Marcel Violet

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 03/01/11, 18:32

Het voordeel van de twijfel? Wachten op de argumenten? Maar ik ben het niet die beslist.
Dernière édition par Obamot de 03 / 01 / 11, 18: 36, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 03/01/11, 18:35

Hij gaf ze zijn argumenten: video's...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 03/01/11, 18:38

Het zijn niet ZIJN argumenten, maar die van de video's, nuance 8)
Dernière édition par Obamot de 03 / 01 / 11, 19: 02, 1 keer bewerkt.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 03/01/11, 19:00

Makharov zegt:
Ik geef mijn water energie met een elektrodecocktail. Het apparaat wordt geleverd met 19 stuks. Voor mij is het goud, zilver, kopermagnesium, mangaan en ik voeg selenium en zink toe omdat ik een tekort heb.


Bepaalde metalen, vooral selenium, in water zijn erg gevaarlijk, en daarom kan het crimineel zijn om een ​​seleniumelektrode aan te brengen. heel gemakkelijk vergiftigen :

http://fr.wikipedia.org/wiki/S%C3%A9l%C3%A9nium
http://en.wikipedia.org/wiki/Selenium
Het is een sporenelement, maar in zeer lage doses. Het is giftig (zelfs zeer giftig in bepaalde vormen) in concentraties die nauwelijks hoger zijn dan de concentraties die het tot een essentieel sporenelement maken.
Toxische drempel
Voor sediment, bodem en water wordt momenteel een drempel van ongeveer 3-4 µg / g vastgesteld
Zoals alle elementen is selenium giftig in overmatige doses. Het kan lijden tot misselijkheid, diarree, verzwakte nagels, haaruitval of vermoeidheid. De Amerikaanse aanbevelingen geven een maximale dagdosis van 400 µg/dag aan, maar suppletie bereikt gemakkelijk 200 µg/dag, naast de voedingsinname, waardoor u risico loopt op een overdosis.
Een dosis selenium van slechts 5 milligram (5000 µg) per dag kan voor veel mensen dodelijk zijn.
Dieetselenium komt uit noten, granen, vlees, paddenstoelen, vis en eieren. Paranoten zijn de rijkste gewone voedingsbron (hoewel dit afhankelijk is van de bodem, aangezien de paranoot voor zijn eigen behoeften geen hoge niveaus van het element nodig heeft). In afnemende volgorde van concentratie worden hoge concentraties ook aangetroffen in nieren, tonijn, krab en kreeft.

Aangenomen wordt dat het seleniumgehalte van het menselijk lichaam tussen de 13 en 20 milligram ligt.
Symptomen van selenose zijn onder meer een knoflookgeur in de adem, maag-darmstoornissen, haaruitval, vervelling van nagels, vermoeidheid, prikkelbaarheid en neurologische schade. Extreme gevallen van selenose kunnen leiden tot cirrose van de lever, longoedeem en dood.[


Tot slot, hoe weet je dat je een selenium- en zinktekort hebt????????????????????


Wees dus wetenschappelijk zeer voorzichtig met selenium!!!!!

http://fr.wikipedia.org/wiki/Zinc
Er kan onder de bevolking van rijke landen sprake zijn van een zinktekort dat verband houdt met een onevenwichtig dieet


Dus in plaats van risico's te nemen, met toevoegingen en dubieuze zaken, eet een uitgebalanceerd dieet door veel meer te variëren met eten, zoals ik dat doe en elke dag te bewegen!!
Je verkleint de kans op diverse ziektes die ons treffen enorm!!!
0 x
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 03/01/11, 19:45

Doe dit trouwens snel zo.
Omdat ik mijn onderwerp in de biologische landbouw (BTS) goed ken, kan ik zeggen dat het huidige dieet in alles tekortschiet (zie Bourgondië), dus aan deze kant hoeft u zich geen zorgen te maken. Zie dan de sporenelementen en Oligotherapie van Dokter Binet.
De elektroden verspreiden geen metaal of anders in colloïdale vorm, dit metaal gaat in de vorm van energie door het water en dus in trillingsvorm. (dus geen gevaar). Ik heb een schurftteken van zinkgebrek, selenium in colloïdale sterkte en heeft bij de voorgeschreven doses geen toxiciteit. Anti-mycoticum. Antikanker bij kwaadaardige tumor (zie dokter Leriche)
Phy serum heeft nog nooit iemand genezen, sorry of zo:(bron?)
Aan de andere kant doet het plasma van Quiton dat wel. Ik geef de video's aan omdat ze het onderwerp behandelen en het mogelijk maken om veel dingen vrij snel te begrijpen, ze hebben mij geholpen op mijn reis en ze helpen anderen verschillende aspecten van hetzelfde onderwerp te begrijpen. Dan is er de bibliografische studiefase en tenslotte de replicatie. Persoonlijk ben ik bescheiden genoeg om te denken dat we altijd van anderen moeten leren en met anderen moeten uitwisselen. Daarom heb ik deze links daar geplaatst die belangrijk zijn om in eerste instantie je persoonlijke en noodzakelijkerwijs beperkte gezichtsveld te verbreden. En ik heb al gezegd dat het een kwaliteit is die hier ernstig ontbreekt.
Bovendien schrijf ik niet voor moderators of vrienden van de modo (niets persoonlijks Christophe) maar voor ruimdenkende mensen met wie ik kan delen wat ik doe en aangezien ik, voordat ik actie ondernam, veel onderzoek heb gedaan, ik heb ontmoet Ik heb veel mensen opgeleid, ik ben autodidact in veel dingen, maar ik heb ook een achtergrond in studies, dus het is om anderen te laten profiteren van mijn ervaring en van mijn ontdekkingen. Maar het lijkt mij dat het noodzakelijk is om onderzoek te doen voordat je een onderwerp bespreekt. Het is een wetenschappelijk proces, denk ik? maar over dit onderwerp zie ik slechts een duister scepticisme. Ik heb het over iets dat me jaren heeft gekost, dus ik nodig iedereen uit voor een beetje, ik herhaal, nederigheid en bekijk de video's, lees de teksten, dan kunnen we er bewust over praten.
De heer Dedeleco haalt citaten uit Wikipedia, wat allesbehalve een wetenschappelijke bron is lol en beschouwt mij als een kind dat een nieuw speeltje zou hebben ontdekt door over sporenelementen te praten, dus ik nodig hem nogmaals uit om onder andere natuurlijk het boek van dokter Binet te lezen boek hierboven aangehaald en waarom niet terug naar school gaan, het zou niemand kwaad doen. : Idee: :?
PS wat ik deed na ruim tien jaar actief leven en dat vind ik heel goed vooral dat ik bij zonen van boeren was van 19 20ans.
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 03/01/11, 21:43

