Keuze van ramen en beglazing vernieuwing

Hulp en advies voor uw echte werk in nieuwe of renovatie, binnen of buiten.
Coati84
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 103
Inschrijving: 03/07/09, 10:02
Plaats: PERTUIS (84)
x 1




par Coati84 » 08/04/11, 14:44

Nogmaals bedankt Dedeleco.

Ik bevestig dat ik DV argon FE 4/15/4 - SGG CLIMAPLUS N - Ug = 1.1 W / m².K - Fs = 0.63 voor alle vensters ga gebruiken.

Mijn vereenvoudigde huisrenovatieproject omvat het veranderen van de ramen, het plaatsen van de elektriciteit, het volledig aanpassen van mijn badkamer, het creëren van een wasruimte in de garage en het isoleren van de zoldervloer door wol uit te gieten. losse rots met een dikte van 30 cm.

Deze werkzaamheden zouden eind 2011 afgerond moeten zijn.

Als ik in 2012 nog geld over heb, zal ik de buitenisolatie doen met houtbekleding van de "noord" -muur die was geaccepteerd in mijn oorspronkelijke vergunning van februari 2010 en / of een horizontale houten aanbouw achter de "noord" -muur. van mijn huis.

Je hebt gelijk: ik denk dat ik ruzie heb over de beglazing ... maar het is waar dat ik momenteel enorm veel waardering heb voor de hitte die buiten het seizoen wordt veroorzaakt door mijn eenvoudige beglazing in de ramen op het zuiden.

Tot later.
0 x
Coati84 - realisatie van een 40 m² houten uitbreiding van mijn huis: 2de semester 2021
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 08/04/11, 15:22

Ik waardeer momenteel enorm de hitte die wordt veroorzaakt in het laagseizoen door mijn eenvoudige beglazing in de ramen op het zuiden.

dus houd ze hetzelfde, coëfficiënt van 0,826 en verlies 3,7 W / ° Cm2 om thermische verliezen te verminderen van 24 tot 6 uur in de winter, plaats ze tegen automatische luiken met 10 cm thermische isolatie die 's nachts sluiten, zal goed zijn efficiënter.
Rekenen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "renovatie, bouw en onroerend goed werk: hulp, advies en methodes ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 50-gasten