Er bestaan ​​oplossingen? Geheimen van staten?

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Jerome Gorriz
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 25/03/06, 16:49
Plaats: Frankrijk

Er bestaan ​​oplossingen? Geheimen van staten?

par Jerome Gorriz » 25/03/06, 17:41


:!:
Dag iedereen !

IMMENSE STAATSGEHEIMEN!

Je wilt verandering, niet meer betalen voor olie of gas, het kan, deze energieën bestaan, en zijn bovendien 100% SCHOON en BIJNA GRATIS en TECHNISCH GEMAKKELIJK TE IMPLEMENTEREN!

Toyota en Ford hebben zeker al sinds het jaar 2000 auto's in hun fabrieken die zo werken, het is gewoon een kwestie van ze op de markt brengen.

Elk huis zou er individueel en onafhankelijk mee kunnen worden uitgerust.

De grootste staatsgeheimen staan ​​hieronder, het is zo groot dat maar weinig mensen er nog in geloven, en het is omdat het zo groot is dat het verborgen is, het tijdschrift "Science magazine" nr. 7 van maart/april 2006 spreekt er een beetje over, Nikola Tesla kende zelfs enkele van deze oplossingen.

Het geheim en de samenzwering moeten vallen.

IEMAND GAAT VANAVOND SLECHT SLAPEN!

Laten we reageren en deze informatie met alle vreedzame middelen doorgeven. De tijd van olie moet vandaag eindigen als we geen grote economische, sociale en ecologische catastrofe willen hebben, het is zelfs al een beetje laat...

De tijd om “ballen” te hebben is aangebroken!


Vriendelijke groeten !
wonderen



Ik ben Jérôme Gorriz
:P :P :P
0 x
Sint Thomas is voorbij!
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13

par nonoLeRobot » 25/03/06, 17:55

Welnu, dit bericht ziet eruit als een propagandabericht zonder enige nuttige informatie.

Ik stel voor om het onderwerp te sluiten of te verwijderen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12

par abyssin3 » 25/03/06, 18:14

Het is behoorlijk aantrekkelijk als titel: "buitenaardse schone energieën"...

En wat is de naam van de sekte?
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12

par abyssin3 » 25/03/06, 18:20

En wat meer is, als “Sjernobyl” is een leugen, dus... :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12

par abyssin3 » 25/03/06, 18:37

“Het gezicht dat Vicking in 1976 nam, is het absolute bewijs dat er “buitenaardse wezens” op Mars waren”

Dit wordt echter al jaren ontkend, het was maar een berg... Zeker bij de laatste expedities...

Werkelijk, we grenzen aan waanzin... Het zou zelfs een goed idee kunnen zijn om het onderwerp af te sluiten.

voordat de aliens OPNIEUW aanvallen forum..
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

par Cuicui » 25/03/06, 19:10

Voorlopig niets nieuws onder de zon. Zolang er instructies voor het gebruik van deze nieuwe energieën ontbreken, heeft het weinig zin om erover te praten. Alsjeblieft, de ET, een beetje moeite...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

par Christophe » 25/03/06, 20:32

Hulp !!! :onheil: :onheil: :onheil:

Ik weet niet of ik dit onderwerp moet sluiten of open moet laten, maar eerlijk gezegd...Als kk1 FORMEEL bewijs levert van het bestaan ​​van vrije-energiemachines, ZAL ik de eerste zijn die ze promoot.

Maar ik denk niet dat morgen overmorgen is...
0 x
Neant
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 298
Inschrijving: 12/02/06, 12:47

par Neant » 25/03/06, 20:46

Met het risico als een idioot te klinken, zou je dit onderwerp moeten sluiten en je zou zelfs de persoon moeten ontslaan die het begon. Ik zag hetzelfde onderwerp op de forum uit Frankrijk3, en het blijkt dat de persoon die dit plaatst een usurpator is, hij is een van die mensen die kernenergie verdedigt. Ik heb het onderwerp goed begrepen, en de man die dit plaatst is een verliezer die tot doel heeft mensen die werken in diskrediet te brengen en op internet informatie uitwisselen over alternatieve energieën.
Het vermengen van UFO en vrije energie betekent niets. En dat heeft hier niets te maken.
Dat is mijn mening.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

par Christophe » 25/03/06, 20:59

Nou, ik ga sluiten, maar ik beweeg niet...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 260-gasten