Waar hebben we het over? Op welk individu? Welke tekortkomingen? Veel verwarring hier...
Hier is een antwoord, maar er zullen er geen twee zijn, gezien de onvriendelijke inhoud van deze opmerkingen. En beledigingen:
Behalve omkering en mea culpa op je knieën... : Mrgreen:

Makarov schreef:Doe dit trouwens snel zo.
Omdat ik mijn onderwerp in de biologische landbouw (BTS) goed ken, kan ik zeggen dat het huidige dieet in alles tekortschiet (zie Bourgondië), dus aan deze kant hoeft u zich geen zorgen te maken. Zie dan de sporenelementen en Oligotherapie van Dokter Binet.

1e misverstand: Dat is geen eten "gebrekkig" maar de keuze van consumenten die het voor hen mogelijk maken zichzelf in deze situatie te brengen. Daarnaast zijn er serieuze labels als Demeter, maar dat is een ander verhaal. Het is beter dat iemand in de eerste plaats een uitgebalanceerd dieet volgt, maar zich in de plaatselijke supermarkt bevoorraadt, in plaats van alles biologisch te eten, maar met tekortkomingen of zelfs iemand die ‘wetenschappelijk perfect’ water drinkt, maar die dat wel zou hebben gedaan. volledig geplant in essentiële vragen ... Wat zichtbaar het geval lijkt te zijn in de posts...

Makarov schreef:De elektroden verspreiden geen metaal of anders in colloïdale vorm, dit metaal gaat in de vorm van energie door het water en dus in trillingsvorm. (dus geen gevaar). Ik heb een schurftteken van zinkgebrek, selenium in colloïdale sterkte en heeft bij de voorgeschreven doses geen toxiciteit. Anti-mycoticum.

Tweede verwarring: er kunnen tekortkomingen zijn in bepaalde elementen zoals magnesium (zink, enz.), maar dit heeft er niets mee te maken prioriteiten met de rest! Daar is goed andere prioriteiten moeten worden opgelost in termen van tekortkomingen VOOR deze!

Makarov schreef: selenium in colloïdale sterkte en bij de voorgeschreven doses heeft geen toxiciteit. Anti-mycoticum. Anti-kanker op kwaadaardige tumor(zie dokter Leriche)
Derde verwarring: het is misschien een zeldzaam element dat een rol speelt in gevallen waarnaar niet veel wordt verwezen, en daarom niet significant zijn. Maar het is serieus om dat te bevestigen, en het kan gevaarlijk zijn om erin te geloven, vooral voor degenen wier toestand iets anders vereist... praktisch ALLE gevallen vereisen niet ALLEEN dat!
Serieuze onderzoeken tonen aan dat het lichaam kanker ontwikkelt – een soort van "omdat hij het nodig heeft" (dwz Dr. Kousmine en een paar anderen...). Het is volkomen duidelijk dat een organisme dat door kwaadaardige tumoren is aangetast, niet kan worden hersteld alleen door de bijdrage van selenium, wat goed gaat, en zelfs niet van magnesium of een andere secundaire bijdrage. Dat is niet wat we eerst nodig hebben! Als er niets anders is opgelost, zal het niet genoeg zijn! Wat nodig is, is een ‘complex’ van elementen, vastgelegd met prioriteiten op individueel niveau

Makarov schreef: Phy serum heeft nog nooit iemand genezen, sorry of zo:(bron?)
Aan de andere kant doet het plasma van Quiton dat wel. Ik geef de video's aan omdat ze het onderwerp behandelen en het mogelijk maken om veel dingen vrij snel te begrijpen, ze hebben mij geholpen op mijn reis en ze helpen anderen verschillende aspecten van hetzelfde onderwerp te begrijpen.

