Marcel Violet

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 03/01/11, 16:45

De wetenschappelijke methode maakte het mogelijk om langzaam vooruitgang te boeken en coherente solide grondslagen te verwerven maar het lost niet alles op en er is nog veel werk te doen.
Maar met willekeurige modderige methoden zouden we niet vooruit zijn gegaan en we zouden op de middelbare leeftijd van 400 jaar geleden blijven !!!

Ik kan dergelijke onduidelijke persoonlijke ervaringsinformatie niet gebruiken die alles door elkaar haalt, Ik zal zeker ziek worden !!!

Kwantummechanica bespaart energie op onze schaal en is een coherent en nauwkeurig experimenteel geheel.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 03/01/11, 17:22

Gelukkig nieuwjaar!

Dus als we Makharov goed begrijpen, zou waterkwaliteit het belangrijkste genezingspad zijn, toch? Anders wat anders?

Afgezien daarvan, wat is dit lijden, staat er geschreven "Grote vermoeidheid" is dat vaag?
0 x
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 03/01/11, 17:30

Sorry Dedelco, maar de meerderheid van de belangrijke uitvindingen van de afgelopen eeuwen zijn de vruchten: 1 hetzij toevallig, 2 hetzij door intuïtie, 3 of door de dromen van de uitvinder.
Voor Obamot: als je niets anders te zeggen hebt, houd je mond! : Lol:
Welterusten iedereen!
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 03/01/11, 17:40

... waarom? Geen recht om te informeren? Ik begreep niets! Mijn vraag is niet "Fitting"is dat het?

Makarov schreef:Hallo allemaal en gelukkig nieuwjaar!!
Goed gezien de reacties op mijn rapport [...] Ik wil de Yes Men spelen en daarom een ​​beetje positivisme hierin brengen forum moribon van negatieve golven, precies het tegenovergestelde van wat het was in zijn innovatieve en positieve creatie!


Als het stoort of het is "ultra", verwijder ik het! : Lol:


... en zeg dat ik het zelfs wenste "Gelukkig nieuwjaar"! : Lol:
Dernière édition par Obamot de 03 / 01 / 11, 17: 46, 1 keer bewerkt.
0 x
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 03/01/11, 17:46

Voordat je kritiek geeft, nodig ik je uit om alle bestaande literatuur over het onderwerp te lezen: Violet, Pagot, Quiton, Lahkovsky, Maxence Layet, Yann Olivaux, het paar Bouguignon, Doctor binet, Marc Henry van de CNRS in Straatsburg, Roger Raynal, Francoise Dierenarts Heitz, dierenarts Jean François Le Bitoux, Jacky Dupety, Gille Lemieux, Jacques Hebert, Gilles domenech, en waarom niet Garnier Malet. Het AuraZ-magazine zal ook een grote hulp zijn, evenals Effervesciences. Zodra dat is gebeurd, kom je terug met me praten.
Ps De lijst is niet volledig.
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 03/01/11, 17:50

ja sorry Obamot zag de toon van de discussie, het paste niet, vooral het "wat anders"!
Als je vragen hebt, kan ik ze beantwoorden, maar specifieker maken omdat het een beetje vaag was.
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 03/01/11, 17:53

Er is geen kritiek van mijn kant: voordat je een vraag beantwoordt met een formule die anderen aanzet, beantwoord deze vraag die ik anders formuleer:

Ten slotte doe ik deze post zodat iedereen kan profiteren van mijn persoonlijke tests, want overal om me heen is de hecatomb van kankers en 'ongeneeslijke' ziekten en dat ik bijvoorbeeld dankzij dit soort technieken een vriend heb die van kanker is genezen, dat is voor mij concreet en meetbaar

Welke relatie tussen "Waterkwaliteit en kanker"?
Wat interesseert ons: "healing"?
Hoe zit het met de algemeen aanvaarde definitie van "Drinkbaarheid van water" ?

Het is niet nodig om al deze auteurs te lezen om een ​​aanwijzing te geven ... (hoewel ik zeker ben dat dit je kennis zal verrijken ...)

Merci.
Dernière édition par Obamot de 03 / 01 / 11, 18: 20, 1 keer bewerkt.
0 x
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 03/01/11, 18:06

Ik zal later antwoorden omdat ik nu werk heb, maar als je begint met het bekijken van de video in link op mijn berichten van het begin zul je een begin van antwoord hebben
http://www.dailymotion.com/video/x5n4fg ... _lifestyle

http://www.dailymotion.com/relevance/se ... cel+violet
de eerste drie ook
Jeanne Rousseau

http://www.dailymotion.com/relevance/se ... e+rousseau
Prettige avond
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 03/01/11, 18:13

ha ha ha ha hier zal niemand me ergens brengen! : Cheesy: Niet meer dan ik wil inpakken ...

Tenzij we er nog zijn "Op school"! Ik weet al lang dat het bloedbeeld dicht bij fysiologische zoutoplossing ligt (normaal komen we allemaal uit de zee ... dit is geen primeur) We hebben de levens van honden al gered door hun bloed te vervangen door water zee (fysiologische zoutoplossing op de juiste temperatuur) ...

Nee, hier beantwoorden we eenvoudig eenvoudige vragen, met eenvoudige antwoorden ... als we het zelf kunnen, of anders zijn we dat niet, maar we doen niet alsof, zelfs niet gedeeltelijk.

Omdat ik niet wil dat een "dialoog" verandert "Schat zoeken". : Cheesy: Zie je ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 03/01/11, 18:27

We stopten?
: Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 248-gasten