Vervloekte wetenschappers

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 23/03/06, 16:12

Moué...Ik denk niet dat hij zo'n ellendig leven heeft gehad vergeleken met andere "ontdekkers" van deze boeken...van wie de meesten eenvoudigweg stierven (direct of indirect) door hun ontdekkingen...Petit a a golden pension (€ 2700 netto volgens hem + verkoop van zijn boeken) als onderzoeksdirecteur van de CNRS... Zie je het contrast?

Ik vind dat de keuze voor JPP (UFO-jager) alle andere uitvinders of ontdekkers van deze boeken enigszins in diskrediet brengt... maar gelukkig verschijnt hij pas aan het einde van Deel 3 :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 23/03/06, 16:59

Ja, dat is waar ik op doelde, in de lijst zijn er zeker een aantal waar en een aantal onwaar, maar ik zie niet hoe we er enige geloofwaardigheid aan kunnen toevoegen, het is allemaal gebaseerd op hypothetische ervaringen die niemand heeft kunnen doen. reproduceren, en het enige argument in hun voordeel is de complottheorie, maar absoluut geen bijdrage aan de feiten.


Er staat ook Meyer in de lijst....
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 24/03/06, 08:43

welkom

In deel 2:
"André Gernez, voormalig hoofdarts van het Roubaix-ziekenhuis, die in de jaren zestig de manier ontdekte om elke vorm van kanker te stoppen door periodiek een mild kalmerend middel te nemen dat gewoonlijk bij zuigelingen wordt gebruikt en dat geen bijwerkingen vertoont. Hoewel het kortstondig de aandacht trok van de Amerikaanse regering van president Nixon, werd deze ontdekking uiteindelijk zowel in Frankrijk als in de VS onderdrukt. "

Als we weten dat alles wat om kanker draait in 56.000.000.000 in de Verenigde Staten een omzet van $2001 genereert, begrijpen we dat ze geen haast hebben om een ​​definitief geneesmiddel te vinden.
(Het kalmeringsmiddel in kwestie werd overigens uit de handel genomen omdat het ‘onrendabel’ was)
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 24/03/06, 09:06

nonoLeRobot schreef:Ja, dat is waar ik op doelde, in de lijst zijn er zeker een aantal waar en een aantal onwaar, maar ik zie niet hoe we er enige geloofwaardigheid aan kunnen toevoegen, het is allemaal gebaseerd op hypothetische ervaringen die niemand heeft kunnen doen. reproduceren, en het enige argument in hun voordeel is de complottheorie, maar absoluut geen bijdrage aan de feiten.


Er staat ook Meyer in de lijst....


Dat klopt, maar er zijn ook Tesla en Makhonin... Het waren genieën... en in ieder geval was er maar één nodig om de complottheorie te bevestigen...

Het is jammer dat JL Perrier ontbreekt, maar misschien was hij niet voldoende gekwalificeerd om in deze boeken te verschijnen?

Anders, met betrekking tot het complot, excuseer mij, maar het feit dat publieke milieu-instellingen mijn verschillende oproepen om hulp bij de ontwikkeling van Pantone hebben genegeerd (en nog steeds negeren) hebben nog steeds de neiging om te verdedigen "Raak mijn olieverbruik niet aan" .. ..
:|
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 27/03/06, 20:29

Econology schreef:Anders, met betrekking tot het complot, excuseer mij, maar het feit dat publieke milieu-instellingen mijn verschillende oproepen om hulp bij de ontwikkeling van Pantone hebben genegeerd (en nog steeds negeren) hebben nog steeds de neiging om te verdedigen "Raak mijn olieverbruik niet aan" .. ..
:|


Er is een verschil tussen ‘convergentie van belangen’ en samenzwering.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 27/03/06, 20:54

Christine schreef:Er is een verschil tussen ‘convergentie van belangen’ en samenzwering.


Precies, maar het is subtiel..." De convergentie van belangen zorgt ervoor dat vervelende mensen sterven, de samenzwering elimineert ze "...Is dat het?
Dernière édition par Christophe de 27 / 03 / 06, 21: 24, 1 keer bewerkt.
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 27/03/06, 21:19

Ja dat is het.

Subtiel maar essentieel.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 27/03/06, 21:20

ESSENCEtiel bedoel je? : Cheesy:
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 283 gasten