Vierde verwarring: Noch ik, noch Christophe, noch Dedelco, noch waarschijnlijk iemand hier twijfelt eraan dat we niet alles weten over water of het feit dat de kwaliteit ervan een bepalende rol speelt in ons lichaam en onze gezondheid... We zagen bijvoorbeeld wat er gebeurde in Haïti met cholera versus endemische voedseltekorten en ook in het hoofdregister: door het feit dat we uit ~70% bestaan... Maar het gaat niet om ‘individuele vooruitgang’ met betrekking tot onze psychologie, het heeft niets te maken maar vragen beton van het type: fixeert de proefpersoon zijn calcium goed of niet?
De reis is iets anders. Voelt de proefpersoon zich bijvoorbeeld verantwoordelijk genoeg om te weten dat hij, om zijn calcium op peil te krijgen, moet sporten en wat zon moet krijgen (of wortelen moet eten)... En tenslottezal hij de bron krijgen die hij nodig heeft om het in zijn levenscultuur te integreren...

Het is dat het onderwerp dat verdedigd wordt, niet eens grondig bekend is. Niemand zal er dus in slagen ons voor een raadsel te stellen door ons dat te laten slikken! Niet omdat er aan de resulterende actie moet worden getwijfeld of niet, maar nogmaals: omdat HET GEEN PRIORITEIT IS (het lezen van wat Dedelco in één zin schreef is al voor 99% genoeg Bevolking...)

Makarov schreef: Dan is er de bibliografische studiefase en tenslotte de replicatie. Persoonlijk ben ik bescheiden genoeg om te denken dat we altijd van anderen moeten leren en met anderen moeten uitwisselen. Daarom heb ik deze links daar geplaatst die belangrijk zijn om in eerste instantie hun persoonlijke en noodzakelijkerwijs beperkte gezichtsveld uit te breiden. En ik heb al gezegd dat het een kwaliteit is die hier ernstig ontbreekt.

Vijfde verwarring: laten we stoppen met het verschuiven van zijn eigen evaluatie!
Makharov: Kijk eens hoe bescheiden ik ben... zoveel leer ik van anderen!
Het 'nederige' deel in zijn kwaliteiten willen waarderen is één ding, net doen alsof de anderen dat niet zijn "a priori" grenst aan belediging en bevestigt in ieder geval niet dat men zelf nederig is. We kunnen zien dat je bijna 30 keer gebruikt  "JEA" et "mij" in je laatste bericht staat er niet meer "nederig" ^^
Deze draad is in dit stadium ongelooflijk!

Makarov schreef: Bovendien schrijf ik niet voor de moderators of vrienden van de modo (niets persoonlijks Christophe) maar voor de ruimdenkende mensen met wie ik kan delen wat ik doe en zag dat ik, voordat ik actie ondernam, veel onderzoek deed, ik ontmoette voor veel mensen heb ik een opleiding gevolgd,

Zesde verwarring: we doen het opnieuw, en opnieuw in de syllogisme! Dat het ene waar is, betekent niet dat het andere onwaar is!
‘Het feit dat we het niet begrijpen, betekent niet dat het niet werkt’
...Maar...:
"Het is niet omdat we het niet begrijpen dat het noodzakelijkerwijs werkt".

Makarov schreef: Ik ben in veel dingen autodidact

Zevende verwarring: ...hier zijn we, het is geen fout! Maar het is niet omdat we dat autodidact zijn de “officiële manier is waardeloos”. Maar het kost tijd, over het algemeen besteden we meer tijd (al onze tijd?) aan het bewandelen van paden die anderen al hebben afgelegd, we besparen veel tijd ... en waarom niet ... door terug te keren naar de 'school...' !

Wetenschap lijkt een beetje op een spelletje Lego: we zetten stenen in elkaar, en zolang ze het vasthouden, hebben we in ieder geval een aantal referentiepunten... We kunnen het kind niet met het badwater weggooien. Of anders is het weer nodig om te bewijzen en aan te tonen!
Men is het er niet mee eens dat, omdat een onbekende oorzaak gevolgen heeft, de oorzaak niet bestaat totdat deze is "bewezen"...
We moeten uit het paradigma stappen dat luidt: zich verzetten tegen officiële wetenschap versus individueel onderzoek! Beide hebben hun intrinsieke waarde (een daarvan is om uit de verwarring te komen...) ^^

Makarov schreef: Ik ben in veel dingen autodidact, maar ik heb ook een achtergrond in studies, dus het is bedoeld om mijn ervaringen en mijn ontdekkingen met anderen te delen. Maar het lijkt mij dat het noodzakelijk is om onderzoek te doen voordat je een onderwerp bespreekt. Het is een wetenschappelijk proces, denk ik?

Achtste verwarring: these, anti-these, synthese, dat is het proces "ad-minima" ...beginnen! Dan kun je ook je Frans verbeteren, maar dat is niet verplicht, als je een genie bent en niet van plan bent Franse les te geven aan iemand die sterker is dan jijzelf (het was maar een metafoor trouwens...) ^^

Makarov schreef: maar over dit onderwerp zie ik slechts een duister scepticisme. Ik heb het over iets dat me jaren heeft gekost, dus ik nodig iedereen uit voor een beetje, ik herhaal, nederigheid en bekijk de video's, lees de teksten, dan kunnen we er bewust over praten.

