Google Web Elements: Nieuws op forums? (jouw meningen)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 22/03/11, 02:48

voormalig Oceano

Het enige wat u hoeft te doen is de Control-toets op het toetsenbord en het muiswiel te gebruiken om het formaat te wijzigen en alles komt goed!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 22/03/11, 08:05

Absoluut, maar ik moet het scherm verlagen naar 73% en de karakters worden erg klein :|
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79136
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976




par Christophe » 26/05/11, 13:45

Omdat dit onderwerp zich richtte op de ergonomie van forums, ik ga verder.

Dus vraag: wil je overstappen naar een modernere stijl, dat wil zeggen met de boodschap in de linkerkolom en de naam van de poster in de rechterkolom.

Hier is een slechte fotomontage van hoe het eruit zou zien:

Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79136
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976

Re: Google Web Elements: Nieuws op forums? (jouw meningen)




par Christophe » 04/06/21, 20:55

Enkele onderwerpen van forum enkele weken verschijnen in Google Nieuws...Ik weet niet hoe de keuze is gemaakt, ik heb er niet om gevraagd! Een afbeelding of een video in het 1e bericht lijkt Google's keuze te helpen en zeker of het met het nieuws te maken heeft of niet...

Hier is de lijst met berichten van forum onlangs opgenomen in Google Nieuws: https://www.google.com/search?q=site:ec ... ms&tbm=nws

Dus hier is het: je hebt nu een kans om in Google Nieuws te verschijnen door een nieuw onderwerp op te plaatsen forum !

Google Nieuws wordt gebruikt om nieuws op Android-telefoons te targeten ... het is een groot probleem!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Opnieuw:




par Exnihiloest » 04/06/21, 21:23

Christophe schreef:Omdat dit onderwerp zich richtte op de ergonomie van forums, ik ga verder.

Dus vraag: wil je overstappen naar een modernere stijl, dat wil zeggen met de boodschap in de linkerkolom en de naam van de poster in de rechterkolom.

Hier is een slechte fotomontage van hoe het eruit zou zien:

Beeld


Bij het computergebruik gebruik ik, indien mogelijk, altijd menu's en pictogrammen verticaal aan de rechterkant. Het zou dus perfect bij mij passen.
Maar ik zie niet in hoe het verwisselen van de twee kolommen de moderniteit zou markeren. En dat zal me dwingen mijn avatar te veranderen zodat deze er aan de rechterkant uitziet :) .
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14829
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4305

Re: Google Web Elements: Nieuws op forums? (jouw meningen)




par GuyGadeboisTheBack » 04/06/21, 22:10

Geweldig ! Wij gaan van links naar rechts. : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79136
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976

Re: Google Web Elements: Nieuws op forums? (jouw meningen)




par Christophe » 05/06/21, 00:10

Doe jij archeologie? : Lol:

Voor herpositionering... waarom niet!
0 x
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: Google Web Elements: Nieuws op forums? (jouw meningen)




par thibr » 05/06/21, 07:56

Wie begon tien jaar geleden met graven om dit onderwerp op te graven? : Mrgreen:
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79136
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976

Re: Google Web Elements: Nieuws op forums? (jouw meningen)




par Christophe » 05/06/21, 10:32

Het is niet verkeerd!

MAAR het is omdat dit het eerste onderwerp is dat ik tegenkwam bij het zoeken naar "Google Nieuws".... : Cheesy:

Oh verdomd, er is er nog eentje: bistrot/econologie-com-verschijnt-in-google-actualites-t4854.html

Ah ReZut, hij is zelfs ouder dan deze! : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 321-gasten