrag van de motor te simuleren en het eerste ontwerp gemakkelijker te maken. Misschien zal deze uitvinding, vanwege zijn unieke kenmerken, het begin zijn van een nieuwe divisie interne verbrandingswetenschappen.

Misschien zijn deze voordelen genoeg om een ​​nieuwe motor te ontwerpen. Ik ben een beetje verlopen, en ik kan helpen.
Vertaal deze tekst alstublieft indien mogelijk naar Frankrijk.
Regards Andrew :D :D
0 x
paotop
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 139
Inschrijving: 15/11/05, 11:35
Plaats: zuidwesten




par paotop » 08/04/06, 14:58

Ik begrijp het beter : Cheesy:

en bovendien is er meer energie verloren gegaan om de weerstanden van de kleppen te comprimeren ............. smooooth
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 08/04/06, 15:19

Ben voor mij is moeilijk te begrijpen (technisch Engels : Lol: ) maar ik denk dat het systeem een ​​beetje lijkt op de variabele compressie-engine. MCE-5 VCR.
http://www.mce-5.com
http://www.auto-innovations.com/site/dossier5/volumevar.html
Maar ik heb de indruk dat het systeem van uitvinder is eenvoudiger.
Het lijkt erop dat de cilinderkop aanpasbaar is aan een standaard motor.
Als iemand hem de vraag kan stellen.
Maar ik blijf ervan overtuigd dat de zuigermotor niet de meest efficiënte oplossing is in termen van efficiëntie. De rotatiemotor is efficiënter.
In mijn werk gebruiken we scroll koelcompressoren.
Ze zijn krachtiger, kleiner, minder luidruchtig en veel resistenter dan zuigercompressoren.
Dernière édition par PITMIX de 08 / 04 / 06, 15: 34, 1 keer bewerkt.
0 x
Neant
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 298
Inschrijving: 12/02/06, 12:47




par Neant » 08/04/06, 15:21

De energie om de veren van de kleppen samen te drukken gaat nooit verloren, omdat deze terugkomt wanneer de veren worden gedecomprimeerd. En het vertegenwoordigt niet veel in verlies, het is belachelijk.

Waar het meeste verlies in een motor zit, is de traagheid van de zuigers en de krukas en zolang we alleen de klassieke krukas maken, boeken we nooit veel vooruitgang, omdat we deze regel altijd onveranderlijk hebben die wil dat de zuigerslag recht evenredig is met de afstand tussen het kleine uiteinde en de as van de krukas. Daarom kunt u geen grote hendel gebruiken om een ​​aanzienlijk koppel op de krukas af te drukken.
Hoe groter de hefboomarm, hoe meer koppel u heeft en wanneer u een grote hefboom op een klassieke krukas wilt, komt u onvermijdelijk in aanraking met de traagheid van de zuigers.

Het is dus prachtig als een principe, maar ik geef er de voorkeur aan dat de kleppen de flow beheersen, het enige voordeel van dit systeem is dat het een grote toelating mogelijk maakt. (Ik weet niet of het een voordeel is van 'ergens anders...)

Door nadelen, grote nadeel deze fucking krukas, in theorie, het is mooi, maar in de praktijk, om iedereen uit te lijnen, veel geluk ...
We moeten niet vergeten dat een klassieke krukas een geometrie moet volgen die bijna perfect is om aan de top te staan, en in werkelijkheid is dit nooit het geval.
Houd bij het maken van onderdelen altijd rekening met toleranties, geometrie, afmetingen en ruwheid.

De ruwheidstoleranties (oppervlaktetoestand) moeten binnen de maattoleranties liggen, die zelf binnen de geomere toleranties moeten liggen.

Het is prachtige theorie, maar de praktijk is een andere wereld.
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 08/04/06, 15:51

Van wat ik op hun site heb gezien, kunnen we dit inderdaad aanpassen aan een conventionele motor. De bout moet worden verwijderd en vervangen door de 'zuigerkoppen'. Het is nog steeds een grote fabriek die misschien in de motorkap knalt ... Evenzo voor de synchronisatie van het geheel, zal de distributie in staat zijn om de inspanningen te ondersteunen die nodig zijn om deze zuigers te verplaatsen, vooral wanneer ze naar beneden gaan tijdens van de explosie ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 08/04/06, 16:07

PITMIX schreef:De rotatiemotor is efficiënter.
In mijn werk gebruiken we scroll koelcompressoren.
Ze zijn krachtiger, kleiner, minder luidruchtig en veel resistenter dan zuigercompressoren.


Voor de compressor ja maar voor de motoren is het niet waar ... Een wankel presteert (grotendeels) minder goed dan een zuigermotor. Probeer je Scroll-compressor als een motor te gebruiken en je zult zien dat de prestaties catastrofaal zijn. Evenals een roterende luchtmotor (de "sprankelende" gebruikt in garages om de wielen te demonteren).

Maar het is waar dat de verbeteringen (en investeringen) die in de alternatieve motoren worden ingebracht, geen enkele vergelijking mogelijk maken met die welke aan de wankel zijn gebracht ....
0 x

Terug naar "Econology forum in het Engels »

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 43-gasten