Negende verwarring: Kilkoolol, Het is niet noodzakelijk! De prioriteiten zijn niet goed, punt!
Ce que tu dis (on peut se tutoyer hein dis! ;) ... ) c'est comme si tu disais que ton moteur à serré, qu'on n'ait pas trouvé d'huile dans le carter et que tu nous affirmais dat:
- "Het is de kwaliteit van het koelwater dat in het geding is, omdat het niet gedemineraliseerd zou zijn".
- "Ik heb dit ergens anders gelezen en heb tien jaar lang persoonlijk onderzoek gedaan, jezelf onderwezen, terug naar school gegaan... enz."

Zie geen belediging in wat er geschreven staat, maar je bent afgedwaald. Het is volkomen begrijpelijk – als je uiteraard niet op deze weg volhardt… natuurlijk – de zaak is zo moeilijk… En velen worden voor de gek gehouden door te denken dat ze het juiste doen… Maar het werd de hoogste tijd dat we vertel het je of je ziet het zelf. Door hiermee rekening te houden, zal het ongetwijfeld mogelijk zijn de verworven kennis (die niet nul is) beter te waarderen

Alles wat is beantwoord, komt nergens anders vandaan dan uit persoonlijk onderzoek, het is mogelijk om het punt voor punt aan te tonen, met referenties van onderzoekers van scheikundigen, artsen (of ze nu uit de serail komen of niet) en veldobservaties...

Makarov schreef: De heer Dedeleco haalt citaten uit Wikipedia, wat allesbehalve een wetenschappelijke bron is lol en beschouwt mij als een kind dat een nieuw speeltje zou hebben ontdekt door over sporenelementen te praten, dus ik nodig hem nogmaals uit om onder andere natuurlijk onder meer de brief van dokter Binet te lezen boek hierboven aangehaald en waarom niet terug naar school gaan, het zou niemand kwaad doen.

Dit is een weerspiegeling van een snotaap die beweert alles te weten en anderen op ch...huppa chups te laten lijken. We doen alsof we het niet hebben gelezen : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 04/01/11, 01:49

De elektroden verspreiden geen metaal of anders in colloïdale vorm, dit metaal gaat in de vorm van energie in het water en dus in trillingsvorm over. (dus geen gevaar)

deze verklaring is wetenschappelijk onjuist en bovendien zeer gevaarlijk en kan in eerste instantie voldoende zijn om uw ziektetoestand als een hond te verklaren
In het begin of ik begon het te drinken was ik ziek als een hond gedurende twee weken een megakoud plus bronchitis.


Veel niet-edele metalen worden met water aangevallen en laten ionen vrij in het water die zeer giftig kunnen zijn (zelfs koper dat bacteriën zoals de veteranenziekte doodt) en na verloop van tijd beschermt het oxide ze gedeeltelijk!!!


Let ten slotte op Het lijkt erop dat u veel meer gezondheidsproblemen heeft gehad dan ik, opa, en dit soort overwegingen zonder diepgaande wetenschappelijke bevestigingen en artikelen die een groot aantal keren zijn gepubliceerd, geanalyseerd en herhaald kan erg gevaarlijk zijn!!!

Jeanne Rousseau, die haar leven vertelt in 21 video's, presenteert geen enkel nauwkeurig, duidelijk geschreven artikel, en wordt over de hele wereld gereproduceerd door alle wetenschappers!!
Het lijkt wetenschappelijk volkomen onbekend buiten esoterische sites!!
geen enkel wetenschappelijk artikel waarnaar op wikipedia in het Frans wordt verwezen:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Jeanne_Rousseau
Eindelijk op internationale wikipedia, Engels, Duits, Russisch, Chinees, een volslagen vreemde!!!
Hetzelfde geldt voor Marcel Violet!!!


Een bewezen wetenschappelijke ontdekking wordt op de schaal van onze hele planeet overgenomen!!


Tenslotte, omdat het onmogelijk is om een ​​duidelijk, nauwkeurig artikel te vinden, is het totaal onmogelijk om het te reproduceren en te verifiëren!!!


Eindelijk aan
Wikipedia is allesbehalve een wetenschappelijke bron lol

elk artikel wordt besproken, gecontroleerd, vele andere artikelen in referenties om de echte wetenschappelijke onderwerpen te lezen en te controleren door kruiscontrole met de publicaties op wereldschaal in heel veel talen!!
Makharov is dus allesbehalve wetenschappelijk en ik adviseer om op te passen voor het soort charlatans waarin hij zich beroemt alle verklaringen op wereldschaal overlappen, zoals je voor elke drug moet doen door naar de vele meningen te kijken en of de drug in andere landen verboden is, zoals de bemiddelaar overal verboden is, behalve in Frankrijk!!!
Makharovs overwegingen bestaan ​​nergens anders dan in Frankrijk en alleen in esoterische kringen met vage redeneringen!!

De moeilijkheid is dat de wetenschappelijke methode bij mensen niet instinctief is, in tegenstelling tot religieuze overtuigingen!!
0 x
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 04/01/11, 10:00

Mijn arme Dedeleco, ga naar deze site:
http://www.effervesciences.com/index.html
U zult horen over het symposium georganiseerd door de H2O-vereniging over water, waar de grootste waterspecialisten samenkomen en waaraan ik deelneem als nieuwsgierig en nieuwsgierig naar nieuwe dingen (wat helaas niet het geval is) sinds 2005 en ja, Jeanne Rousseau bestaat echt net zo goed als Louis-Claude Vincent. Maar één vraag stoort mij? Bent u, door naar deze conferenties te luisteren, geïnteresseerd geraakt in deze werken op een manier die u kunt bekritiseren?
Voor DedeleCo (als u zoekt, meneer gevonden! neem dan maar de moeite):
(Mevrouw Jeanne ROUSSEAU (geboren in 1915), doctor in de farmacie
Zij werd geboren op 1 februari 1915 in Bourgneuf en Retz (Loire Atlantique)
1935/1939 Studie farmacie in Nantes.
1937/1939 Stagiaire in het Hôtel Dieu in Nantes
1938 Fytofarmaciecertificaat in Straatsburg
1940/1946, Apotheker in Candé (49)
1942 Start onderzoek naar waterkwaliteit, elektrolyten in zeewater...
1945 Doctoraatsproefschrift in de farmacie aan de faculteit van Parijs
(3 jaar onderzoek)
1956, Ontmoeting met LC Vincent die hem een ​​bio-elektronimeterapparaat geeft
voor zijn werk.
1959 Publicaties van zijn onderzoek samen met die van Dr. Babin en Martin in
“Ziekenhuisweek”.
1960, Publicaties van 3 jaar bodemonderzoek, in Le Pharmacien de l'ouest, artikelen overgenomen door
“GEBB-nieuws”
Onderzoekspublicaties over kosmo-tellurische effecten in de landbouw en voor het voorspellen van uitbarstingen
vulkanisch (Agadir, Chili)
1961/1963 Opheffing van de apotheek en oprichting van een onderzoeksbedrijf "CERBEL" met LC Vincent in Avrillé
1964, Presentatie over de kosmische oorsprong van de grote natuurrampen op aarde, gepubliceerd in de recensie van
“Vergelijkende geomorfologie” van de Universiteit van Straatsburg.
1967, publicatie van een artikel in het tijdschrift "Nature et Progrès": medelijden met onze aarde.
1971/1979 Burgemeester van Bourgneuf en Retz.
In 1977 werd Jeanne Rousseau gepromoveerd tot Chevalier in de Orde van Academische Palmen.
1980 Jeanne Rousseau is met actief pensioen
1983, publicatie van een presentatie in "La vie naturelle N°75": De dynamiek van water, van de aanbidding van bronnen tot
hydromassage technieken.
1988, publicatie van een document in "L'info du GEBB": Water, lucht, voedsel, factoren van degeneratie.
1989, na de dood van LC Vincent richtte ze de Association for Research and Application in Biophysics op
en in Bio-Electronics, (ARABBE), met een groep onderzoekers, waaronder Pierre Fougerousse, José Giralt-
Conzales, T. Lancereau, Y. Lerisson, Andrée Less, Joseph Orzagh, Pierre Vincent,...
1990/1994, Publicatie van een reeks artikelen gewijd aan water, Bio-elektronica-metingen, The Dynamics of
Wonen in "La science du Vivant", met fritz A. Pop, J. Orzagh, Edmond Bussat,...
1997 Stages in bio-elektronica en landbouw aan de School voor Agrobiologie in Beaujeu, bij Gabriel Viaud.
1998 ARABBE wordt de vereniging van Bio-Electronics (ABE), voorzitter J. Rousseau.
Bio-elektronica is een wetenschap die universeel wordt erkend en toegepast over de hele wereld, behalve in Frankrijk.
Het is en blijft het instrument bij uitstek voor het vertalen van alle werkelijke oorzaken die hieraan ten grondslag liggen
cellulaire disfunctieziekten van alle levende wezens,
Het bevestigt het werk van Antoine Béchamp en Claude Bernard die zeiden: "Wat doet de natuur
van de microbe telt alleen de toestand van het terrein."
Zonder dit kan alleen het begrip van het voedingsproces van levende wezens en de werking ervan mogelijk zijn
blijven willekeurig.)
Deze werken, evenals die van Louis-Claude Vincent, zijn eigenlijk weinig bekend, net als die van René Quiton, die niettemin een pionier van de luchtvaart was, naast de Franse Darwin en een nationale begrafenis kreeg, en toch is zijn werk wetenschappelijk. verdient onze volledige aandacht. Veel uitvinders en onderzoekers worden niet erkend door de ‘dogmatische’ wetenschappelijke gemeenschap en toch komt iedereen ten goede aan hun werk: Pons en Fleichman over koude kernfusie Dr. Gernez over stamcellen en de genezing van kanker, hun werk wordt onderdrukt omdat ze (net als de pantone aan de oorsprong van de creatie hiervan forum) en dit gaat aan de kant, ook al hebben meer dan 250 laboratoria hun experimenten met succes gereproduceerd en wordt er elk jaar met geïmproviseerde middelen vooruitgang geboekt op dit gebied (zie het congres in Sotsji deze zomer). Omdat ik Russisch spreek, kan ik u vertellen dat de ideeën en het werk van de mensen naar wie ik verwijs interesse en toepassing vinden in Rusland, ook al blijven ze marginaal vanwege een gebrek aan financiële middelen en publieke erkenning. Niemand is een profeet, het bewijs hiervan is het land dat professor Montagnier zojuist naar China heeft verlaten, waar ze hem alle faciliteiten bieden om het werk van Benveniste te hervatten (omdat Amerikanen zoals Monsanto, die de financiële belangen hebben begrepen die ze ervan hadden kunnen leren, hebben geïnvesteerd lange tijd in laboratoria met resultaten) terwijl het in Frankrijk belangrijk is om er niet over te praten, anders worden je studiepunten verlaagd. Dus als dit jouw opvatting van wetenschap is, noem ik het dogma, religie en geloof, en de Charlatan voor mij ben jij!
Voor mij is de echte wetenschapper niet degene van vandaag met deze dogma’s, maar die van het veld, van het experimenteren, dat is wat ik doe en ik deel de resultaten met mijn collega’s, net zoals ik deed bij het creëren van dit forum maar de geest is veranderd sinds er nu censoren en inquisiteurs zijn met volledig gesloten en bekrompen geesten die door een muizenhol naar de wereld kijken en bovendien beweren wetenschappers te zijn door Wikipedia te citeren, de minst zekere bron van de wereld, aangezien iedereen alles kan schrijven MDR! (Ik heb Wikipedia genoeg gebruikt in BTS en onze trainers vertelden ons genoeg dat het geen betrouwbare wetenschappelijke bron was om twijfel te zaaien over het gebruik ervan hier)
Mij ​​‘grootvader’ noemen toen ik ernstige gezondheidsproblemen had, is niet erg intelligent van uw kant en getuigt van uw gebrek aan menselijkheid en vermogen tot empathie. Je verharde wetenschappelijke hart moest zich verharden tot een ijzeren blok dat niet in staat is tot emoties en wrok jegens de wereld om je heen en plaatst je in het onvermogen om niets te begrijpen, om hoogte te kunnen bereiken en om geïnteresseerd te zijn in wat je te boven gaat en onbekend voor je is .
Mijn verklaring aan het begin over de elektroden is correct en experimenteel geverifieerd: goud moet worden verspreid in elektrisch getrild water of (gedynamiseerd) violet van een zorgvuldig afgewogen elektrode, waarbij de logica wil dat de hoeveelheid goud in de elektroden wordt gevonden. water is geweest om een ​​precieze dosering uit te voeren zonder de aanwezigheid van goud op een fysieke manier te kunnen benadrukken. zodat het water werd afgesloten. Toen hij pas drie maanden later terugkeerde naar het laboratorium, was de fles oranjerood gekleurd. Ze concludeerden dat goud altijd aanwezig was geweest, maar dan in de vorm van energie (E=MC2 geloof ik?). De ervaring uit de jaren zestig, uitgevoerd aan de Ecole Polytechnique in 1957:
na 2 uur ontbreken 0.00053 g
4 uur" 0.00073 g
6 uur" 0.00093 g
8 uur" 0.00106 g
10 uur" 0.00109 g
dan blijft het gewicht van de elektrode ongewijzigd
negatief goudreagensresultaat
Aan de andere kant worden de pH, de rh2 en de soortelijke weerstand diepgaand gewijzigd.
Het spijt me voor u dat u deze werken niet zo goed kent als die van professor Pagot (Kernfysicus van de jaren zestig) De wetenschapper René Barthélemy, generaal Sabatier en anderen. Ik kan ze niet allemaal citeren en vooral dat u geen vragen stelt en het zorgt er niet voor dat je juist jou wilt begrijpen, die zoveel nodig heeft om te begrijpen en uit te leggen.
Gerelateerde ervaring en beoordeling:
Scientific Society of Food Hygiene "biologisch onderzoek naar de niet-toxiciteit opgesteld door het Violette proces", studie gepubliceerd op 25 februari 1957, gevolgd door een tweede onderzoek naar "de biologische activiteit van Violet water bij dieren met een tekort".
Uittreksel uit het bulletin van de National Academy of Medicine
122e jaar, derde serie, t. 142, nr. 23 en 24 sessies van 1 en 8 juli 1958 p.624 en 625
"Verslag over elektrovibrerende waterbehandeling"

Persoonlijk vraag ik mij dit al jaren af ​​en het is omdat mijn onderzoek, ontmoetingen en uitwisselingen mij antwoorden en uitleg hebben opgeleverd dat ik heb besloten dit apparaat zelf te testen en dat ik zojuist mijn ervaring heb gerapporteerd. gezondheid en vitaliteit om nu op een ander en positief punt B te staan ​​dankzij het gevitaliseerde water dat ik consumeer.
Het probleem met jouw type wetenschap is dat het de parameters verwaarloost die er last van hebben en daarom uiteindelijk volledig losstaat van de werkelijkheid. Uw model kan werken, zelfs als het enige tijd duurt.
Er staat bijvoorbeeld in Reims, mijn woonplaats, in het Jezuïetenmuseum (zo heet het) een oude klok waarbij de aarde in het midden van het planetenstelsel staat en die zorgt voor de beweging van de sterren en opmerkelijke kosmische verschijnselen. Het model voorspelt de gebeurtenissen volkomen correct (het is allemaal hetzelfde), maar het klopt niet, omdat het erop lijkt dat de zon in het centrum van het systeem staat (ik weet het niet zeker, omdat ik een slechte wetenschapper ben, ga niet zelf kijken!!!!!) lol!
: Mrgreen:
Herontdek dus je menselijkheid, je wetenschappelijke nieuwsgierigheid, toon interesse in dingen die je niet begrijpt en die je te boven gaan, en de wereld wordt misschien beter!
Wat mij het meest aan het lachen maakt, is dat ik het ben die geslaagd ben voor een BTS in biologische landbouw, waardoor ik als een kind de rol van koper en sporenelementen in de gezondheid en hun gevaar uitleg (heb je trouwens ooit een artikel geschreven in een wetenschappelijk tijdschrift?). Het laat zien dat je totaal niet in staat bent om te communiceren met mensen die anders zijn dan jij en hoe vol je van jezelf moet zijn. Omdat je niet goed moet lezen wat ik schrijf, anders moeten je hersenen een enorme sortering en een enorme vervorming uitvoeren van wat ik schrijf.
Ik merk ook dat je met perfectie omgaat met de door Christophe aan de kaak gestelde manipulatie, omdat je zinnen zonder schaamte uit hun context haalt om mijn ervaringsverslag aan te vallen. In plaats van de kans te grijpen om naar iets verrassends te kijken, kies je er liever voor om jouw tijd te verspillen en mij de mijne te laten verspillen.
Ik wilde niet dit soort steriele discussies voeren, waardoor we tijd zouden verspillen, tijd die voor mij kostbaar is, om op hetzelfde punt aan uw kant te blijven staan.
Maar ik ben aan jouw toespraak gewend, het is degene die ik ontmoet van conventionele boeren die al zoveel jaren zo vastzitten en betrokken zijn bij hun chemische plan dat ze moeten erkennen dat hun bodem biologisch dood is en dat elke andere manier van Dingen doen werkt, met resultaten die net zo goed zijn als die van hen bij de productie (de voedingswaarde en de hygiënische smaakkwaliteit bovendien), waarmee je jezelf in de voet zou hebben geschoten. Het is dezelfde reactie als ik Pantones, BRF of Electroculture presenteer. Het is dankzij mensen zoals jij dat deze wereld regelrecht de muur in gaat.
Ik had graag nieuwsgierigheid en wetenschappelijke belangstelling willen wekken in plaats van deze vijandigheid, die eigenlijk dezelfde is als die welke Pantone in het begin ontving.
De publicaties en de door u geciteerde bronnen zijn niet eens geïnteresseerd in hen.
De inhoud interesseert je meer dan de vorm, sorry dat ik niet op jouw niveau zit. Ik heb techniek gestudeerd en daarna 10 jaar in de werkende wereld gewerkt en ondanks alles slaag ik erin om met de censuur te praten. Aan de andere kant neem je mijn cynisme letterlijk en het is best grappig.

Ik denk dus niet dat ik beledigend was. het zijn mijn werk en mijn ervaring die sinds het begin van mijn post zijn beledigd door mij een charlatan te noemen. Van mijn kant breng ik informatie en hulp om mij heen door mijn verschillende ervaringen. Mijn dierbaren zijn mij dankbaar (ook al begrijpen ze niet altijd waar ik het over heb). Dit is wat voor mij belangrijk is. Ik word gewaardeerd om wat ik ben, een mens ondanks mijn fouten en mijn onhandigheid, die ik als een kwaliteit beschouw en die hier lijkt te ontbreken. Dus ik denk dat ondanks al die jaren dat ik me hiervoor heb aangemeld forum, wat voor mij echt een verademing was ten tijde van de ontdekking van Pantone (Herinner je je Christophe nog? Destijds was je een legende en een model dat elke hacker las) in 2001, ik zal hier sindsdien niets meer publiceren de onvriendelijke en zelfvoldane ontvangst van de weinige mensen die de geest controleren, wat mij bovendien doet denken aan een bepaalde tijd in de USSR.
Hier heb ik deze keer voldoende bronnen en publicaties geplaatst. Lees ze alstublieft (wat enige tijd zal duren) voordat u mij een charlatan noemt!!
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 04/01/11, 13:29

Grappige Makharov wordt boos en kan niet lezen:
Mij ​​‘grootvader’ noemen toen ik ernstige gezondheidsproblemen had, is niet erg intelligent van uw kant en getuigt van uw gebrek aan menselijkheid en vermogen tot empathie.

terwijl dedeleco schreef ik:
het lijkt erop dat u veel meer gezondheidsproblemen heeft gehad dan ik, grootvader,

en dat ik de grootvader zonder ernstige gezondheidsproblemen ben, jij niet.
Als je de modderige onderzoeken leest zoals je mijn geschriften leest, en het omgekeerde leest van wat er staat, is dat genoeg om je gezondheidsproblemen te verergeren!
Ik adviseer u nogmaals belangeloos om op uw hoede te zijn voor allerlei modderige adviezen en herlees en pas zorgvuldig toe wat ik schreef:
Hoe dan ook, wees voorzichtig, het lijkt erop dat u veel meer gezondheidsproblemen heeft gehad dan ik, grootvader, en dit soort overwegingen zonder diepgaande wetenschappelijke bevestigingen en artikelen die een groot aantal keren worden gepubliceerd, geanalyseerd en herhaald, kunnen zeer gevaarlijk zijn !!!
Ik adviseer om op te passen voor het soort charlatans dat hij aanprijst, waarbij hij alle beweringen op wereldschaal kruislings controleert, zoals we moeten voor alle drugs doen door naar de vele meningen te kijken en of de drug in andere landen verboden is, zoals de bemiddelaar overal verboden is behalve in Frankrijk!!!

Het zou mij niet verbazen als uw gezondheidsproblemen zijn verergerd door het gebrek aan grondige wetenschappelijke verificatie van de waarde van wat u gebruikt of volgt!!!

Ten slotte is uw enige verifieerbare argument:
Mijn verklaring aan het begin over de elektroden is correct en experimenteel geverifieerd: goud moet worden verspreid in elektrisch getrild water of (gedynamiseerd) violet van een zorgvuldig afgewogen elektrode, waarbij de logica wil dat de hoeveelheid goud in de elektroden wordt gevonden. water is geweest om een ​​nauwkeurige dosering uit te voeren zonder de aanwezigheid van goud op een fysieke manier te kunnen benadrukken. zodat het water werd afgesloten. Toen hij pas drie maanden later terugkeerde naar het laboratorium, was de fles oranjerood gekleurd. Ze concludeerden dat goud altijd aanwezig was geweest, maar dan in de vorm van energie (E=MC2 geloof ik?). De ervaring uit de jaren zestig, uitgevoerd aan de Ecole Polytechnique in 1957:
na 2 uur ontbreken 0.00053 g
4 uur" 0.00073 g
6 uur" 0.00093 g
8 uur" 0.00106 g
10 uur" 0.00109 g
dan blijft het gewicht van de elektrode ongewijzigd
negatief goudreagensresultaat
Aan de andere kant worden de pH, de rh2 en de soortelijke weerstand diepgaand gewijzigd.
Het spijt me voor u dat u deze werken niet zo goed kent als die van professor Pagot (Kernfysicus van de jaren zestig) De wetenschapper René Barthélemy, generaal Sabatier en anderen. Ik kan ze niet allemaal citeren en vooral dat u geen vragen stelt en het zorgt er niet voor dat je juist jou wilt begrijpen, die zoveel nodig heeft om te begrijpen en uit te leggen.
Gerelateerde ervaring en beoordeling:
Scientific Society of Food Hygiene "biologisch onderzoek naar de niet-toxiciteit opgesteld door het Violette proces", studie gepubliceerd op 25 februari 1957, gevolgd door een tweede onderzoek naar "de biologische activiteit van Violet water bij dieren met een tekort".
Uittreksel uit het bulletin van de National Academy of Medicine
122e jaar, derde serie, t. 142, nr. 23 en 24 sessies van 1 en 8 juli 1958 p.624 en 625
"Verslag over elektrovibrerende waterbehandeling"

zonder enige andere verificatie sinds 1957, noch een grondige analyse van alle mogelijke bronnen van fouten, alvorens in te gaan op bizarre theorieën zoals;
http://www.effervesciences.com/index.html
!!!
Ik kan dit artikel uit 1957 niet bemachtigen, noch kan ik artikelen vinden die die ervaring weergeven!!!!!

Ten slotte antwoord ik u, in tegenstelling tot de 99999/100000 andere wetenschappers die hun tijd niet verspillen aan experimenten vol fouten en artefacten.
Persoonlijk heb ik geen middelen om deze beweringen te verifiëren, vooral niet de moderne analytische apparatuur die nodig is om de fouten op te helderen.
Als je de armada aan artikelen over koude kernfusie van allerlei bizarre aard ziet, is het al meer dan twintig jaar buitengewoon moeilijk om mogelijke fouten op te lossen en te elimineren, toch al zonder biologisch effect.
Het is een enorme klus die nog steeds niet is opgelost, maar dat is duidelijk oplichters profiteren voor misbruik maken van de goedgelovigheid van mensen met allerlei zeer dure modderige apparaten en medicijnen die nooit bevestigde wonderen beloven!!

Voorbeelden op dit moment bijna nutteloze maar gevaarlijke drugs, op het tv-nieuws (na het plukken) zoals fonsilaan voor aderen, dus dat lopen veel efficiënter is !!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 04/01/11, 16:59

:schok: Het is absoluut zeker dat Dedelco, zoals u aangeeft, Makharov in groot gevaar verkeert vanwege zijn persoonlijke koppigheid/koppigheid. Hij zei het duidelijk: zijn gezondheid is bedreigd. En helaas voor hem weigert hij op bepaalde punten ‘verlicht’ te worden, en zelfs niet ‘zichzelf te verlichten’. Er valt blijkbaar niets meer te doen om iemand te bereiken die de indruk wekt "de wetenschap aan zijn kant te hebben".
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 251-gasten